eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Lublin: Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 312432 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników, studentów, w tym studentów niepełnosprawnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Dla części I Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20 - załącznik nr 1 do SIWZ; -Dla części II Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29 - załącznik nr 2 do SIWZ; -Dla części III Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55 - załącznik nr 3 do SIWZ; -Dla części IV Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66 - załącznik nr 4 do SIWZ; -Dla części V Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć: -Oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ; -Licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia (dotyczy Części I-V); -Licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia (dotyczy Części I-V)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie: -oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; -Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ pn. Wykaz środków transportu (dotyczy Części I-V). Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: -w części 1 - co najmniej dwoma środkami transportu z ilością minimum 20 miejsc siedzących; -w części 2 - co najmniej dwoma środkami transportu z ilością minimum 29 miejsc siedzących; -w części 3 - co najmniej pięcioma środkami transportu z ilością minimum 55 miejsc siedzących; -w części 4 - co najmniej trzema środkami transportu (w tym co najmniej 1 o podwyższonym standardzie: wygodne, rozkładane fotele, klimatyzacja, nagłośnienie) z ilością minimum 66 miejsc siedzących; -w części 5 - co najmniej dwoma dopuszczonymi do ruchu środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, odpowiednio oznakowanymi, wyposażonymi w rampę, szyny najazdowe, windę lub podnośnik hydrauliczny umożliwiającymi wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, pasy do mocowania wózków wraz z pasażerem podczas transportu, boczne uchwyty pomocnicze dla pasażerów siedzących na wózkach, fotelami wyposażonymi w pasy biodrowe bezwładnościowe; UWAGA! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części - z uwagi na możliwość wyjazdów w tym samym czasie - powinien wykazać się w każdej z nich oddzielnie posiadaniem innych środków transportu. Środki transportu zaoferowane przez Wykonawcę powinny posiadać datę produkcji nie wcześniejszą niż: - dla części I-IV: rok 2003; - dla części V: rok 2000

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie: -oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. -opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej ochronę szkody w mieniu lub osobie, wyrządzonej przez Wykonawcę i powstałej w związku z realizacją przedmiotowych usług na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (dotyczy części I-V)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta musi zawierać: 1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) - Załącznik nr 1/2/3/4/5 do SIWZ; 2. Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ; 3. Informacja o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 10 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, a dokumenty o których mowa w Rozdz. VI muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części I Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących do 20 - załącznik nr 1 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części II Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 21 do 29 - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części III Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 30 do 55 - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IV Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów KUL o ilości miejsc siedzących od 56 do 66 - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części V Wynajem środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu studentów niepełnosprawnych KUL - załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-0, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-0, 60.10.00.00-0, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.