eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Dostawa pojazdu komunalnego SK-1 oraz pojemników do zbiórki odpadów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Krasnobród: Dostawa pojazdu komunalnego SK-1 oraz pojemników do zbiórki odpadów.
Numer ogłoszenia: 31302 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , Majdan Wielki 398, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 84 660-76-15, faks 84 660-76-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu komunalnego SK-1 oraz pojemników do zbiórki odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojazdu komunalnego SK-1 oraz pojemników do zbiórki odpadów. Pojazd komunalny ma być wykonany w oparciu o pojazd bazowy fabrycznie nowy. Zabudowa na pojeździe typu śmieciarka wyposażona w z system załadunku pojemników o pojemności od 110 litrów do 1100 litrów. Pojemność śmieciarki nie mniejsza niż 12,5 m3. Pojemniki do zbiórki odpadów pojemności 120 litrów mają być nowe w ilości 400 szt. w tym pojemniki koloru żółtego - 200 szt., pojemniki koloru zielonego - 200szt. Wymagania dla pojazdu bazowego: PODWOZIE SAMOCHODU CEŻAROWEGO: 1. Pojazd fabrycznie nowy bez przebiegu. 2. Dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 11 500 kg, 3. Silnik w pojeździe spełniający normę EURO 5 bez AdBlue. 4. Wartość emisji dla nowych pojazdów z silnikiem wysokoprężnym dla normy EURO 5 wynosi: CO - 0,50g/km; HC 0,05g/km; NOX - 0,18g/km; HC+ NOX - 0,23 g/km; PM 0,005 Rodzaj silnika - wysokoprężny, rodzaj paliwa - olej napędowy. Moc silnika nie mniejsza niż 180 KM. 4. Elektroniczna regulacja silnika EDC. 5. Tachograf cyfrowy, wstępnie aktywowany. 6. Elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h 7. Radio standardowe zamontowane w pojeździe z zestawem głośników. 8. Filtr paliwa podgrzewany, 9. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej. 10. Kabina krótka 3 miejscowa. Kabina kierowcy - Kabina C - kompaktowa. 11. Układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe. 12. Wspomaganie układu kierowniczego, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem. 13. Wydech wyprowadzony do góry z lewej strony. 14. Zbiornik paliwa z zamykanym korkiem wlewu paliwa. 15. Układ kierowniczy lewostronny 16. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 17. Blokada koła kierownicy z immobilizerem. 18. Nośność ogumienia zwiększona o 10% dla zastosowania komunalnego 19. Hamulce tarczowe osi przedniej. 20. Hamulce tarczowe osi tylnej. 21. Oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera. 22. Centralny zamek 23. Lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane, 24. Pokrycie siedzenia standardowej jakości 25. Komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 26. Siedzenia pasażera statyczne zamontowane na stałe, 27. Obicie drzwi zmywalne 28. Elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera. 29. Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera. 30. Uchwyty z lewej i prawej strony na słupkach. 31. Tablica rozdzielcza w wykonaniu standardowym. 32. Wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika. 33. Sygnalizacja dźwiękowa włączonego biegu wstecznego wyłączalna. 34. Światła główne halogenowe podwójne H7 dla ruchu prawostronnego. 35. 2 reflektory robocze na dachu kabiny. 36. Światła do jazdy dziennej (spełniające normy ECE R87). 37. Boczne światła obrysowe. 38. Daszek ochronny lamp tylnych. 39. Oświetlenie ostrzegawcze typu kogut na zabudowie oraz typu belka na kabinie pojazdu z napisem ZGK Krasnobród. 40. Fartuchy przeciwbłotne przednie. 41. Apteczka oryginalna luzem. 42. Trójkąt ostrzegawczy oryginalny luzem. 43. Lampa ostrzegawcza luzem. 44. 1 klin pod koła. 45. Gaśnica polska. 46. Ostateczna kalibracja tachografu cyfrowego po poinformowaniu producenta pojazdu o numerze rejestracyjnym i dacie pierwszej rejestracji. 47. Dywaniki. 48. Kolor podwozia CZARNY GRAFIT 49. Kolor kół srebrne aluminium AKRYL 50. Kolor nadwozia: pomarańczowy lub zielony lub niebieski Wymagania dla zabudowy: 1. Pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 12,5 m 3 . 2. Masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 5 500 kg. 3. Urządzenie załadowcze boczne lub tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1100 litrów. 4. Udźwig urządzenia dźwigowego nie mniejszy niż 500 kg. 5. Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny. 6. Mechanizm opróżniania szuflady - hydrauliczny. 7. Stopień zgniotu odpadów od 2 do 5. 8. Klapa tylna otwierana hydraulicznie. 9. Kolor zabudowy pomarańczowy. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: 1. Książka lub karta gwarancyjna. 2. Instrukcja obsługi w języku polskim. 3. Wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. 4. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP, i Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wymagania dla pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: Pojemniki do zbiórki odpadów pojemności 120 litrów mają być nowe w ilości 400 szt. w tym pojemniki koloru żółtego - 200 szt., pojemniki koloru zielonego - 200szt. Pojemniki mają zostać oznaczone naklejkami: szkło białe (na pojemnikach żółtych) szkło kolorowe (na pojemnikach zielonych). 1. Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów mają zostać wykonane z polietylenu niskociśnieniowego PEHD, odporne erozję chemiczną i atmosferyczną o dużej odporności udarowej. Tworzywo z którego wykonane mają być pojemniki ma zawierać filtr promieni UV, co ma gwarantować zachowanie pierwotnej barwy przez cały okres użytkowania. Tworzywo ma zawierać również specjalny stabilizator temperaturowy powodujący, że temperatura topnienia tworzywa z którego wykonane będą pojemniki ma być wyższa niż 80 stopni C. 2. Pojemniki mają posiadać mocny, stabilny i praktyczny system jezdny umożliwiający operatorom pracę bez wysiłku fizycznego - całość ciężaru przy przechyle (pojemniki w górnej części muszą posiadać odpowiednie uchwyty) rozkładać się ma na oś jezdną wyposażoną w dwa cichobieżne kółka dla ograniczenia hałasu. 3. Pojemniki na odpady mają zostać wyprodukowane zgodnie z normą EN-840. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: 1. Na zabudowę Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 2. Na pojazd bazowy Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 3. Na dostarczone pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 4. Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zabudowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeglądy gwarancyjne podwozia i zabudowy (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy oraz służb konserwacyjno-naprawczych zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu i zabudowy. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów na własny koszt i ryzyko. Zamawiający samodzielnie dokona odbioru samochodu śmieciarki na własny koszt i ryzyko z siedziby Wykonawcy. 8. Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew do 21 dni od daty dostawy śmieciarki, protokolarnego odbioru oraz wystawienia faktury VAT. Ilość zamawianych rzeczy: Jeden samochód osobowy i jedna zabudowa, 400 pojemników do zbiórki odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej dostawy śmieciarki na podwoziu samochodowym oraz jednej dostawy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w ilości nie mniejszej niż 400 pojemników. Łączna wartość obu wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 340 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) Gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) Gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu realizacji dostawy w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub gdy zaistnieją inne okoliczności nie powstałe z winy Wykonawcy rzutujące na konieczność zmiany terminu realizacji dostawy np. gdy wystąpią obiektywne trudności w skompletowaniu przez Wykonawcę wszystkich przedmiotów składających się na przedmiot zamówienia a które objęte są zakresem dostaw. np. w przypadku konieczności oczekiwania na wyprodukowanie pojazdu bazowego przez producenta samochodów ciężarowych lub zabudowy przez producenta zabudów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z siedzibą w Majdanie Wielkim, Majdan Wielki 398; 22-440 Krasnobród; woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s w Majdanie Wielkim, Majdan Wielki 398; 22-440 Krasnobród; woj. lubelskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Zakup pojazdu komunalnego SK-1 oraz pojemników do zbiórki odpadów realizowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Oś. 3 - jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Umowa o przyznanie pomocy nr 00177-6921-UM0300351/11 zawarta w dniu 03.11.2011r. pomiędzy Zakładem Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s w Majdanie Wielkim a Samorządem Województwa Lubelskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.