eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › 1) Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego Sulechów 2) Dostawa telewizora z uchwytem naściennym - sołectwo Kalsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312452 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Sulechów: 1) Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego Sulechów 2) Dostawa telewizora z uchwytem naściennym - sołectwo Kalsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6, 66100   Sulechów, woj. lubuskie, państwo , tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechowpl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.bip.sulechow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego Sulechów 2) Dostawa telewizora z uchwytem naściennym - sołectwo Kalsk
Numer referencyjny: BZ.271.54.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste
Dodatkowe kody CPV:30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 38652120-7, 32324600-6, 30195800-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 45

Okres w dniach: 21


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy - od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 2.1. Zadanie 1) - w zależności od terminu określonego w ofercie Wykonawcy nie dłużej jednak niż do 45 dni od dnia podpisania umowy. 2.2. zadanie 2) - do 21 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/10/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: 1) Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego Sulechów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Zadanie 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego Sulechów, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1) Komputer stacjonarny - 44 szt. Charakterystyka, minimalne wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne Płyta główna Format: micro ATX. Gniazdo procesora: Socket LGA1150, obsługa procesorów 2 i 4 rdzeniowych. Obsługa układów VGA zintegrowanych w procesorach. 2 sloty pamięci obsługujące min. 16 GB RAM DDR3 1600 MHz, z czego wolny 1 slot pamięci do ew. rozbudowy pamięci w przyszłości. Złącza obrazu: VGA (D-SUB), DVI i HDMI. Złącza sieciowe: 1 x LAN 10/100/1000 Mbit/s (RJ-45). Inne złącza: 4 x USB 2.0 (tylny panel), 4 x USB 2.0 (opcja), 2 x USB 3.0 (tylny panel), 2 x USB 3.0 (opcja), 1 x PS/2. Maksymalna ilość urządzeń Serial ATA: 6 szt. Szybkość interfejsu dysków Serial ATA: 2 porty 300 MB/s i 4 porty 600 MB/s. Obsługa kart PCI: - 1 x PCI Express x16, - 2 x PCI Express x1, - 1 x PCI. Zintegrowany układ dźwiękowy zgodny z Realtek ALC887. Złącze zasilania ATX 24-pin. Procesor Procesor o wydajności osiągającej w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik 5140 punktów PassMark CPU Mark (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net). Pamięć RAM 8 GB, DDR3 1600MHz, CL11 Dysk SSD 250 GB SSD 2,5", SATA 600 MB/s. Pojemność pamięci podręcznej: 512 MB. Szybkość odczytu: 540 MB/s, szybkość zapisu: 520 MB/s. Losowa wartość IOPS (4K) - odczyt: 97.000. Losowa wartość IOPS (4K) - zapis: 88.000. Średni czas między uszkodzeniami (MTBF): 1.500.000 h. 256-bitowe pełne szyfrowanie danych w standardzie AES. Obsługa TRIM, S.M.A.R.T. Napęd optyczny Nagrywarka DVD+/-RW DL. SATA, odczyt i zapis płyt CD/DVD. Klawiatura Internetowa, multimedialna, typ złącza: USB, układ klawiatury: polski programisty, kolor: czarny, ultra płaska, nieprzemakalna klawiatura z gamą przycisków sterowania, żywotność klawiszy: 10.000.000 wciśnięć klawiszy, układ polski programisty, szerokość 450mm +/- 2mm. Mysz Mysz optyczna USB 2.0 z rolką, 3 przyciski, przewód 1.8m, 800DPI. Podkładka pod mysz Podkładka pod mysz, dostosowana do myszy optycznych, wymiary: - szerokość: 180 mm +/- 10 mm, - wysokość: 230 mm +/- 10 mm. Obudowa Parametry fizyczne: - obudowa typu: mini-tower, - obsługa płyt głównych microATX i mini-ITX, - ilość kieszeni 5,25": 1 zewnętrzna, - ilość kieszeni 3,5": 3 (z czego 1 zewnętrzna i 2 wewnętrzne), - ilość kieszeni 2,5": 4 wewnętrzne, - możliwość zainstalowania kart graficznych dł. 355mm, - ilość slotów w obudowie: 4. Złącza I/O na przednim panelu: - wyłącznik, - 1x USB 3.0, - 2x USB 2.0, - 1x stereo mini-jack (wyjście słuchawkowe), - 1x stereo mini-jack (wejście na mikrofon). Wymiary: - szerokość: 202 mm +/- 2mm, - długość: 445 mm +/- 2mm, - wysokość: 378 mm +/- 2mm. Chłodzenie: - zainstalowany 1 wiatrak 120mm z przodu obudowy (możliwość zainstalowania drugiego), - zainstalowany 1 wiatrak 120mm z tyłu obudowy, - możliwość zainstalowania dodatkowo 2 kolejnych wiatraków 120mm (1 wiatrak z boku i 1 na górze obudowy). Montaż zasilacza: - montaż zasilacza ATX o dł. do 180mm na spodzie obudowy, - filtr kurzu zamontowany pod zasilaczem, Zasilacz 400 Wat, format: ATX, średni czas między uszkodzeniami (MTBF): 100.000 h, rozmiar wentylatora: 120 mm, regulacja prędkości obrotów wentylatora: automatyczna (w zależności od obciążenia zasilacza), zabezpieczenia: - UVP (zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem na liniach wyjściowych), - OVP (zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem), - SCP (zabezpieczenie przeciwzwarciowe), - OPP (zabezpieczenie przeciążeniowe). System operacyjny Zainstalowany Microsoft Windows 10 Professional 64-bit OEM w wersji polskiej lub równoważny. Dołączone nośniki z oprogramowaniem Parametry równoważności: - Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012 - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI. - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. - Pełna integracja z już posiadanymi systemami i oprogramowaniem Zamawiającego System Finansowo-Księgowy INFOSYSTEM "Groszek", Płatnik, FINN 8 SQL Urząd, MS Office 2010 - 2013, Legislator Premium 2016. - Pełna obsługa ActiveX Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10. Dodatkowe oprogramowanie Płyty instalacyjne ze sterownikami, program do nagrywania płyt CD/DVD. Gwarancja min. 24 miesiące 2) Komputer przenośny - 3 szt. Charakterystyka, minimalne wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne Procesor Procesor o wydajności osiągającej w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik 3930 punktów PassMark CPU Mark (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net). Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz) z możliwością rozbudowy do 16 GB Dysk SSD 120 GB SSD SATA III Dysk HDD 500 GB SATA 5400 obr. (zewnętrzny, w obudowie) Napęd optyczny Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer Ekran Matowy LED. Przekątna 15,6". Rozdzielczość 1366 x 768 (HD) Karta graficzna Typ pamięci - DDR3/DDR4 (współdzielona). Rodzaj - zintegrowana. Dzwięk Zintegrowana karta dźwiękowa. Wbudowany mikrofon. Wbudowane głośniki stereo. Kamera internetowa 1.3 Mpix 1.3 Mpix. Łączność Moduł Bluetooth Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Intel Wireless Display (WiDi) LAN 10/100/1000 Mbps Rodzaje wejść / wyjść DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. VGA (D-sub) - 1 szt. USB 2.0 - 2 szt. Czytnik kart pamięci - 1 szt. USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. Bateria 4-komorowa, 2700 mAh, Li-Ion Wymiary Max. wys.24 mm; szer 390 mm; gł. 270 mm Waga Max. 2,50 kg (z baterią) System operacyjny Zainstalowany Microsoft Windows 10 Professional 64-bit OEM w wersji polskiej lub równoważny. Dołączone nośniki z oprogramowaniem Parametry równoważności: - Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012 - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI. - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. - Pełna integracja z już posiadanymi systemami i oprogramowaniem Zamawiającego System Finansowo-Księgowy INFOSYSTEM "Groszek", Płatnik, FINN 8 SQL Urząd, MS Office 2010 - 2013, Legislator Premium 2016. - Pełna obsługa ActiveX Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10. Dodatkowe wyposażenie Zasilacz Solidna torba Gwarancja 36 miesięcy 3) Monitor LCD- 44 szt. Charakterystyka, minimalne wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny o przekątnej ekranu: min. 23,6", max. 24"- panoramiczny Powłoka: matowa, bez połysku (non-glare) Parametry matrycy Rozdzielczość nominalna: 1920 x 1080 albo 1920x1200 pikseli, Podświetlenie LED, Jasność: 250 cd/m2, Kontrast: Typowy 1000:1, Kąty widzenia (pion/poziom): 160/170 stopni, Czas reakcji matrycy: max. 5 ms, Kolory: 16,7 mln. Złącza 1 x analogowe D-SUB, 1 x cyfrowe DVI-D (z HDCP), 1 x cyfrowe HDMI, 1 x wejście audio stereo mini-jack, 1 x wyjście audio stereo mini-jack Przewód sygnałowy Monitor musi być dostarczony wraz z przewodem DVI o długości 1,5-2 metry, którym będzie podłączony do komputerów stacjonarnych (pkt. 1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Głośniki Wbudowane głośniki stereofoniczne o mocy min. 2 Wat, Dołączony przewód stereo mini-jack do podłączenia sygnału audio z komputera. Obudowa Podstawa z możliwością regulacji kąta nachylenia (tilt). Możliwość zabezpieczenia (Kensington). Wbudowany zasilacz w obudowę monitora. Certyfikaty Monitor musi posiadać przyznane certyfikaty (nie należy załączać ich do oferty): CE, Energy Star 6.0, EPEAT Silver, RoHS. Gwarancja 24 miesiące 4) Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna -2 szt. Charakterystyka, minimalne wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne Podstawowe parametry techniczne Drukarka laserowa monochromatyczna 1200x1200 dpi, wbudowany duplex, pozwalający tworzyć automatyczne wydruki dwustronne (dla papieru A4), prędkość druku w czerni A4: - min. 36 str./min. dla druku jednostronnego, - min. 18 str./min. (9 arkuszy) dla druku dwustronnego, czas wydruku pierwszej strony < 9 sek. Pozostałe parametry techniczne - interfejs USB 2.0 (+ przewód USB 1,5-3 metry), - interfejs Ethernet 10/100 Mbps (RJ-45), - pamięć min. 128 MB (z możliwością rozbudowy o przynajmniej 256 MB), - procesor min. 400 MHz, - maksymalne obciążenie przewidziane przez producenta min. 50.000 str./miesiąc. Faks Faks (z pamięcią faksu do 500 stron). Kopiowanie i skanowanie - kopiowanie i skanowanie dwustronne. - automatyczny podajnik dokumentów do skanowania/kopiowania z dupleksem (ADF na 35 stron), - kopie wielokrotne: do 99 stron, - powiększenie: od 25% do 400% (co 1%), - rozdzielczość skanera: 1200x600 dpi dla kopii i 1200x1200 dla skanów z szyby. Podajnik papieru - rodzaj papieru: zwykły, cienki, - format papieru: A4, A5, A6, Letter, - gramatura papieru 60-105 g/m2, - ilość arkuszy: 250 o gramaturze 80 g/m2. Podajnik wielofunkcyjny - rodzaj papieru: zwykły, cienki, gruby, koperta, - format papieru: A4, A5, szerokość: 77-215 mm, długość: 127-355 mm, - gramatura papieru 60-163 g/m2, - ilość arkuszy: 50 o gramaturze 80 g/m2. Taca odbiorcza Taca wydruku na 150 arkuszy o gramaturze 80 g/m2. Drukowanie kopert Możliwość drukowania kopert z podajnika wielofunkcyjnego. Sterowniki Zgodność z PCL6, PS3 Zainstalowany zasobnik z tonerem Drukarka w momencie dostawy ma mieć zainstalowany zasobnik z tonerem (może być to tzw. toner startowy). Zasobnik musi pochodzić od tego samego producenta, co drukarka. Obsługa tonerów dużej pojemności Możliwość używania zasobników z tonerem o podwyższonej pojemności tonera, pozwalające wydrukować min. 8.000 stron tekstu (pokrycie ok. 5%) na jednym zasobniku. Gwarancja 3 lata na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 5) Projektor stacjonarny wraz z montażem- 1 szt. Charakterystyka, minimalne wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne system projekcji[->] DLP Obraz - rozdzielczość 1920x1080 pikseli, - jasność 2200 ANSI lum., - kontrast 10000:1, - ilość wyświetlanych kolorów 1070 mln, - rozmiar ekranu od 40 do 235 cali, - współczynnik powiększenia: 1,3:1 - korekcja efektu trapezu pionowa i pozioma +/- 30 stopni. Lampa - moc 240 W - czas pracy Dzwięk - głośnik 10 W - regulacja głośności Złącza - 1 x audio in (L/R), - 1 x mini-jack 3.5 mm, - 2 x HDMI (w tym jedno MHL), - 1 x Composite, - 1 x audio out (Mini Jack), - 1 x Component, - 1 x RS232, - 1 x USB (A), - 1 x D-sub 15-pin wejście, - 1 x mini USB. obsługiwane systemy - NTSC, - PAL, - SDTV. Wyposażenie - kabel VGA, - pilot, - kabel zasilający - kabel HDMI 20m, - instrukcja obsługi, - karta gwarancyjna. Inne wymagania - montaż (podwieszenie i poprowadzenie przewodów - dł. 20m) - zastosowanie soczewki umożliwiające wyświetlanie obrazy na ekranie o wym. 335 cm x 175 cm, w odległości ok. 1,5m od projektora - możliwość komunikacji bezprzewodowej WiFi Gwarancja 3 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5, 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 38652120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130081.30
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
a) cena60
b) wydłużenie okresu gwarancji komputerów stacjonarnych 17
c) wydłużenie okresu gwarancji komputerów przenośnych 3
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia 10
e) wydłużenie terminu płatności 10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: Zadanie 1) - w zależności od terminu określonego w ofercie Wykonawcy nie dłużej jednak niż do 45 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2    Nazwa: 2) Dostawa telewizora z uchwytem naściennym - sołectwo Kalsk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2) dostawę fabrycznie nowego telewizora z uchwytem naściennym zgodnie z poniższymi wymaganiami: ? min. 50 cali, ? Full HD, ? tuner DVB-T, ? typ tuner TV- analogowy, ? minimum 2xHDMI, ? rozdzielczość min. 1920x1080, ? proporcje obrazu -min.16;9, ? jasność - min. 350cd/m2, ? odtwarzanie filmów, muzyki i zdjęć z urządzenia USB, ? niezbędne okablowanie, ? uchwyt naścienny do powieszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6, 30195800-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1934.15
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
a) cena60
b) wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.