eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Dostawa wyposażenia dla Pracowni umiejętności pielęgniarskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Tarnobrzeg: Dostawa wyposażenia dla Pracowni umiejętności pielęgniarskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 312758 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu , ul. Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 822 90 15 wew. 240, faks 15 8235788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwsz.tarnobrzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Pracowni umiejętności pielęgniarskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia dla Pracowni umiejętności pielęgniarskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu: 1)Wielofunkcyjny zaawansowany fantom osoby dorosłej do pielęgnacji - 1 szt., 2)Zestaw fantomów pielęgnacyjnych - 1 kpl., 2a) Fantom do pielęgnacji geriatryczny dwupłciowy - 1 szt., 2b) Fantom osoby dorosłej do pielęgnacji ze stomią - 3 szt., 2c) Zaawansowany fantom niemowlęcia do podstawowej opieki medycznej - 3 szt., 2d) Fantom pielęgnacyjny noworodka - 3 szt., 2e) Model do opatrywania ran pooperacyjnych - 1 szt., 2f) Model do nauki pielęgnacji odleżyn w walizce - 3 szt., 2g) Modele odleżyn różnego stopnia zaawansowania - 3 szt., 3) Zestaw fantomów do resuscytacji - 1 kpl., 3a) Fantom dziecka do resuscytacji krążeniowo-oddechowej - 1 szt., 3b) Fantom osoby dorosłej do resuscytacji krążeniowo-oddechowej ALS - 1 szt., 3c) Fantom noworodka do resuscytacji - 3 szt., 4) Zestaw modeli iniekcyjnych - 1 kpl., 4a) Model pośladków do nauki iniekcji domięśniowych - 3 szt., 4b) Model ramienia do nauki wkłuć dożylnych z zestawem wymiennym (zapasowa skóra, zapasowy zestaw żył - 10 kpl.) - 3 szt., 4c) Symulator do ćwiczeń iniekcji śródskórnych - 3 szt., 4d) Model niemowlęcia do treningu dostępu do żył obwodowych przez żyły skóry głowy - 3 szt., 4e) Model dłoni do iniekcji dożylnych - 3 szt., 4f) Model ręki do wstrzyknięć dożylnych - 3 szt., 4g) Ręka do wstrzyknięć - 3 szt., 4h) Model ręki do zakładania szwów - 3 szt., 4i) Poduszeczka do nauki iniekcji dożylnych - 4 szt., 5)Zestaw modeli fizykalnych - 1 kpl., 5a) Korpus osoby dorosłej - 1 szt., 5b) Model do badania piersi w walizce - 1 szt., 5c) Fantom do nauki intubacji - 1 szt., 6)Symulator porodowy zaawansowany - 1 szt., 7)Zestaw wag pacjenta - 2 kpl., 7a) Waga do ważenia dorosłych ze wzrostomierzem - 1 szt., 7b) Waga do ważenia noworodków i niemowląt - 1 szt., 8)Wieloelementowy zestaw imitacji ran - 3 szt., 9)Wózek inwalidzki - 1 szt., 10)Balkonik 3-kołowy do nauki chodzenia - 1 szt., 11)Wózek do transportu noworodka z materacem - 1 szt., 12)Zestaw inhalacyjny - 1 kpl., 12a) Inhalator pneumatyczny dla dzieci i osób dorosłych - 1 szt., 12b) Inhalator tlenowy z wyposażeniem (koncentrator tlenu) - 1 szt., 13)Zestaw unieruchomień - 1 kpl., 13a) Komplet kołnierzy ortopedycznych dla dorosłych - 2 szt., 13b) Komplet kołnierzy ortopedycznych dla dzieci - 2 szt., 13c) Komplet szyn unieruchamiających - 2 szt., 13d) Pasy obezwładniające komplet - 12 szt., 14)Zestaw tablic szkoleniowych - 1 kpl., 14a) Tablice typu Ishihary 38 tablic - 1 szt., 14b) Tablica Snellena - obrazki, cyfry, litery - 2 szt., 15)Aparat EKG z przystawką wózkiem - 2 szt., 16)Kardiomonitor z pulsoksymetrem - 1 szt., 17)Pompa infuzyjna - 1 szt., 18)Defibrylator - 1 szt., 19)Ssak elektryczny - 1 szt., 20)Zestawy narzędzi chirurgicznych jednorazowych z miską nerkową - 3 kpl., 21)Ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem - 4 kpl., 22)Stolik zabiegowy 2 półkowy z 2 miskami oraz pojemnikiem na igły - 3 szt., 23)Przeszklona szafa lekarska, szer. 600 mm - 2 szt., 24)Zestawy do rozdawania leków - 3 szt., 25)Zestaw pielęgniarski (jednorazowy) - 2 kpl., 26)Zestaw do resuscytacji - 1 kpl., 26a) Zestaw do resuscytacji dla osób dorosłych - 1 szt., 26b) Zestaw do resuscytacji dla dzieci - 1 szt., 26c) Zestaw do resuscytacji dla noworodka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wyroby oferowane muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: nie wcześniej niż 2013), nieużywany, nie będący przedmiotem użyczenia czy powystawowy, kompletny spełniający wymagane parametry, posiadający wymagane certyfikaty, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że do jego uruchomienia i stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie może być konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Wykonawca dołączy do oferty foldery potwierdzające spełnienie wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca przeprowadzi bezpłatnie szkolenie dla osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi użytkowania wyposażenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 7 dni od daty dostarczenia wyposażenia w miejscu użytkowania sprzętu. Przeprowadzenie szkolenia zostanie spisane protokolarnie i podpisane przez reprezentantów stron. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia w ilości co najmniej 24 miesięcy od daty protokołu odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.60.00 - Pomoce medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy sprzętu medycznego o podobnych parametrach lub przeznaczeniu do opisu przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych) w co najmniej dwóch dostawach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Wypełnioną Specyfikację Techniczną wraz z formularzem spełnienia wymagań oferowanej dostawy, ze wskazaniem nazwy producenta, modelu towaru, ilości miesięcy gwarancji według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a)zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy i niezawinionych przez strony; b)zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.tarnobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 50 39-400 Tarnobrzeg, pokój 16A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 50 39-400 Tarnobrzeg, pokój 16A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.