Lublin: Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 312432 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników, studentów, w tym studentów niepełnosprawnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Dla części I Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20 - załącznik nr 1 do SIWZ; -Dla części II Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29 - załącznik nr 2 do SIWZ; -Dla części III Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55 - załącznik nr 3 do SIWZ; -Dla części IV Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66 - załącznik nr 4 do SIWZ; -Dla części V Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL - załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć: -Oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ; -Licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia (dotyczy Części I-V); -Licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia (dotyczy Części I-V)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie: -oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; -Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ pn. Wykaz środków transportu (dotyczy Części I-V). Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: -w części 1 - co najmniej dwoma środkami transportu z ilością minimum 20 miejsc siedzących; -w części 2 - co najmniej dwoma środkami transportu z ilością minimum 29 miejsc siedzących; -w części 3 - co najmniej pięcioma środkami transportu z ilością minimum 55 miejsc siedzących; -w części 4 - co najmniej trzema środkami transportu (w tym co najmniej 1 o podwyższonym standardzie: wygodne, rozkładane fotele, klimatyzacja, nagłośnienie) z ilością minimum 66 miejsc siedzących; -w części 5 - co najmniej dwoma dopuszczonymi do ruchu środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, odpowiednio oznakowanymi, wyposażonymi w rampę, szyny najazdowe, windę lub podnośnik hydrauliczny umożliwiającymi wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, pasy do mocowania wózków wraz z pasażerem podczas transportu, boczne uchwyty pomocnicze dla pasażerów siedzących na wózkach, fotelami wyposażonymi w pasy biodrowe bezwładnościowe; UWAGA! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części - z uwagi na możliwość wyjazdów w tym samym czasie - powinien wykazać się w każdej z nich oddzielnie posiadaniem innych środków transportu. Środki transportu zaoferowane przez Wykonawcę powinny posiadać datę produkcji nie wcześniejszą niż: - dla części I-IV: rok 2003; - dla części V: rok 2000
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie: -oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. -opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej ochronę szkody w mieniu lub osobie, wyrządzonej przez Wykonawcę i powstałej w związku z realizacją przedmiotowych usług na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (dotyczy części I-V)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta musi zawierać: 1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) - Załącznik nr 1/2/3/4/5 do SIWZ; 2. Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ; 3. Informacja o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 10 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, a dokumenty o których mowa w Rozdz. VI muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin
Dział Zamówień Publicznych
Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części I Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20 - załącznik nr 1 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części II Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29 - załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części III Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55 - załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IV Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66 - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części V Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL - załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.