Lubaczów: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim; Zadania 1-6
Numer ogłoszenia: 312802 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubaczowski , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim; Zadania 1-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim w podziale na Zadania od 1 do 6. 2. ZADANIE NR 1 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego SKOLIN w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 3. ZADANIE NR 2 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WIELKIE OCZY w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 4. ZADANIE NR 3 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA ŻMIJOWSKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 5. ZADANIE NR 4 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego ŻMIJOWISKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 6. ZADANIE NR 5 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego HORYNIEC-ZDRÓJ w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim. 7. ZADANIE NR 6 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA HORYNIECKA w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim. 8. Zakres prac w przypadku wszystkich Zadań będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków. 10. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 1 obrębu geodezyjnego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w realizacji zamówienia uczestniczyć będzie co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych wynikających z art. 42 ust. 1 oraz art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 1 obrębu geodezyjnego; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego SKOLIN w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WIELKIE OCZY w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA ŻMIJOWSKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego ŻMIJOWISKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego HORYNIEC-ZDRÓJ w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA HORYNIECKA w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów - II postępowanie przetargowe
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Wykonanie prac geodezyjnych - wznowienie znaków granicz., wyznaczenie punktów granicz., ustalenie granic ewiden. i podział nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodez-prawnej - 7 części
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we Wrzeszczynie z włączeniem do oczyszczalni ścieków w Wieleniu- opracowanie dokumentacji projektowej
- Wyniesienie granic pasa drogowego (wznowienie, ustalenie) oraz ich stabilizacja na drogach krajowych, na terenie woj. Zachodniopomorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.