eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Kielce: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Numer ogłoszenia: 312904 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226578 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny, płyty CD i DVD) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach. 2.Przedmiotem zamówienia są oryginalne materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy, bębny, płyty CD i DVD) do urządzeń wymienionych w Dodatku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy z zastrzeżeniem pkt 12 niniejszego rozdziału. 3.Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Dodatku Nr 2 ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w wartości umowy. 4.Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę urządzeń do których są przeznaczone oraz kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. 5.Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające) są w 100% nowe i nieregenerowane, oraz posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) 6.Dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności. 7.W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8.Część urządzeń (drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych) posiada aktualną gwarancję producenta i jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 9.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na zakupione materiały minimum na okres 12 miesięcy od dnia odbioru ich przez Zamawiającego. Jeżeli w okresie gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość wydruków lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie i w sposób określony w Rozdziale III pkt 11.3. i pkt 11.5 11.Zasady realizacji zamówienia i dostawy 11.1 Dostawa realizowana będzie do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. 11.2Dostawa realizowana będzie sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez Oddział Regionalny. 11.3 Wykonawca dostarczy każdorazowo partię materiałów w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu, w którym zgłoszone zostało zapotrzebowanie, do siedziby Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek w godz. od 8:00 do 14:00. 11.4 Koszty transportu i rozładunku zamówionych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca. 11.5 Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zamówień poprzez: -zgłoszenie telefoniczne, -za pośrednictwem faksu, -za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca nie może ograniczyć przyjmowania zleceń tylko co do jednego z podanych powyżej sposobów. 11.6 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (Dodatek Nr 6 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ. 12.Oferty równoważne 12.1Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i w Dodatku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że urządzenia wymienione w poz. 4,7,9,12,13,14,16,17,19 i 20 podlegają gwarancji i Zamawiający wymaga, aby dla tych urządzeń Wykonawca zaoferował oryginalne materiały eksploatacyjne ( tonery, bębny). 12.2 Produkt równoważny musi być kompatybilny za sprzętem do którego jest zamówiony i musi być fabrycznie nowy. 12.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych 12.4 W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 12.5 Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność. 12.6 Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 12.5, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) oraz dołączyć do oferty raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych. Raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. 12.7 Wykonawca oferujący artykuły równoważne zobowiązany jest w Dodatku nr 2 do SIWZ wpisać nazwę producenta zamienników, symbol/kod artykułu oraz informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron A4). 12.8 Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 3 dni liczonych od daty wezwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu. Zamawiający zwróci próbki/testery wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. 13.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy, d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163500,83

  • Oferta z najniższą ceną: 161544,51 / Oferta z najwyższą ceną: 276481,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.