eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Szycie miarowe i dostawa wybranych składników umundurowania służbowego dla funckjonariuszy celnych Izby Celnej w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Opole: Szycie miarowe i dostawa wybranych składników umundurowania służbowego dla funckjonariuszy celnych Izby Celnej w Opolu
Numer ogłoszenia: 312376 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu , ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, faks 077 4006707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie miarowe i dostawa wybranych składników umundurowania służbowego dla funckjonariuszy celnych Izby Celnej w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest szycie miarowe i dostawa wybranych składników umundurowania służbowego wraz z emblematami i dystynkcjami dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Opolu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 197 z 2009r., poz. 1521.) wg poniższego zestawienia: marynarka damska/męska 163 szt., kurtka 157 szt.; kamizelka damska 44 szt.; spódnica damska 41 szt.; spodnie damskie/męskie 258 szt.; kapelusik damski 47 szt.; zzapka służbowa męska 112 szt.; zzapka zimowa 159 szt.; sweter typu polar 46 szt. 2. Szczegółowy opis oraz charakterystykę materiałową poszczególnych składników umundurowania służbowego stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009r w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 197 z 2009r., poz. 1521). 3. Dystynkcje i emblematy zostaną wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009r w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 197 z 2009r., poz. 1521). 4. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, wolne od wad i fabrycznie nowe. Składniki umundurowania muszą spełniać odpowiednie polskie normy oraz być wykonane w sposób trwały i estetyczny. Nici muszą być dopasowane do koloru tkaniny i emblematów. 5. Wykonawca zrealizuje zlecenia z własnych tkanin i dodatków krawieckich. 6. Do każdego wyrobu powinna być dołączona metka z dokładnie określonym: składem surowcowym, sposobem prania, temperaturą prasowania, nazwą producenta i rozmiarem danej sztuki składnika. 7. Wszystkie składniki mundurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta. Opakowania muszą być opatrzone etykietami identyfikującymi dany produkt. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilości poszczególnych sztuk sortów mundurowych w ramach wartości umowy. 9. Wykonawca udzieli na poszczególne składniki umundurowania min. 12 miesięcy gwarancji licząc od daty potwierdzenia odbioru składników umundurowania przez funkcjonariusza celnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.23.40.00 - Spodnie 18.44.33.20 - Czapki 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.52.00 - Swetry rozpinane 18.23.54.00 - Kamizelki 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmianyumowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej. 2. W oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 1) zmiany w ilościach składników mundurów damskich i męskich w granicach +/- 20% 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 112 lub przesłać na adres Izby.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.