eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY CHRZANÓW NA LATA 2016-2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-26

Ogłoszenie nr 313106 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.

Chrzanów: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY CHRZANÓW NA LATA 2016-2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, Al. Henryka 20,
Centrum Usług Socjalnych 32-500 Chrzanów, ul.Kolonia Stella 11 ,
Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie32-500 Chrzanów, ul. Broniewskiego 10 C ,
Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich 32-500 Chrzanów, ul. Mickiewicza 13 ,
Ośrodek Pomocy Społecznej 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 9 ,
Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 4 ,
Kryta Pływalnia 32-500 Chrzanów, ul. Mydlana 20,
Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Śląska 74b,
Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Dworska 2 ,
Przedszkole Samorządowe Nr 4w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Kard. Wyszyńskiego 5,
Przedszkole Samorządowe Nr 5 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Kościuszki 27,
Przedszkole Samorządowe Nr 7 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Ofiar Faszyzmu ,
Przedszkole Samorządowe Nr 8 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Kościuszki 10 ,
Przedszkole Samorządowe Nr 9 im. Jana Brzechwy w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Brzezina 14 ,
Przedszkole Samorządowe Nr 10 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Władysława Sikorskiego 6 ,
Przedszkole Samorządowe Nr 11 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Fabryczna 25 ,
Przedszkole Samorządowe im. św. Franciszka-patrona ekologów w Balinie Balin, 32-500 Chrzanów, ul. KEN 7,
Przedszkole Samorządowe w Płazie 32-552 Płaza, ul. Wiosny Ludów 16a ,
Szkoła Podstawowa Nr 1 z oddz.int. im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Borelowskiego 1,
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Michała Potaczały w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Fabryczna 23a ,
Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Jana Pawła II w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Dworska 5 ,
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w BalinieBalin, 32-500 Chrzanów, ul. Jaworznicka 139 ,
Szkoła Podstawowa im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach Luszowice, 32-500 Chrzanów, ul. Stanisława Przybyszewskiego 6 ,
Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Zielona 15 ,
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie (SP8, PG4) 32-500 Chrzanów, ul. Pogorska 8c ,
Zespół Szkół Nr 2 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Kard. Wyszyńskiego 19 ,
Zespół Szkół Nr 3 w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, Al. Henryka 43-45 ,
Zespół Szkół w Płazie 32-552 Płaza, ul. Wiosny Ludów 2 ,
Żłobek Miejski w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Mieszka I 4A ,
Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, Al. Henryka 20
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnieni są: a) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - Małgorzata Maciejewska - Broker ubezpieczeniowy - e-mail: malgorzata.maciejewska@np.com.pl tel.: 691-911-065, b) w zakresie pozostałych zapisów SIWZ - Ewelina Głogowska - Zając - Kierownik Biura ds. Zamówień Publicznych, pok. nr 85, tel. 32/75 85 185. Informacji udziela się w poniedziałek w godz. 7:00-16:00, w dniach od wtorku do czwartku w godzinach 07:00-15:00, w piątek w godz. 7:00-14:00.

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, krajowy numer identyfikacyjny , ul. al. Henryka  20, 32500   Chrzanów, woj. małopolskie, państwo , tel. 327 585 101, e-mail promocja@chrzanow.pl, faks (032) 623 37 86.
Adres strony internetowej (URL): www.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1. Gmina Chrzanów-Urząd Miejski w Chrzanowie, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach, którego odpowiada w szczególności za: a) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, c) ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, d) propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, e) propozycję ewentualnego unieważnienia postępowania, f) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), g) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 2. Gmina Chrzanów-Urząd Miejski w Chrzanowie zawrze umowę w imieniu oraz na rzecz podmiotów wymienionych w załączniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Podmioty wymienione w załączniku nr 1a do SIWZ, w tym m.in. jednostki posiadające osobowość prawną, mają prawo do samodzielnego realizowania z Wykonawcą swoich praw i obowiązków wynikających z umowy ubezpieczenia, a potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia na rzecz tych podmiotów będą także odrębne polisy określające m.in. okres ubezpieczenia, oraz koszt przypadający na daną jednostkę

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne )


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne )


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
przesyłka kurierska, osobiście, pocztą
Adres:
Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów pok. nr 1 (Dziennik Podawczy)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY CHRZANÓW NA LATA 2016-2019
Numer referencyjny: ZP.271.34.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chrzanów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi, w skład którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe: W zakresie zadania nr 1: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 4. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości. 5. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą. W zakresie zadania nr 2 ubezpieczenie komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym. 2. Ubezpieczenie auto-casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych. 4. Ubezpieczenie Assistance. Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ od nr 1 do 1h.

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 562500.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiając przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, które zostaną udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Zakres usług, o których mowa powyżej obejmuje: 1) wzrost wartości ubezpieczanego mienia: a) w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, które nie zostało przewidziane w SIWZ, b) w razie dokonania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, c) w przypadku zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub zwiększenia ilości osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia, d) w przypadku nowo nabywanego mienie np.: zakupu pojazdów, e) podwyższenie lub uzupełnienie skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 2) zmianę ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń, 3) zmianę wysokości franszyz i udziałów własnych, 4) przedłużenie okresu ubezpieczenia związane z wyrównaniem okresów ubezpieczenia, 5) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia wynikające z innej przyczyny niż wyżej wymienione na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/11/2016 data zakończenia: 31/10/2019


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymogi kapitałowe w zakresie posiadania: 1) środków własnych, w wysokości nie niższej niż margines wypłacalności i nie niższej niż kapitał gwarancyjny oraz 2) aktywów w wysokości nie niższej niż wartość rezerw techniczno-materiałowych - zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o działalności ubezpieczeniowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z opisu przedmiotu zamówienia; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty -załącznik nr 2 do SIWZ (dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2), 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - (załącznik nr 5 do SIWZ) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. (załącznik nr 4 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Fakultatywne warunki ubezpieczenia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy na warunkach określonych w § 7 projektu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów na lata 2016-2019

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 1: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 4. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości. 5. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 472500.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Fakultatywne warunki ubezpieczenia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane będzie od 01.11.2016 r do 31.10.2019 r.


Część nr: 2    Nazwa: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów na lata 2016-2019

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 2 ubezpieczenie komunikacyjne: 1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym. 2. Ubezpieczenie auto-casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych. 4. Ubezpieczenie Assistance.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 90000.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Fakultatywne warunki ubezpieczenia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane będzie od 01.11.2016 r do 31.10.2019 r.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.