Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Grudziądz: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 31315 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego dla zadania pn. Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu. 1)Orientacyjny zakres prac: -Przemurowanie kominów z cegły pełnej wraz z tynkowaniem i malowaniem, założenie czapek kominowych -Remont dachu, w tym: wymiana pokrycia dachu w mansardzie z płyt azbestowo-cementowych na płytki cynkowo-tytanowe układanych na matach strukturalnych, wymiana pokrycia wieży głównej i wieżyczek lukarn z blachy ocynkowanej na płytki cynkowo-tytanowe układanych na matach strukturalnych, na pozostałych połaciach dachu z papy asfaltowej na papę termozgrzewalną, wymiana deskowania oraz częściowe wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji drewnianej dachu, nad częścią mieszkalną wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej, wymiana wyłazu oraz innych elementów znajdujących się w dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm. wymiana rynien i rur spustowych -Remont elewacji od strony podwórka i ściany szczytowe: osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S, szycie pęknięć na ścianach z użyciem klamer stalowych, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku, docieplenie ścian z płyt styropianowych EPS gr. 14 cm, na cokole oraz 50cm poniżej terenu ze styropianu ekstradowanego XPS oraz wykonanie tynków cienkowarstwowych z dwukrotnym malowaniem farbą sylikatową -Remont elewacji frontowej osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S naprawa detali architektonicznych /gzymsy profilowane, opaski, płaskorzeźby, attyki profilowane/, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową -Remont balkonów z naprawą lub odtworzeniem płyt i balustrad stalowych, murowanych, wykonanie brakujących detali architektonicznych lub zniszczonych odlewów w technologii Atlas Złoty Wiek z zachowaniem historycznych wzorów, wykonanie na płytach izolacji przeciwwodnej oraz posadzki z płytek gres mrozoodpornych, antypoślizgowych, wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, wykonanie i montaż detali podpór architektonicznych balkonów wykonanie tynku w technologii Atlas Złoty Wiek oraz dwukrotne malowanie farbą sylikatową -Remont schodów zewnętrznych: skucie nierówności betonu, uzupełnienie ubytków w stopniach, ułożenie okładzin granitowych gr. 5cm na stopnicach i gr. 3 cm na podstopnicach, naprawa podestów, stopni i balustrad wejścia nr 3 obłożone stopni z płytek, mrozoodpornych, antypoślizgowych w kolorze szaro-grafitowym, imitujących grafit -Remont studzienek doświetlających piwnice, rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodnika wokół studzienek, rozbiórka i wykonanie nowych ścian studzienek z betonu C16/20 wykonanie tynków na ściankach wraz z malowaniem w kolorze cokołu,, wykonanie i założenie osłonowych krat stalowych -Remont ścian i stropu poddasza: rozbiórka starej podłogi z desek , usunięcie polepy wybranie wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej, wykonanie nowej podłogi z desek gr. 32 mm, skucie luźnych tynków i uzupełnienie ubytków w tynkach -Wymiana okien drewnianych z zachowaniem historycznych profili i podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi, okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w kolorze ościeżnicy -Wymiana drzwi drewnianych Częściowa wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych z zachowaniem istniejących profili i podziałów. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne zachowane w dobrym stanie do renowacji z wymianą uszkodzonych elementów i akcesoriów, -Remont klatek schodowych nr 1 i 2: naprawa posadzki parteru z płytek w kolorze i układzie zbliżonym do istniejących, wymiana zniszczonych elementów drewnianych /stopnice , podstopnice, tralki, poręcze, itp. ) z odtworzeniem istniejących profili, uzupełnienie ubytków w tynkach, wymiana tynków na trzcinie z uzupełnieniem okładzin z płyt OSB gr. 12mm wykonanie gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach malowanie lamperii oraz elementów drewnianych farbą olejna, malowanie ścian i sufitów powyżej lamperii farbami emulsyjnymi -Remont piwnic w ciągach komunikacyjnych - kl. schodowa nr 1 i 2: uzupełnienie i naprawa betonowych stopni schodowych, wymiana drewnianego biegu do piwnicy w kl. nr 1, wymiana drzwi deskowych, uzupełnienie ubytków w tynkach, na ścianach i sufitach oraz malowanie ścian i sufitów farbami wapiennymi, naprawa i uzupełnienie posadzek z betonu -Roboty elektryczne w częściach wspólnych: wymiana rozdzielnic i wyłącznika głównego, wymiana instalacji oświetlenia klatek schodowych, piwnic i poddasza nieużytkowego, wymiana instalacji dzwonkowej, wymiana opraw oświetleniowych nad wejściami do budynku (oprawy LED), przewody elektryczne biegnące na elewacji i w klatkach schodowych na tynku do przełożenia i ułożenia pod tynkiem w bruzdach, -Remont lokalu mieszkalnego nr 14: Z kuchni istniejącego lokalu należy wydzielić pomieszczenie łazienki, wykonać ściankę z płyt gipsowo - kartonowych gr. 10 cm na stelażu stalowym i wypełnić wełną, mineralną miękką. Ściany, sufity i podłogi naprawić. Na wszystkich ścianach oraz sufitach wykonać nową gładź szpachlową oraz nowe powłoki malarskie. W kuchni w okolicy zlewu i kuchenki gazowej oraz w łazience po obwodzie ścian wykonać okładzinę z płytek glazurowanych. Istniejące podłogi wymienić: w łazience wykładzina z płytek ceramicznych, pozostałe na wykładzinę PCW -Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych: Wymiana tablic w mieszkaniach, nowa instalacja domofonowa wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych w mieszkaniach. -Wymiana instalacji sanitarnych w lokalach mieszkalnych: wymianę poziomów i pionów wodociągowych doprowadzających wodę zimną do mieszkań, w zakresie instalacji wody zimnej z rur stalowych na rurociągi z tworzywa sztucznego -Remont nawierzchni opaski i chodnika: wymiana istniejącej opaski betonowej na opaskę z grysu o granulacji 10-40mm, zamkniętą obrzeżem trawnikowym remont nawierzchni podwórka i ciągów pieszych z betonowych płyt chodnikowych 50x50 gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 2)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót jako elementy pomocnicze na bazie, których należy opracować kosztorysy ofertowe metodą uroszczoną, które należy załączyć do oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.10.00 - Dekorowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych z uwzględnieniem remontu elewacji w tym co najmniej jednej strony elewacji ze zdobieniami architektonicznymi, w budynkach zamieszkałych, o wartości brutto minimum 400 000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowalne na stanowisku: -kierownik robót budowlanych, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -kierownik robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, -kierownik robót elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę,: -posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w wys. 10% wartości oferowanej ceny lub możliwość kredytowania przez bank 20 % wartości oferowanej ceny, -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A pokój Nr 4 - Biuro zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego WK-P na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.