eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przeprowadzenie kursów/szkoleń.warsztatów realizowanych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Warszawa: przeprowadzenie kursów/szkoleń.warsztatów realizowanych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 312876 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 370 25 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursów/szkoleń.warsztatów realizowanych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów/szkoleń/warsztatów dla uczestników Projektu Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części : Część nr 1: Warsztat: Zdrowe żywienie dzieci z autyzmem, ADHD, Aspargerem i na diecie bezglutenowej, dla 10 osób (1 grupa - 3 dni po 6 godzin dziennie) łącznie 18 godzin zajęć, Część nr 2: Warsztat: zdrowego żywienie dzieci na dietach związanych z różnymi rodzajami alergii, dla 11 osób (1 grupa 3 dni po 6 godzin dziennie) łącznie 18 godzin zajęć, Część nr 3: Kurs komputerowy średnio-zaawansowany , dla 15 osób z podziałem na 2 grupy (każda grupa liczy od 6 do 10 osób) łącznie 40 godzin zajęć(w podziale na 6 dni) Część nr 4: Szkolenie: komunikacja, asertywność i rozwiązywanie konfliktów dla 12 osób, (1 grupa 2 dni po 6 godzin) łącznie 12 godzin, Część nr 5: Szkolenie: Etykieta, autoprezentacja i wizerunek jako wsparcie w poszukiwaniu pracy- dla 31 osób z podziałem na 3 grupy (średnio 10-11 osób w grupie- 3 dni po 6 godzin szkolenia x 3 grupy- w sumie 9 dni szkoleniowych) łącznie 54 godziny, Część nr 6: Szkolenie: jak rozpoznać i radzić sobie z uzależnieniem dzieci (narkotyki, komputery, alkohol) dla 25 osób z podziałem na 2 grupy (w grupie 12-13 osób) łącznie 12 godzin, Część nr 7: Szkolenie: bezpieczeństwo dzieci w Internecie - dla 15 osób (1 grupa) łącznie 6 godzin..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zadań w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził należycie przynajmniej 1 szkolenie o tematyce zgodnej z tematyką warsztatów lub zbliżonym tematycznie, obejmujące co najmniej 10 godzin zajęć

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia , tj.: posiadały wykształcenie wyższe magisterskie oraz muszą mieć przygotowanie trenerskie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ). Powyższy warunek dotyczy części I, II, III, IV i V. Wymagania trenerskie nie dotyczą stylisty (w cz. V)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza do zmiany postanowień umowy w przypadku 1. Nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2. Każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Terminów i miejsca, o których mowa w załączniku nr 7 par. 1; 4. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Św. Wincentego 87 , 03-291 Warszawa, I piętro pok. 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Św. Wincentego 87 , 03-291 Warszawa, I piętro pok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Aktywny Targówek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztat: zdrowe żywienie dzieci z autyzmem, ADHD, Aspergerem i na diecie bezglutenowej dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 10 ilość grup: 1 ilość godzin warsztatów: 18 (w podziale na 3 dni * 6 godzin). Warsztaty odbędą się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem warsztatów jest nabycie przez osoby biorące udział w Projekcie Aktywny Targówek umiejętności planowania i przygotowywania posiłków dla dzieci z różnymi schorzeniami, tak aby dietą wspierać leczenie. Program warsztatów powinien zawierać następujące tematy: -wykład na temat produktów wpływających na nadpobudliwość dzieci -wykład na temat wpływu żywienia na leczenie różnych schorzeń -dobór diety do schorzenia -planowanie zdrowego i urozmaiconego jadłospisu dla dzieci z różnymi schorzeniami np. ograniczenie cukru w deserach, ograniczenie glutenu itd.) -planowanie zakupów -praktyczne ćwiczenia gotowania zdrowych i urozmaiconych potraw dla dzieci w różnymi schorzeniami (co najmniej 80% szkolenia) Wynajęcie (wyposażonej w stanowiska do nauki gotowania) sali szkoleniowej, zapewnienie produktów i narzędzi do nauki gotowania obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy. Wspólnie przygotowane w ramach warsztatu posiłki będą degustowane przez uczestników (w ten sposób na szkoleniu zapewniony będzie obiad). Warsztat powinien składać się co najmniej w 80 % z ćwiczeń praktycznych (wspólnego gotowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztat: Zdrowe żywienie dzieci na dietach związanych z różnymi rodzajami alergii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 11 ilość grup: 1 ilość godzin warsztatów: 18 (w podziale na 3 dni * 6 godzin). Warsztaty odbędą się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem warsztatów jest nabycie przez osoby biorące udział w Projekcie Aktywny Targówek umiejętności planowania i przygotowywania posiłków dla dzieci z różnymi alergiami, tak aby dietą wspierać leczenie. Program warsztatów powinien zawierać następujące tematy: -wykład na temat rodzajów alergii i koniecznych diet z nimi związanych -stosowanie diety eliminacyjnej -dobór diety do alergii -planowanie zdrowego jadłospisu dla dzieci z różnymi alergiami -planowanie zakupów -praktyczne ćwiczenia gotowania zdrowych i urozmaiconych potraw dla dzieci z różnymi alergiami (co najmniej 80% szkolenia) Na warsztatach konieczne jest praktyczne pokazanie uczestnikom jak tanio i zdrowo można gotować dla dzieci z różnymi alergiami i jak za pomocą diety wspierać leczenie dziecka. Wynajęcie (wyposażonej w stanowiska do nauki gotowania) sali szkoleniowej, zapewnienie produktów i narzędzi do nauki gotowania obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy. Wspólnie przygotowane w ramach warsztatu posiłki będą degustowane przez uczestników (w ten sposób na szkoleniu zapewniony będzie obiad). Warsztat powinien składać się co najmniej w 80 % z ćwiczeń praktycznych (wspólnego gotowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs komputerowy średnio-zaawansowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 15 ilość grup: 2 (od 6 do 10 osób w każdej grupie). ilość godzin szkolenia: 40 (w podziale na 6 dni). Kurs odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności dotyczących: -obsługi programu Microsoft Office Word na poziomie średnio zaawansowanym -obsługi programu Microsoft Office Excel na poziomie średnio zaawansowanym -obsługi Internetu na poziomie średnio zaawansowanym -obsługi programu PowerPoint na poziomie podstawowym Program szkolenia powinien zawierać minimum następujące tematy: -obsługi programu Microsoft Office Word na poziomie średniozaawansowanym (minimum 10 godzin) -obsługi programu Microsoft Office Excel na poziomie średniozaawansowanym (minimum 15 godzin) -obsługi Internetu na poziomie średniozaawansowanym (minimum 5 godzin) -obsługi programu PowerPoint na poziomie podstawowym (minimum 10 godzin) Wynajęcie (wyposażonej w komputery w takiej ilości, jak ilość uczestników) sali szkoleniowej, zapewnienie obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie: Komunikacja, asertywność i rozwiązywanie konfliktów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 12 ilość grup: 1 ilość godzin szkolenia: 12 (w podziale na 2 dni * 6 godzin). Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem szkolenia jest rozwój kompetencji społecznych mających służyć uczestnikom w życiu zawodowym oraz prywatnym. Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy: -Podstawy efektywnego porozumiewania się - zasady skutecznej komunikacji -Zakłócenia w komunikacji werbalnej i niewerbalnej: rozpoznawanie i usuwanie -Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego -Definiowanie praw własnych w relacji z innymi -Komunikacja w sytuacjach trudnych -Rozpoznawanie spirali konfliktu -Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych -Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny -Metody rozwiązania konfliktów -Tworzenie pozytywnych relacji -Techniki asertywnych zachowań (asertywna odmowa, asertywne proszenie, asertywne reagowanie na krytykę itd.) -Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej -Zarządzanie emocjami Szkolenie musi odbywać się w formule warsztatowej - uczestnicy muszą ćwiczyć zachowania za pomocą scenek, gier, ćwiczeń itd. Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy. W czasie szkolenia nie jest przewidziany obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie: Etykieta, autoprezentacja i wizerunek jako wsparcie w poszukiwaniu pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 31 ilość grup: 3 ilość godzin szkolenia-54: (3 dni * 6 godzin*3 grupy - w sumie 9 dni szkoleniowych). Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem szkolenia jest rozwój kompetencji społecznych i umiejętności profesjonalnego prezentowania się na rozmowie kwalifikacyjnej i w przyszłej pracy. Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy: -Bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych -Wiedza o rynku pracy -Tworzenie indywidualnego planu działania -Wizytówka zawodowa - dokumenty aplikacyjne -Przygotowanie do rozmowy z pracodawcą (telefonicznej i kwalifikacyjnej) -Jak zrobić dobre (pierwsze wrażenie) - Komunikacja interpersonalna podczas rozmowy czyli co i jak mówić -Komunikacja niewerbalna czyli mowa ciała w trakcie spotkania - postawa, mimika, gesty -Najczęściej zadawane pytania -Jak odpowiadać na kłopotliwe pytania -Prawa kandydata podczas rozmowy - czyli o co pytać Cię nie wolno -Profesjonalny wizerunek w pracy - zajęcia praktyczne z wizażystą-stylistą Podczas zajęć stylista-wizażysta musi udzielić każdemu-każdej uczestnikowi/uczestniczce indywidualnych porad jak zadbać o własny wizerunek . Nadto spotkanie ze stylistą-wizażystą powinno zawierać: -Pokaz makijaży i fryzur na rozmowę kwalifikacyjną -Prezentacje i omówienie ubiorów stosowanych do pracy Szkolenie musi odbywać się w formule warsztatowej - uczestnicy muszą ćwiczyć zachowania za pomocą scenek, gier, ćwiczeń itd. Zajęcia ze stylistą/wizażystą powinny obejmować co najmniej 1 dzień zajęć (6 godzin dla każdej grupy). Aby zapewnić indywidualne podejście do każdego uczestnika i możliwość udzielenia każdemu porady zajęcia te musi prowadzić co najmniej 2 wizażystów/stylistów w każdej grupie. Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapewni też materiały do zajęć warsztatowych ze stylistą/wizażystą (kosmetyki, lustra itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie: Jak rozpoznać i radzić sobie z uzależnieniem dzieci (narkotyki, komputery, alkohol).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 25 ilość grup: 2 ilość godzin szkolenia-12: (1 dzień *2 grupy). Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy dotyczącej diagnozowania uzależnień u dzieci oraz konsekwencji i sposobów radzenia sobie z uzależnieniami dzieci i młodzieży. Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy: -Rodzaje uzależnień - omówienie (alkoholizm, narkomania, lekomania, hazard, siecioholoizm, seksoholizm, jedzenie kompulsywne) -Fazy i mechanizmy uzależnień -Konsekwencje uzależnień -Rozpoznawanie uzależnień u dzieci - co powinno zaniepokoić rodzica? -Szukanie diagnostyki i pomocy specjalistycznej -Motywowanie dziecka uzależnionego do podjęcia leczenia. -Wspieranie dziecka w czasie walki z uzależnieniem -Współuzależnienie Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie Sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie: Bezpieczeństwo dzieci w Internecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób: 15 ilość grup: 1 ilość godzin szkolenia-6: (1 dzień * 6 godzin). Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy rodziców dotyczącej wspierania dzieci w bezpiecznym poruszaniu się w Internecie i przeciwdziałanie przestępstwom w sieci. Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy: -Jak rozmawiać i zapoznać dziecko z komputerem -Internet, jako narzędzie nauki, pracy, rozrywki i komunikacji -Gry komputerowe - uzależnienie czy rozwijanie wyobraźni? -Jak rozmawiać z dziećmi na temat zawierania znajomości przez Internet -Gdzie i jak zgłaszać szkodliwe treści dla dzieci -Jak podjąć podstawowe środki ostrożności na komputerze (hasła, blokady, programy ograniczające dostęp do komputera, kontrola rodzicielska) -Zapoznanie dziecka z Netykietą -Potencjalne zagrożenia w sieci -Jak unikać internetowych oszustw -Jak bezpiecznie posługiwać się portalami społecznościowymi Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.