eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Grudziądz: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 31315 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego dla zadania pn. Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu. 1)Orientacyjny zakres prac: -Przemurowanie kominów z cegły pełnej wraz z tynkowaniem i malowaniem, założenie czapek kominowych -Remont dachu, w tym: wymiana pokrycia dachu w mansardzie z płyt azbestowo-cementowych na płytki cynkowo-tytanowe układanych na matach strukturalnych, wymiana pokrycia wieży głównej i wieżyczek lukarn z blachy ocynkowanej na płytki cynkowo-tytanowe układanych na matach strukturalnych, na pozostałych połaciach dachu z papy asfaltowej na papę termozgrzewalną, wymiana deskowania oraz częściowe wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji drewnianej dachu, nad częścią mieszkalną wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej, wymiana wyłazu oraz innych elementów znajdujących się w dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm. wymiana rynien i rur spustowych -Remont elewacji od strony podwórka i ściany szczytowe: osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S, szycie pęknięć na ścianach z użyciem klamer stalowych, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku, docieplenie ścian z płyt styropianowych EPS gr. 14 cm, na cokole oraz 50cm poniżej terenu ze styropianu ekstradowanego XPS oraz wykonanie tynków cienkowarstwowych z dwukrotnym malowaniem farbą sylikatową -Remont elewacji frontowej osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S naprawa detali architektonicznych /gzymsy profilowane, opaski, płaskorzeźby, attyki profilowane/, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową -Remont balkonów z naprawą lub odtworzeniem płyt i balustrad stalowych, murowanych, wykonanie brakujących detali architektonicznych lub zniszczonych odlewów w technologii Atlas Złoty Wiek z zachowaniem historycznych wzorów, wykonanie na płytach izolacji przeciwwodnej oraz posadzki z płytek gres mrozoodpornych, antypoślizgowych, wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, wykonanie i montaż detali podpór architektonicznych balkonów wykonanie tynku w technologii Atlas Złoty Wiek oraz dwukrotne malowanie farbą sylikatową -Remont schodów zewnętrznych: skucie nierówności betonu, uzupełnienie ubytków w stopniach, ułożenie okładzin granitowych gr. 5cm na stopnicach i gr. 3 cm na podstopnicach, naprawa podestów, stopni i balustrad wejścia nr 3 obłożone stopni z płytek, mrozoodpornych, antypoślizgowych w kolorze szaro-grafitowym, imitujących grafit -Remont studzienek doświetlających piwnice, rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodnika wokół studzienek, rozbiórka i wykonanie nowych ścian studzienek z betonu C16/20 wykonanie tynków na ściankach wraz z malowaniem w kolorze cokołu,, wykonanie i założenie osłonowych krat stalowych -Remont ścian i stropu poddasza: rozbiórka starej podłogi z desek , usunięcie polepy wybranie wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej, wykonanie nowej podłogi z desek gr. 32 mm, skucie luźnych tynków i uzupełnienie ubytków w tynkach -Wymiana okien drewnianych z zachowaniem historycznych profili i podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi, okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w kolorze ościeżnicy -Wymiana drzwi drewnianych Częściowa wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych z zachowaniem istniejących profili i podziałów. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne zachowane w dobrym stanie do renowacji z wymianą uszkodzonych elementów i akcesoriów, -Remont klatek schodowych nr 1 i 2: naprawa posadzki parteru z płytek w kolorze i układzie zbliżonym do istniejących, wymiana zniszczonych elementów drewnianych /stopnice , podstopnice, tralki, poręcze, itp. ) z odtworzeniem istniejących profili, uzupełnienie ubytków w tynkach, wymiana tynków na trzcinie z uzupełnieniem okładzin z płyt OSB gr. 12mm wykonanie gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach malowanie lamperii oraz elementów drewnianych farbą olejna, malowanie ścian i sufitów powyżej lamperii farbami emulsyjnymi -Remont piwnic w ciągach komunikacyjnych - kl. schodowa nr 1 i 2: uzupełnienie i naprawa betonowych stopni schodowych, wymiana drewnianego biegu do piwnicy w kl. nr 1, wymiana drzwi deskowych, uzupełnienie ubytków w tynkach, na ścianach i sufitach oraz malowanie ścian i sufitów farbami wapiennymi, naprawa i uzupełnienie posadzek z betonu -Roboty elektryczne w częściach wspólnych: wymiana rozdzielnic i wyłącznika głównego, wymiana instalacji oświetlenia klatek schodowych, piwnic i poddasza nieużytkowego, wymiana instalacji dzwonkowej, wymiana opraw oświetleniowych nad wejściami do budynku (oprawy LED), przewody elektryczne biegnące na elewacji i w klatkach schodowych na tynku do przełożenia i ułożenia pod tynkiem w bruzdach, -Remont lokalu mieszkalnego nr 14: Z kuchni istniejącego lokalu należy wydzielić pomieszczenie łazienki, wykonać ściankę z płyt gipsowo - kartonowych gr. 10 cm na stelażu stalowym i wypełnić wełną, mineralną miękką. Ściany, sufity i podłogi naprawić. Na wszystkich ścianach oraz sufitach wykonać nową gładź szpachlową oraz nowe powłoki malarskie. W kuchni w okolicy zlewu i kuchenki gazowej oraz w łazience po obwodzie ścian wykonać okładzinę z płytek glazurowanych. Istniejące podłogi wymienić: w łazience wykładzina z płytek ceramicznych, pozostałe na wykładzinę PCW -Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych: Wymiana tablic w mieszkaniach, nowa instalacja domofonowa wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych w mieszkaniach. -Wymiana instalacji sanitarnych w lokalach mieszkalnych: wymianę poziomów i pionów wodociągowych doprowadzających wodę zimną do mieszkań, w zakresie instalacji wody zimnej z rur stalowych na rurociągi z tworzywa sztucznego -Remont nawierzchni opaski i chodnika: wymiana istniejącej opaski betonowej na opaskę z grysu o granulacji 10-40mm, zamkniętą obrzeżem trawnikowym remont nawierzchni podwórka i ciągów pieszych z betonowych płyt chodnikowych 50x50 gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 2)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót jako elementy pomocnicze na bazie, których należy opracować kosztorysy ofertowe metodą uroszczoną, które należy załączyć do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.10.00 - Dekorowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych z uwzględnieniem remontu elewacji w tym co najmniej jednej strony elewacji ze zdobieniami architektonicznymi, w budynkach zamieszkałych, o wartości brutto minimum 400 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowalne na stanowisku: -kierownik robót budowlanych, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -kierownik robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, -kierownik robót elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę,: -posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w wys. 10% wartości oferowanej ceny lub możliwość kredytowania przez bank 20 % wartości oferowanej ceny, -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A pokój Nr 4 - Biuro zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 24 w Grudziądzu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego WK-P na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.