eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wykonanie usługi w zakresie ochrony osób mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu wykonawcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Brzesko: Wykonanie usługi w zakresie ochrony osób mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 312816 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Brzesku , ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6632823, faks 014 6630842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie ochrony osób mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu wykonawcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na stałej, całodobowej bezpośredniej ochronie fizycznej osób znajdujących się w Urzędzie Skarbowym w Brzesku, mienia i obiektu należącego do Urzędu Skarbowego w Brzesku przy ul. Królowej Jadwigi 16, wykonywanej przez co najmniej jedną umundurowaną osobę, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, wyposażoną w kajdanki, ręczny miotacz gazu, pałkę obronną wielofunkcyjną, pełniącą służbę w obiekcie Urzędu Skarbowego w Brzesku w systemie zmianowym (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie), b)ochrona i transport wartości pieniężnych (samochodem należącym do Wykonawcy), nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej, przewożonych przez pracowników Zamawiającego z kasy miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m do siedziby Urzędu (konwój), w terminach każdorazowo uzgodnionych pomiędzy stronami (w ostatnich 12 miesiącach wykonano 76 konwojów). Ochrona ma być realizowana przez pracowników ochrony fizycznej posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, c)transport wartości pieniężnych w dni pracy Urzędu (tj. około 21 razy w miesiącu) z kasy Urzędu do miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m (inkaso). Ochrona ma być realizowana przez pracowników ochrony fizycznej posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Na podstawie art. 22 ust. 1 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie składanego wraz z ofertą (zgodnie z art. 44 pzp) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pzp (z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w pkt V niniejszej specyfikacji - według zasady spełnia/ nie spełnia. 3.Zgodnie z art. 23 pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wykluczonych Wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.a)oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych Zamawiający żąda złożenia zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu wystawionego na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)wykaz co najmniej 6 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji o posiadanym doświadczeniu (stażu pracy) w bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia - sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, h)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1g), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, i)dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wskazane w ww. wykazie posiadają licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, j)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V ppkt 1c, 1d, 1f składają dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), b)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V ppkt 1e składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt V ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne wymagane dokumenty określone w pkt.V ppkt 1 każdy z Wykonawców musi dostarczyć osobno. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Brzesku ul. Królowej Jadwigi 16 32-800 Brzesko pokój 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Brzesku ul. Królowej Jadwigi 16 32-800 Brzesko pokój 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.