eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zamówienie na kompleksową usługę całodobowej ochrony mienia w tym również - świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - swiadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Wrocław: zamówienie na kompleksową usługę całodobowej ochrony mienia w tym również - świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - swiadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS
Numer ogłoszenia: 31253 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79-85-236, fax 071 3732823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na kompleksową usługę całodobowej ochrony mienia w tym również - świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - swiadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również: świadczenie usług portierskich, polegających na obsłudze portierni i pełnieniu funkcji infrmacyjnej dla osób zainteresowanych działalnością ROKK, dokonywaniu obchodów wewnętrznych obiektu, sprawdzaniu stanu sal wykładowych po zakończeniu zajęć; w zakresie usług recepcyjnych Wykonawca zobowiązany jest do: zakwaterowania osób korzystających z pokoi hotelowych zgodnie z bieżącymi poleceniami wydawanymi przez Zamawiającego, prowadzenia książki meldunkowej, przyjmowania opłat od gości hotelowych i przekazywania niezwłocznie gotówki do kasy Ośrodka, po zwolnieniu pokoju hotelowego, sprawdzenia pomieszczenia pod kątem bezpieczeństwa ppoż; w zakresie usług związanych z bieżącym sprzątaniem pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi hotelowych w budynku A I B (w tym zmiana pościeli), korytarzy, schodów holi, toalet i pryszniców oraz innych pomieszczeń Wykonawca dokonuje własnym sprzętem, przy pomocy własnego personeliu oraz pod własnym nadzorem, zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci,we własnym zakresie zakupuje i dostarcza mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Wymagane będzie również utrzymanie czystości pomieszczeń w dniach, w których odbywają się zajęcia na studiach podyplomowych, tj. w soboty i niedziele, wymagane będzie bieżące utrzymywanie czystości na terenie Ośrodka oraz niezwłoczne reagowanie na wystąpienie wszelkich nieprawidłowości (np. zabrudzeń , braku mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego w toaletach itp.) w zakresie dozoru: ochrona obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia oraz jego dewastacją i zniszczenie, ochrony - obserwacji obiektu w zakresie zagrożenia klęskami żywiołowymi oraz dozoru nad bezpieczeństwem technicznym (awarie itp.) a w razie zaistnienia - likwidowanie (minimalizowanie) skutków zdarzeń losowych, przestrzgania przepisów BHP i ppoż, w razie zauważenia awarii oraz wszelkich występujących nieprawidłowości - zawiadomienia o fakcie Dyrektora Ośrodka, wezwania Wykonawcy, pogotowia lub odpowiednich służb, nie dopuszczanie do przebywania na terenie Ośrodka osób nieupoważnionych, nie dopuszczanie do wnoszenia na teren Ośrodka niebezpicznych materiałów oraz przedmiotów mogących stanowić zagrożenie, reagowanie na niewłaściwe zachowanie osób przebywających na terenie Ośrodka, dbałość o mienie Ośrodka. Przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń ROKK-IS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.87.20.00 - Usługi recepcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawniwnia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającehj wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: - wypełniopny formularz ofertowy zał. nr 1 - óświadczenie,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, zał. nr 3, - wykaz środków czystości, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia, zał. nr 4, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzajace odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - zaday składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezenytowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w kk-tach 7.2, 7.3, 7.5 powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, pokój nr 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami wraz ze wskazaniem przez zamawiajacego osób uprawnionych do kontaktów 1. wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ośwoiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Elżbieta Jurgielaniec tel. (071) 79-85-236.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.