eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Świadczenie usług związanych z organizacją wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gostyni oraz Zespołu Szkół w Wyrach w ramach projektu pn.Mistrzowie Kompetencji Kluczowych w Gminie Wyry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Wyry: Świadczenie usług związanych z organizacją wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gostyni oraz Zespołu Szkół w Wyrach w ramach projektu pn.: Mistrzowie Kompetencji Kluczowych w Gminie Wyry
Numer ogłoszenia: 313041 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285325 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z organizacją wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gostyni oraz Zespołu Szkół w Wyrach w ramach projektu pn.: Mistrzowie Kompetencji Kluczowych w Gminie Wyry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gostyni oraz Zespołu Szkół w Wyrach. 2. Warsztaty zostaną przeprowadzone w ramach projektu pn.: Mistrzowie Kompetencji Kluczowych w Gminie Wyry. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI. Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dwóch załącznikach do SIWZ: a) Załącznik A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Harmonogram wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Gostyni (załącznik A zawiera 10 zadań opisujących 10 wyjazdów warsztatowych). b) Załącznik B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Harmonogram wyjazdów warsztatowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Wyrach (załącznik B zawiera 10 zadań opisujących 10 wyjazdów warsztatowych). 4. Wykonawca winien złożyć ofertę obejmująca wszystkie zadania wymienione w załącznikach A i B. A Uczestnicy warsztatów: 1. Uczestnikami warsztatów są uczniowie i uczennice uczęszczający do Zespołów Szkół w Gostyni i Wyrach wraz z opiekunami i kierownikami wycieczek. 2. Liczba uczniów, opiekunów oraz kierowników wycieczek w ramach każdego zadania składającego się na całość zamówienia określona została w harmonogramach wyjazdów warsztatowych (załączniki A i B). 3. Zadaniem kierowników wycieczek będzie min.: a) organizacja wyjazdów warsztatowych, b) koordynacja wyjazdów warsztatowych z Gostyni i Wyr do miejsca docelowego i z powrotem, w szczególności poprzez sprawdzenie listy obecności uczestników, rozmieszczenie osób w autokarze, nadzór podczas przewozu oraz na miejscu organizowanych warsztatów, c) rozdysponowanie posiłków pomiędzy uczestnikami warsztatów (uczniów) tj. wydanie wcześniej przygotowanych paczek żywnościowych, d) dostarczenie wymaganych biletów wejściowych zgodnie z harmonogramami wyjazdów warsztatowych, e) zapewnie przewodników na trasę zgodnie z harmonogramami wyjazdów warsztatowych, f) rozwiązywanie na bieżąco wszelkich trudności pojawiających się w czasie wyjazdów warsztatowych. 4. Zadaniem opiekunów będzie min.: a) zapewnienie bezpieczeństwa czasu wolnego i wypoczynku podczas wyjazdów. B Terminy świadczenia usług oraz trasa przejazdu: 1. Wykonawca winien wykonać: a) 10 usług przewozu wskazanej w harmonogramie A ilości osób (dowóz i odwóz) od miejsca podstawienia pojazdu tj. siedziby Zespołu Szkół w Gostyni do miejsca docelowego i z powrotem, b) 10 usług przewozu wskazanej w harmonogramie B ilości osób (dowóz i odwóz) od miejsca podstawienia pojazdu tj. siedziby Zespołu Szkół w Wyrach do miejsca docelowego i z powrotem, 2. Adresy docelowych miejsc przewozu oraz terminy wykonania usług zostały określone w harmonogramach (załączniki A i B). 3. Szczegółowe terminy wyjazdów będą podane Wykonawcy telefonicznie i pisemnie z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający określił następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) termin rozpoczęcia listopad 2011r., b) termin zakończenia grudzień 2012r. 5. Usługa realizowana będzie w dni robocze oraz w soboty. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów oraz skrócenia lub wydłużenia trasy przejazdu w przypadku zmiany harmonogramu warsztatów wyjazdowych. Wszelkie zmiany będą potwierdzone telefonicznie i pisemnie. W przypadku wydłużenia trasy na żądanie zamawiającego Wykonawca ma prawo do dodatkowego wynagrodzenia. 7. Sacunkowa łączna długość tras przejazdów (dowozów i odwozów) określonych dla całego przedmiotu zamówienia wymienionego w harmonogramach wyjazdów warsztatowych (załączniki A i B) wynosi 1769 km. 8. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien sprawdzić prawidłowość szacowanych ilości kilometrów każdego zadania wymienionego w harmonogramach wyjazdów warsztatowych (załączniki A i B). 9. Liczba określonych kilometrów w pkt. 7 w ramach przywozu i odwozu jest liczbą prognozowaną; jednakże nie może być podstawą do roszczeń, zarówno w sytuacji zmiany tras sieci dróg jak i wprowadzonych doraźnie objazdów, co oznacza, iż zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, a co za tym idzie nie ponosi kosztów poniesionych w związku z ewentualną zmianą organizacji ruchu wprowadzoną przez zarządcę drogi z przyczyn niezależnych od zamawiającego. C Catering: 1. Zestaw żywnościowy (catering) dla jednego uczestnika warsztatów (ucznia) nie może przekroczyć kwoty 15 zł brutto na osobę. 2. Wykonawca winien dostarczyć artykuły spożywcze na własny koszt. 3. Wszystkie artykuły spożywcze muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi (bułki oraz drożdżówki). Artykuły spożywcze muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Produkty przetworzone takie jak soki, słodycze i inne winny posiadać odpowiednią datę przydatności do spożycia oraz temperaturę. 4. Każdy uczestnik warsztatów (uczeń) winien otrzymać artykuły spożywcze w opakowaniu jednorazowym np. torbie reklamowej (foliowej lub papierowej). 5. Artykuły spożywcze należy dostarczyć uczestnikom (uczniom) przed wyjazdem na warsztaty lub przed rozpoczęciem zajęć. 6. Wykonawca winien przestrzegać przepisów prawnych w zakresie przechowywania, przygotowania i transportu artykułów spożywczych (min. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1125 z późn. zm.). D Wymagania dotyczące pojazdów: 1. Przewozy uczestników warsztatów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 2. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom warsztatów, opiekunom i kierownikom wycieczek odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny: utrzymanie w czystości i porządku pojazdów, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i BHP, ubezpieczenie pojazdów i dzieci na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. 3. Wykonawca winien dysponować taką ilością środków transportu (autobusów), by zapewnić jednorazowy i w tym samym czasie, przewóz (dowóz i odwóz) uczestników warsztatów, opiekunów i kierowników wycieczek podczas każdego zadania wymienionego w harmonogramach (załączniki A i B). 4. Usługi objęte zamówieniem winny być świadczone środkami transportu: a) odpowiednio oznaczonymi na czas przewozu, że są wykorzystywane do transportu dzieci, b) spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) posiadającymi klimatyzację, d) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług ze szczególną starannością i troską o życie i zdrowie. 5. Uczestnicy warsztatów wraz z opiekunami i kierownikami wycieczek przewożeni będą pojazdami przystosowanymi do ich przewożenia na miejscach siedzących i tylko takie miejsca mogą być uznane za spełniające warunki (nie przewiduje się przewozu na stojąco). 6. Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób. 8. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia ewentualnych dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów. 10. W przypadku awarii środka transportowego (z jakiejkolwiek przyczyny) Wykonawca zapewni niezwłocznie zastępczy środek transportu spełniający wszystkie warunki zamawiającego, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych oraz poniesie pełną odpowiedzialność z tego tytułu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI. Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno Spółka z o. o., ul. Narutowicza 76, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74470,57

  • Oferta z najniższą ceną: 74470,57 / Oferta z najwyższą ceną: 74470,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.