eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Zakliczyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 312526 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 6326460, faks 014 6326455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje bieżącą realizację zimowego utrzymania gminnych dróg w poszczególnych sołectwach Gminy Zakliczyn, poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń śliskości wg potrzeb, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania druk: 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości 2. Na jezdni zalega do 8 cm równej warstwy śniegu posypanej środkami szorstkimi tylko na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych 3. Do posypania wykonawca używa własnych materiałów szorstkich 4. Usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb opady śniegu, mżawki 5. Wykonawca ma obowiązek usunięcia i wywiezienia śniegu z chodników, na które został zepchnięty śnieg w związku z odśnieżaniem jezdni 6. Wykonawca ma obowiązek posprzątać do 30 kwietnia 2010 r. po zimie pozostały na drogach materiał użyty do usuwania śliskości. 7. Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem wg załącznika 8. Czas pracy przy odśnieżaniu dróg będzie każdorazowo potwierdzany przez Sołtysa danego Sołectwa nie później niż 7 dni od dnia wykonania usługi. 9. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów sprzętu - zgodnie z przedłożona ofertą Zgodnie z zakresem rzeczowym, który został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części: I - Część: Gwoździec, Roztoka, Zawada Lankorońcka - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 200, usuwanie oblodzeń: 150 II - Część: Charzewice, Faliszewice, Melsztyn - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 150, usuwanie oblodzeń: 150 III - Część: Bieśnik, Słona, Kończyska, Faściszowa - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 250, usuwanie oblodzeń: 150 V - Część: Zakliczyn - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 150, usuwanie oblodzeń: 100 VII - Część: Dzierżaniny, Paleśnica - Dzierżaniny Kawiory, Dzierżaniny - Paleśnica od kościoła - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 100, usuwanie oblodzeń: 50 VIII - Część: Borowa - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 50, usuwanie oblodzeń: 50 X - Część: Wola Stróska - Górki, Wola Stróska, Zdonia - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 150, usuwanie oblodzeń: 150 XI - Część: Stróże - Wesołów - droga Chrapy, Wesołów - przewidywana ilość godzin: odśnieżania - 150, usuwanie oblodzeń: 50 Wykaz dróg dla miejscowości wyszczególnionych w częściach w załączniku nr.4 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu godziny od otrzymania wezwania. Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik ds. drogownictwa -Urzędu Miejskiego w Zakliczynie, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi wchodzących w poszczególne części zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający minimalne wymagania: 1. Dysponują min. 1 ciągnikiem kołowym o mocy min. 45KM dla każdej części, dla której złożył ofertę, wyposażonym w pług oraz rozrzutnik. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni spełnić warunek powyższy łącznie. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 , spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz .1655) spełniający warunki określone w niniejszej siwz 3. Prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22. ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załącznika nr 2.) 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kserokopia dowodu rejestracyjnego ciągnika lub kserokopia DTR z podaną mocą ciągnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakliczyn.pl/przetargi/2009/przetarg_31.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.