eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PO KL PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej



Ogłoszenie z dnia 2013-08-03

Nowa Ruda: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PO KL PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej
Numer ogłoszenia: 312752 - 2013; data zamieszczenia: 03.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie , ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872 45 72, faks (074) 872 90 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PO KL PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych mieszkańców Gminy Nowej Rudy (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Zajęciami należy objąć łącznie 25 beneficjentów (szczegółowy podział na grupy zawarty w załączniku Nr 7 do SIWZ). Zajęcia mają odbywać się na terenie Gminy Nowa Ruda od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do godz. 2000, max. 8 godzin dziennie. Godzina zajęć wynosi 45 minut + 15 minut przerwy, przy czym przerwy mogą być ustalane w sposób elastyczny. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w soboty. Termin realizacji: sierpień - listopad 2013 r. W ramach usługi należy przeprowadzić: 1) Kurs Opiekun osób starszych z językiem niemieckim w wymiarze 136 godzin dla 10 uczestników (+/- 2 osoby), 2) Kurs Wizaż i stylizacja w wymiarze 80 godzin dla 13 uczestników (+/- 3 osoby), 3) Kurs Pracownik remontowo-budowlany w wymiarze 96 godzin dla 11 uczestników (+/- 3 osoby), 4) Kurs Florystyka w wymiarze 40 godzin dla 4 osób niepełnosprawnych, 5) Kurs ABC przedsiębiorczości w wymiarze 48 godzin dla 25 uczestników (/- 5 osób), 6) Kurs Pracownik gospodarczy w wymiarze 40 godzin dla 12 uczestników (+/- 4 osoby), 7) Kurs Pokojowa w wymiarze 48 godzin dla 10 uczestników (+/- 2 osoby), 8) Kurs Pierwsza pomocy przedmedyczna dla 25 uczestników w wymiarze 20 godzin. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, warunkach technicznych lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny transport dla wszystkich uczestników mieszkających poza miejscem prowadzenia zajęć - z miejsca ich zamieszkania do miejsca prowadzenia zajęć i powrotny oraz w razie zaistnienia takiej okoliczności, opiekę dla dzieci uczestników szkolenia, które są w wieku przedszkolnym.Ponadto Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW obciąża Wykonawcę. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przedłoży autorski program zajęć; b) Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć; c) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika na własność niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej oraz inne materiały tj. notatnik, długopis, teczka wiązana lub z gumką, ołówek itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), ponadto 1 komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu; d) Wykonawca zapewni uczestnikom w dniach szkolenia catering tj. kawa, herbata, napoje (np. woda, soki), susz konferencyjny, a w dniach, w których zajęcia będą trwały dłużej niż 4 godziny - gorący posiłek (II danie) , e) Warsztaty mają zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012.186 ze zm.) f) Wykonawca poza zaświadczeniem, jak w pkt. e, wystawi uczestnikom warsztatów certyfikaty o uczestnictwie w warsztatach z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI oraz tytułem projektu (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Wykonawca w sposób opisany jak w punkcie c i f oznaczy także sale, gdzie będą się odbywały zajęcia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancyjnych ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.08.2013r., godz. 9.00. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w sekretariacie - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia złożenia ofert, tj. do dnia 10.08.2013r., godz.9:00. Zamawiający zaleca, aby kserokopię w/w dokumentu/ów załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Gospodarczy Bank Spółdzielczy z/s w Nowej Rudzie Numer konta : 89 9536 0001 3001 0006 7319 0001 tytułem: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja-Wyzwanie XXI wieku, przed upływem składania ofert tak by na dzień otwarcia ofert, tj. 10.08.2013r., godz. 9:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 6) winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego zapłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8. Zgodnie z art.45 ust.3 ustawy PZP wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w PZP oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10.Zwrot lub zatrzymanie wadium określa art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U.2013.674 ze zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2013, 2) jest placówką oświatową w rozumieniu art. 82 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (jt. Dz.U.2004.256.2572 ze zm.). Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego obowiązaną do prowadzenia odpowiedniego typu publicznych szkół i placówek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej 3 usługi szkoleniowe w ramach POKL dla minimum 20 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i o wartości usługi wynikającej z jednej umowy nie mniejszej niż 70.000zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi salami wykładowymi na terenie Gminy Nowa Ruda (przynajmniej 2 sale) oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Sale wykładowe (jedna z minimum 26 miejscami siedzącymi, druga z minimum 17 miejscami siedzącymi) wyposażone w ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne, fantomy szkoleniowe do prowadzenia zajęć z zakresu pomocy przedmedycznej. Sale muszą spełniać warunki BHP. Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić miejsca do zajęć praktycznych. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formie wykazu następujące informacje: - adres lokalu, gdzie będą odbywały się zajęcia teoretyczne oraz adresy miejsc, gdzie będą odbywały się zajęcia praktyczne, ze wskazaniem prawa do jego dysponowania (w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np.: umowa przedwstępną, umowę najmu, pisemne zobowiązanie podmiotu, itp.), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) 4 osobami z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku psychologia, pedagogika posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu przynajmniej 2 grupowych warsztatów dla minimum 10 osób każde; b) 1 osobą posiadającą uprawnienia ratownika medycznego lub wykształcenie wyższe pielęgniarskie; c) 1 osobą - lekarza medycyny oraz 1 pielęgniarką z wykształceniem wyższym magisterskim i uprawnieniami pedagogicznymi do prowadzenia zajęć z zakresu opieki nad osobą starszą; d) 2 osobami z wykształceniem wyższym na kierunku filologia germańska i przygotowaniem pedagogicznym, e) 1 osobą z wykształceniem wyższym oraz kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z zakresu wizażu i stylizacji; f) 1 osobą z wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu florystyki/bukieciarstwa g) 1 osobą z wykształceniem wyższym z zakresu budownictwa i uprawnieniami pedagogicznymi oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia praktycznej nauki zawodu do prowadzenia zajęć z zakresu pracownika remontowo-budowlanego. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto podana w formularzu ofertowym. Wystarczające będzie złożenie a) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej; b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w pkt 7 formularza ofertowego). W przeciwnym wypadku uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Kwalifikacje osób biorących udział w wykonaniu zadania - 30
  • 3 - Program - 35
  • 4 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych (ISO) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony. 4) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, - nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczne z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.nowaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul. Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z siedzibą przy ul.Kłodzkiej 27, 57-402 Nowa Ruda..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.