eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie -

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Międzychód: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap.
Numer ogłoszenia: 31294 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10223 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne części obejmujące: a)część A - nadzór nad robotami w branży drogowej, b)część B - nadzór nad robotami w branży wodno-kanalizacyjnej c)część C - nadzór nad robotami w branży elektrycznej d)część D - nadzór nad robotami w branży teletechnicznej Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności m.in.: - Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji. - Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu, - Nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. - udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, - Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między wykonawcą, a zamawiającym. - Współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót. - Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową. - Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. -Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. - Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie. - Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki. - Sprawdzanie wykonania robót zanikowych. - Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. - Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. - Potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu. - Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. - Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. - Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji. - Dojazd i pobyt na placu budowy ,minimum dwa razy w tygodniu, a w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. Ponadto inspektor nadzoru powinien być dostępny na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. - Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, - Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót, - Ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego. Wartości zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim wynosi odpowiednio: - branża drogowa - 2477402,04 zł (netto) - branża wodno-kanalizacyjna - 1134216,76 zł (netto) - branża energetyczna - 249922,10 zł (netto) - branża teletechniczna - 20435,80 zł(netto) Dokumentacja techniczno-kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58742.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór nad robotami w branży drogowej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania Nadzorowania i Wykonawstwa Robót Drogowo Mostowych Bogusław Ćwiertniak, ul. Poznańska 8, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27251.00
  • Oferta z najniższą ceną: 27251.00 oferta z najwyższą ceną: 100000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór nad robotami w branży wodno-kanalizacyjnej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania Nadzorowania i Wykonawstwa Robót Inżynieryjno-Instalacyjnych Krzysztof Cyranik, ul. 17 Stycznia 39/2, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12295.08
  • Oferta z najniższą ceną: 12295.08 oferta z najwyższą ceną: 60000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nadzór nad robotami w branży elektrycznej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalacje Elektryczne- Projektowanie, Nadzór, Wykonawstwo Paweł Woś., Kaczlin 33, 64-410 Sieraków, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3.500.00 oferta z najwyższą ceną: 60000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.