eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim; Zadania 1-6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Lubaczów: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim; Zadania 1-6
Numer ogłoszenia: 312802 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubaczowski , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim; Zadania 1-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów ewidencyjnych w gm. Wielkie Oczy oraz w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim w podziale na Zadania od 1 do 6. 2. ZADANIE NR 1 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego SKOLIN w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 3. ZADANIE NR 2 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WIELKIE OCZY w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 4. ZADANIE NR 3 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA ŻMIJOWSKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 5. ZADANIE NR 4 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego ŻMIJOWISKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim. 6. ZADANIE NR 5 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego HORYNIEC-ZDRÓJ w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim. 7. ZADANIE NR 6 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA HORYNIECKA w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim. 8. Zakres prac w przypadku wszystkich Zadań będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków. 10. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 1 obrębu geodezyjnego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w realizacji zamówienia uczestniczyć będzie co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych wynikających z art. 42 ust. 1 oraz art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 1 obrębu geodezyjnego;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego SKOLIN w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WIELKIE OCZY w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA ŻMIJOWSKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego ŻMIJOWISKA w gm. Wielkie Oczy w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego HORYNIEC-ZDRÓJ w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego WÓLKA HORYNIECKA w gm. Horyniec-Zdrój w powiecie lubaczowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac będzie obejmował: Etap I - pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści; weryfikacja danych ewidencyjnych pobranych z systemów EGiB w postaci plików SWDE, skompletowanie operatu ewidencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi PODGIK Lubaczów oraz projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 4-letniej gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.