Białystok: Usługę pełnienia funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie, Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...)
Numer ogłoszenia: 313020 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę pełnienia funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie, Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa pełnienia funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie, Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie, Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie, Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...). Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które spełniają następujące warunki: a). Dla Zadania nr 1: Pełnienie funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie: posiadają wykształcenie wyższe magisterskie,posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie przygotowywania harmonogramów praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie kontroli realizacji praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie dokonywania ostatecznego odbioru praktyk studenckich. b). Dla Zadania nr 2: Pełnienie funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie:posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie przygotowywania harmonogramów praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie kontroli realizacji praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie dokonywania ostatecznego odbioru praktyk studenckich. c). Dla Zadania nr 3: Pełnienie funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie: posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają doświadczenie w zakresie hospitacji, posiadają doświadczenie w zakresie dydaktyki i szczegółowej metodyki nauczania, posiadają doświadczenie w zakresie kontroli realizacji praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie udzielania wsparcia merytorycznego w realizacji praktyk. d). Dla Zadania nr 4: Pełnienie funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie: posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają doświadczenie w zakresie hospitacji, posiadają doświadczenie w zakresie dydaktyki i szczegółowej metodyki nauczania, posiadają doświadczenie w zakresie kontroli realizacji praktyk studenckich, posiadają doświadczenie w zakresie udzielania wsparcia merytorycznego w realizacji praktyk. e). Dla Zadania nr 5: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie: Posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu realizacji praktyk studenckich w szkole wyższej. f). Dla Zadania nr 6: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie: Posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkołach wyższych, posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu/realizacji praktyk studenckich w szkole wyższej. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wskazane warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Oświadczenie o o braku podstaw do wykluczenia oraz Dokumenty o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17) SIWZ Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem. PODMIOTY ZAGRANICZNE - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów o których mowa w pkt 6 ppkt 5) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Treść ppkt 6) SIWZ stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w związku z realizacją projektu: USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Rzeszowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Wydziałowych Opiekunów Praktyk Studenckich w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Rzeszowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Metodyków przedmiotowych w realizacji praktyk w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (...).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Rzeszowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia funkcji Specjalisty do spraw organizowania i dokumentowania praktyk w Krakowie w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-0, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2024 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Remont dylatacji modułowych estakad w ciągu drogi krajowej 8 i 65 ul. Gen. Stanisława Maczka w Białymstoku oraz w ciągu drogi krajowej 19 i 65 ul. Gen. Stanisława Sosabowskiego
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Zakup i dostawa 500 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r.
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Częściowa likwidacja barier architektonicznych na terenie kampusu Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.33.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.