eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych, holi, klatek schodowych i sanitariatów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenu zewnętrznego i dachów w obiektach CBA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, holi, klatek schodowych i sanitariatów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenu zewnętrznego i dachów w obiektach CBA
Numer ogłoszenia: 313209 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne , Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 14 00, faks 22 437 14 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cba.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Specjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, holi, klatek schodowych i sanitariatów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenu zewnętrznego i dachów w obiektach CBA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie powierzchni biurowych, holi, klatek schodowych i sanitariatów oraz sprzątania i odśnieżania terenu zewnętrznego oraz odśnieżania dachów obiektów Centralnego Biura Antykorupcyjnego zlokalizowanych na terenie Polski. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 Zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załącznikach do Opisu przedmiotu zamówienia nr: 1, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 do SIWZ. 3. Miejscem wykonywania usługi są następujące lokalizacje dla: 1)Zadania nr 1 - Białystok, ul. Antoniukowska 21, 2)Zadania nr 2 - Gdańsk, ul. Kartuska 385 b, 3)Zadania nr 3 - Katowice, ul. 1 Maja 123, 4)Zadania nr 4 - Kraków, ul. Racławicka 58, 5)Zadania nr 5 - Lublin, ul. Hempla 6, ul. Gliniana 7, 6)Zadania nr 6 - Łódź, ul. Żeromskiego 87, 7)Zadania nr 7 - Poznań, ul. Wichrowa 20, 8)Zadania nr 8 - Rzeszów, ul. Wspólna 1, 9)Zadania nr 9 - Szczecin, ul. Ku Słońcu 33a, 10)Zadania nr 10 - Wrocław, ul. Rodakowskiego 6, 11)Zadania nr 11 - Warszawa, ul. Al. Ujazdowskie 9, ul. Królewska 27, ul. Poleczki 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę nie mniejszą niż 50 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)Zwiększenia lub zmniejszenia całości umowy w trakcie jej obowiązywania z zastrzeżeniem, ze zmiany te jednak musza wynikać ze szczególnych potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w trakcie postępowania jak i przed zawarciem umowy a w szczególności: likwidacja siedzib Zamawiającego, zmiana siedzib Zamawiającego, b)Zmiana ceny za sprzątanie 1m2 powierzchni w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, c)Zmiany częstotliwości sprzątania związanej ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, d)Okresowego wyłączenia części obiektu ze sprzątania np. w związku z remontem, awarią lub innymi zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy e)konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; f)zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; g)zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; h)konieczności zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń i numerów rachunków bankowych, i)konieczności zmiany którejkolwiek z osób, wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, na inne może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego przy czym nowa osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej takie same jakie posiada osoba, którą zastępuje i zgodne z profilem funkcji, jaką będzie wypełniała. 2.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy PZP oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 3.Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie dokonano. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cba.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 3, Sekretariat Biura Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, w godzinach pracy Biura, tj. od godz. 8:15 do 16:15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Białystok, ul. Antoniukowska 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gdańsk, ul. Kartuska 385 b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Katowice, ul. 1 Maja 123.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kraków, ul. Racławicka 58.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lublin, ul. Hempla 6, ul. Gliniana 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łódź, ul. Żeromskiego 87.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poznań, ul. Wichrowa 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeszów, ul. Wspólna 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szczecin, ul. Ku Słońcu 33a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wrocław, ul. Rodakowskiego 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Warszawa Al. Ujazdowskie 9, ul. Królewska 27, ul. Poleczki 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres czynności wraz z ich częstotliwością wykonania znajduje się w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.