Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Bydgoszcz: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY.
Numer ogłoszenia: 312382 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, faks 0-52 378 28 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. b) za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę wywozu odpadów komunalnych trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku o wartości brutto na kwotę nie mniejszą niż : - dla zadania nr 1 - 20 000,00 zł - dla zadania nr 2 - 10 000,00 zł - dla zadania nr 3 - 10 000,00 zł - dla zadania nr 4 - 80 000,00 zł - dla zadania nr 5 - 10 000,00 zł - dla zadania nr 6 - 1 000,00 zł - dla zadania nr 7 - 2 000,00 zł - dla zadania nr 8 - 7 000,00 zł - dla zadania nr 9 - 10 000,00 zł - dla zadania nr 10- 30 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 310 od poniedziałku do piatku w godz. od 8.00 do 14.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 10:45, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. 108 biuro podawcze parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz, Bożenkowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sułkowskiego 52 Budynek internatowy PA1100 2 1 2 Chłodzińskiego 5 Budynek internatowy PA1100 1 1 3 Gdańska 147 Budynek internatowy PA1100 1 1 4 Gdańska 163a Budynek administracyjny PA 1100 1 2 5 11 Listopada 8 Lokal użytkowy PA1100 1 2 6 7 Bożenkowo - Osiedlowa 9 Budynek mieszkalny 8 Bożenkowo -Osiedlowa 3 Budynek mieszkalny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŁÓDŹ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brzeźna 3 Lokale użytkowe K-7 1 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KUTNO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Boh.Walk nad Bzurą 6 PA1100 3 1 2 Boh.Walk nad Bzurą 8 3 Boh.Walk nad Bzurą 10 4 Boh.Walk nad Bzurą 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leźnica Wielka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Blok nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 24, 29, 30, 31, 36, Budynki mieszkalne PA 1100 25 1 2 Blok nr 9 Budynek internatowy PA 1100 1 1 3 Garaże 1-132 PA 1100 1 1 x na 2 tygodnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŁASK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wróblewskiego 4 Budynek mieszkalny PA 1100 2 1 2 Jana Pawła II 21 Budynek mieszkalny PA 1100 2 1 3 Kosynierów 2 Budynek internatowy PA 1100 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: REGNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Blok nr 117 Budynek mieszkalny MGB-240 1 1 x na dwa tygodnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: BRODNICA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sienkiewicza 1 Budynek internatowy MGB -240 2 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PIŁA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okrzei 18- Lokale użytkowe PA1100 1 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CHEŁMNO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 3-go Maja 8 Budynek internatowy PA1100 1 1 raz na 2 tygodnie 2 Polna 41 Budynek mieszkalny PA1100 3 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: TORUŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Iwanowska 1,3,5,7 Budynki mieszkalne PA 1100 2 2 2 Drzymały 17 Budynek mieszkalny MGB-240 2 1 3 Okólna 26 Budynek mieszkalny SM-110 1 1 4 Podgórska 14F Budynek mieszkalny PA1100 3 2 5 Podgórska 14G Budynek mieszkalny 6 Poznańska 59 Budynek administracyjny PA1100 1 1 7 Jęczmienna 4 Budynek administracyjny PA1100 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUDZIĄDZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chełmińska 106 Budynek internatowy PA 1100 1 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: INOWROCŁAW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błonie 6 PA 1100 2 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
- Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie projektu koncepcyjnego architektoniczno-funkcjonalnego nadbudowy, przebudowy i modernizacji Kliniki Psychiatrii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy wraz z WKI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.