eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu medycznego, dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Rzeszów: Dostawa sprzętu medycznego, dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 312507 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów , ul. Powstańców Śląskich 4, 35-610 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8528409, faks 017 8528405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrzeszow.republika.pl lub http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniżej wymienionego sprzętu wraz z montażem i szkoleniem personelu w terminie ustalonym przez strony: Aparat do krioterapii CPV 33155000-1 szt.1, Samodzielny skaner do lasera CPV 33158500-7 szt.1, Autoklaw CPV 33191110-9 szt 1. 2. Oferowany sprzęt medyczny musi być kompletny, fabrycznie nowy i po zamontowaniu musi być gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Opis sprzętu będącego przedmiotem zamówienia z wyszczególnieniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych zawarto w załącznikach Nr 3.1, 3.2, 3.3, do specyfikacji. 3. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt, ryzyko i staraniem Wykonawcy. 4. Sprzęt medyczny oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki wymagane zgodnie z Ustawą z 20-04-2004 o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp; 3) Złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z Opisem parametrów technicznych (na załączonym druku); 4) Akceptują wzór umowy przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) Wykonawca udziela gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Opis parametrów technicznych i udzielonych gwarancji oferowanego sprzętu (zgodnie z załącznikami nr 3.1, 3.2, 3.3. do SIWZ); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Postanowienia dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów: Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski będą odrzucone..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsrzeszow.republika.pl lub http://www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów 35-610 Rzeszów ul. Powstańców Śląskich 4 tel. ( 17 )8528405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów 35-610 Rzeszów ul. Powstańców Śląskich 4 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do krioterapii CPV 33155000-1 szt.1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do krioterapii CPV 33155000-1 szt.1, Szczegółowy opis w SIWZ załącznik Nr 3.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samodzielny skaner do lasera CPV 33158500-7 szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samodzielny skaner do lasera CPV 33158500-7 szt.1 Szczegółowy opis w SIWZ - załącznik Nr 3.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.85.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Autoklaw CPV 33191110-9 szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw CPV 33191110-9 szt 1 Szczegółowy opis w SIWZ załącznik Nr 3.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.