Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Bydgoszcz: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA DEMONTAŻU ISTNIEJĄCEJ ORAZ DOSTAWIE I MONTAŻU NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Z PCV I ALUMINIUM WRAZ Z WYMIANĄ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH Z KONIECZNYMI OBRÓBKAMI I POMALOWANIEM WNĘK OKIENNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 20 PRZY UL. GRABOWEJ 4 W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 312721 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 20 , ul. Grabowa 4, 85-601 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3415496, faks 052 3415496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA DEMONTAŻU ISTNIEJĄCEJ ORAZ DOSTAWIE I MONTAŻU NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Z PCV I ALUMINIUM WRAZ Z WYMIANĄ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH Z KONIECZNYMI OBRÓBKAMI I POMALOWANIEM WNĘK OKIENNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 20 PRZY UL. GRABOWEJ 4 W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA DEMONTAŻU ISTNIEJĄCEJ ORAZ DOSTAWIE I MONTAŻU NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Z PCV I ALUMINIUM WRAZ Z WYMIANĄ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH Z KONIECZNYMI OBRÓBKAMI I POMALOWANIEM WNĘK OKIENNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 20 PRZY UL. GRABOWEJ 4 W BYDGOSZCZY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia , 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do dnia 31 grudnia 2008 roku, z zastrzeżeniem iż w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych stosownym wpisem do dziennika budowy uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ww. terminie, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres czasu niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) *oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, g) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie na roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie, h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), i) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp20bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Grabowa 4, parter (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Grabowa 4, parter (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Zakup wraz z dostawą spektrofotometrycznych czytników mikropłytek
- 42/PA/2024 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońskiej 38/9 zarządzanego przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pompa insulinowa - osobista
- Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.