eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego. AEZ/S-210/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Warszawa: Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego. AEZ/S-210/2010
Numer ogłoszenia: 313116 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213340 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego. AEZ/S-210/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacja i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego zawierającego: 1) Internetowy system do wideokonferencji, 2) Serwer, 3) Komputery przenośne (laptopy) w ilości czterech sztuk, 4) Słuchawki z mikrofonem USB, 5) Mikrofon USB w ilości trzech sztuk, 6) Kamera USB o rozdzielczości 640x480 30Hz, 7) Statyw do ustawienia kamery, 8) Mobilny dostęp do Internetu w ilości 4 sztuk na okres dwóch lat o określonych parametrach: limit pobierania danych na poziomie 20GB miesięcznie dla jednego urządzenia, prędkość transmisji danych do 21 MBit/s, modem USB. System wideokonferencji ma spełniać następujące wymagania: - System wideokonferencyjny ma działać w oparciu o Microsoft Windows XP oraz Microsoft Windows Vista, - Zarówno serwer wideokonferencji jak i jej klienci mają być niezależnymi aplikacjami systemu Windows, - Interfejs graficzny systemu oraz instrukcja jego obsługi ma być w języku polskim, - Po zakupie systemu producent nie może żądać dodatkowych opłat związanych z jego użytkowaniem tj. opłat abonamentowych, aktywacyjnych, wynikających z liczby kont itp. - System ma umożliwiać: - ustawianie udostępnianych do komunikacji numerów portów oraz ustawianie adresu oraz portów serwera wideokonferencji, - wizualizację prezentacji PowerPoint, która ma być jednocześnie wyświetlana na monitorach wszystkich uczestników wirtualnego spotkania, - wizualizację zbioru obrazków wybieranych z odpowiedniego katalogu, która ma być wyświetlana na monitorach wszystkich uczestników spotkania, - wizualizację rozmówcy, możliwość przełączani się pomiędzy nimi, - dane audio przesyłane niezależnie od danych wideo, - zarówno przesyłanie danych jak i dźwięku musi być kodowane, nie może być przesyłane w otwartej formie, - wyświetlenie listy osób uczestniczących w rozmowie oraz ich status, - dać możliwość niezależnego włączania i wyłączania w zależności od potrzeb nadawanego wideo bądź audio, - dostępna funkcja lupy umożliwiająca powiększenie wybranego fragmentu - przesyłanie dokumentów w dowolnym, akceptowalnym przez system rozmiarze pomiędzy prowadzącym spotkanie a uczestnikami, - logowanie chatu w postaci zaszyfrowanej na komputerze, na którym znajduje się klient, - możliwość odtworzenia zapisanego chatu w formie umożliwiającej wywołanie linków w nim umieszczonych, - przesyłanie w formie prezentacji bieżących zrzutów ekranu,- wbudowana możliwość przeglądania materiałów HTML. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 3. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa do Zakładu Anatomii Prawidłowej i Klinicznej ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa (1M12) tel. 22 628 10 41 wew. 93 oraz instalacja i szkolenie w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w Katedrze i Klinice Ortopedii Traumatologii Narządu Ruchu ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, tel. 22 502 15 14 (1WE)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Parser Sp. z o.o., ul. Szlenkierów 1/33, 01-181 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92171,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92171,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92171,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.