eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › dostawy materiałów jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Olecko: dostawy materiałów jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 31291 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, fax 087 5202543 w. 319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.OLMEDICA.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego szpitalnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Olmedica w Olecku w okresie 12 miesięcy od czasu podpisania umowy. Orientacyjne ilości materiałów określające zapotrzebowanie na okres trwania umowy określa załącznik nr 4 Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom według aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych i jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Odpowiednie dokumenty atesty,świadectwa, certyfikaty są w posiadaniu Wykonawcy i mogą być udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie. Materiały winne winne być dostarczane o możliwie najwyższych parametrach jakościowych, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, z serią i czytelnym terminem ważności nie krótszym niż dwa lata od dnia dostawy. W wyjątkowych wypadkach zamawiający dopuści możliwość dostarczenia asortymentu o terminie ważności krótszym - po wcześniejszym uzgodnieniu - ale nie mniej niż pół roku.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na pakiety (pakiet jest częścią niepodzielną). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który złoży oświadczenie, że spełnia następujące warunki: -posiada uprawnienia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych. - złoży oświadczenie, że zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, -złoży oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, -złoży oświadczenie, że zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia, załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia), -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. karta oceny Dostawcy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olmedica w Olecku Sp z o o ul. Gołdapska 1 19-400 Olecko pokój 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Olmedica w Olecku Sp z o o ul. Gołdapska 1 19-400 Olecko pokój 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - igły strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 4 pakiet 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. karta oceny dostawcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - sprzęt med jałowy pozostały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 4 pakiet 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. karta oceny dostawcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.