eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wyszkowie oraz konwojowania wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-05

Wyszków: Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wyszkowie oraz konwojowania wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 3127 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wyszkowie , ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7430241, faks 029 7423422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWyszkow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wyszkowie oraz konwojowania wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wyszkowie przy ul. Gen. J. Sowińskiego 82 oraz konwojowania wartości pieniężnych w okresie 24 miesięcy od dnia 11.03.2009 r. do dnia 10.03.2011 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (PKO BP O/Wyszków nr 68 1020 3802 0000 1502 0010 8456); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu wpłaty wadium. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium-ochrona. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty o których mowa w części VIII pkt 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w formie polisy lub innego dokumentu na kwotę minimum 50.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 polegać na zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w oryginale, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i części V ust. 1 SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części V ust. 1 SIWZ przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 2) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, wg załączonego do SIWZ wzoru. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 4) Czytelne kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, potwierdzone przez oferenta za zgodność dokumentów z oryginałem. Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 5 oferty. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające brak zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 9 do oferty. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 10 do oferty. 10) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub składał ofertę w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 11 do oferty. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę działającego na zasadzie konsorcjum utworzonego przez dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) oferta musi zawierać oświadczenia wymienione w pkt 1 i dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt 1, 2, 5, 6, 7, 8 dla każdego uczestnika konsorcjum, b) pozostałe warunki udziału w postępowaniu przedsiębiorcy występujący wspólnie winni spełnić łącznie, c) pełnomocnictwo udzielone liderowi przedsiębiorców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa co do reprezentacji, wniesienia wadium w imieniu Wykonawcy oraz podpisania umowy, d) nie dopuszcza się zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji usługi. 4. Wykonawcy, których oferty nie zawierają któregokolwiek z wymaganych wyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWyszkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków - pokój nr 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.