eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Remont ulicy Orzeszkowej w ¦wieciu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-10

¦wiecie: Remont ulicy Orzeszkowej w ¦wieciu
Numer og³oszenia: 312772 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, faks 052 3311306, 3332360.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um-swiecie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ulicy Orzeszkowej w ¦wieciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Orzeszkowej w zakresie: - wymiana krawê¿ników betonowych i ³awy betonowej pod krawê¿nik o d³ugo¶ci 269,3 m - rozebranie istniej±cej nawierzchni bitumicznej i podbudowy t³uczniowej, wykonanie koryta, warstwy ods±czaj±cej z piasku grub. 10 cm i odtworzenie podbudowy z t³ucznia twardego grub. 23 cm - 88,75 m2 - rozebranie istniej±cej nawierzchni z p³ytek chodnikowych 35x35x5 cm, wykonanie koryta, warstwy ods±czaj±cej z piasku grub. 10 cm i podbudowy z t³ucznia twardego grub. 23 cm - 75,28 m2 - rozebranie istniej±cych wjazdów z betonu grub. 15 cm - 54,36 m2 - wykonanie koryta, warstwy ods±czaj±cej z piasku grub. 10 cm i podbudowy z t³ucznia twardego grub. 23 cm na poboczach i wjazdach - 291,32 m2 - ustawienie obrze¿y betonowych 8x30 cm - 29,0 m -wyrównanie istniej±cej nawierzchni bitumicznej betonem B-10 ¶redniej grubo¶ci 4 cm -350 m2 - u³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk grub. 6 cm szarej na istniej±cej nawierzchni bitumicznej i podbudowie t³uczniowej na powierzchni 1033,56 m2 - u³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk grub. 6 cm czerwonej na wjazdach na posesje na powierzchni 54,36 m2 - regulacje urz±dzeñ podziemnych w ³±cznej ilo¶ci 21 szt - prze³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej i kostki granitowej na ³±cznej powierzchni 26,2 m2 -wykonanie nawierzchni z betonu B-20 grub. 15 cm - 8 m2 - odwozy gruzu i gruntu oraz inne roboty towarzysz±ce.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci wyka¿±, ¿e: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, oraz udokumentuj± to poprzez z³o¿enie dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci: a) wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1), odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów - np. referencji lub protoko³ów odbioru (dla min 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami: - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci drogowej, której to osobie zamierza powierzyæ funkcjê kierownika budowy, wraz z aktualnym za¶wiadczeniem z w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzaj±cym, ¿e osoba której uprawnienia dotycz± jest wpisana na listê cz³onków tej izby; c) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ narzêdziami i urz±dzeniami (sprzêtem) niezbêdnymi do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci: - zagêszczarka wibracyjna lub ubijak mechaniczny - transport ko³owy 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) z³o¿± formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, o¶wiadczeniami, za³±cznikami oraz za¶wiadczeniami wymaganymi tre¶ci± SIWZ, 6) spe³niaj± okre¶lone ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz niniejsz± specyfikacj± wymagania. 2. Ocena spe³nienia wy¿ej opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o dokumenty okre¶lone w § 7 niniejszej specyfikacji Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia:nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) wype³niony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1, 2) kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót - za³±cznik nr 2, 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3, 4) parafowany przez wykonawcê Wzór umowy - za³±cznik nr 4. 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w § 6 SIWZ wykonawca musi z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty (w zakresie okre¶lonym w art. 25 ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym warunek aktualno¶ci dokumentu spe³nia zarówno dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed terminem sk³adania ofert, jak równie¿ dokument wystawiony w okresie wcze¶niejszym lecz potwierdzony przez organ wydaj±cy w wymaganym terminie, 2) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 m - ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 5, 4) dokumenty - np. referencje lub protoko³y odbioru potwierdzaj±ce, ¿e roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zosta³y wykonane nale¿ycie, 5) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ (sprzêtu), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ *) wykonawca z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 6, *) nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie Wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ *) Wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci - do wykazu nale¿y do³±czyæ uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa - dla kierownika budowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 7, *) nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie Wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³. 7) polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 8) pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Poskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie, pok. nr 26.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania: 1. Wyst±pi± wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy wykonanie robót. 2. Strony zawr± umowê o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie bêdzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania niniejszej umowy. 3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy. 4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy. 5. Wyst±pi np. brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które nie mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ lub wyst±pi± inne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce spe³nienie przez Wykonawcê ¶wiadczenia okre¶lonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiaj±cy postanowi± o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie. 6. Wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób koordynuj±cych (osób odpowiedzialnych za realizacjê) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego. 7. Wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia innych zmian, które s± konieczne do wprowadzenia a nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia umowy oraz s± korzystne dla Zamawiaj±cego..

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.