eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług eksploatacyjno-konserwacyjnych dla wind (dźwigów), sieci, instalacji i urządzeńwod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.), gazu, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, agd, drzwi, bram automatycznych, stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) oraz konserwacja systemu sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Radom: Świadczenie usług eksploatacyjno-konserwacyjnych dla wind (dźwigów), sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.), gazu, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, agd, drzwi, bram automatycznych, stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) oraz konserwacja systemu sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 312372 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259862 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksploatacyjno-konserwacyjnych dla wind (dźwigów), sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.), gazu, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, agd, drzwi, bram automatycznych, stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) oraz konserwacja systemu sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES NR 1 - KONSERWACJA WIND (DŹWIGÓW) - OBIEKTY RSZS I. Kod CPV: 50750000-7 - usługi w zakresie konserwacji wind, 50531400-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów II. Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym wind (dźwigów): 1. Budynek Główny z Izbą Przyjęć (SOR) - 6 dźwigów : - 2 windy szpitalne (1996 r., 1250 kg, 7 przystanków) - 1 winda szpitalna (2001 r., 1600 kg, 6 przyst.) - 2 windy towarowo-osobowe (kuchenne, 1964-65 r., 500 kg, 7-6 przyst.) - 1 dźwig towarowo-podawczy (1963 r., 100 kg, 2 przyst., Apteka) 2. Budynek Pawilon O.Dializ.Dziecięcy - 1 dźwig: - 1 winda szpitalna (1981 r., 1000 kg, 5 przyst.) 3. Budynek O.Ginekologiczno-Położniczego (stary) - 1 dźwig: - 1 winda szpitalna (towarowo-osobowa, 1975 r., 500 kg, 5 przyst.) 4. Budynek O.Obserwacyjno- Zakaźnego i Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Lecznicznym i Hospicjum Stacjonarnym - 2 dźwigi: - 1 winda szpitalna (hydrauliczna, 2009 r., 1300 kg, 4 przyst.) - 1 dźwig towarowo podawczy (2009 r., 100 kg, 4 przyst.) 5. Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji ul. Lekarska 4 - 2 dźwigi: - 2 windy osobowe (1977 r., 500 kg, 5 przyst.) 6. Budynek O.Rehabilitacji ul. Giserska 21 - 1 dźwig: - 1 winda towarowo-osobowa (1982 r., 1600 kg, 2 przyst.) 7. Budynek Pawilon Ginekologiczno-Połozniczy (nowy) - 2 windy szpitalne (2009r, 2000kg, 5 przyst.) - 1 winda osobowa (2009r, 800kg, 5 przyst.) III. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych: 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym wind (dźwigów) wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach: - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), - ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), - i ich aktach wykonawczych, - i innych obowiązujących aktach prawnych. 2. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, b) prowadzenie pogotowia dźwigowego (czas reakcji i interwencja do 15 minut od zgłoszenia) c) pomiary elektryczne wymagane dla instalacji wind (m.in. ochrony przeciwporażeniowej, izolacji obwodów elektrycznych), d) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne, e) konserwacje, naprawy i drobne prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i zespołów dźwigowych f) niezwłoczne zabezpieczanie g) usuwanie awarii w porozumieniu z Zamawiającym h) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wypompowywanie wody z podszybia, wymiany uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów, podzespołów i części i) wymiany podzespołów urządzeń wynikające z zapisów UDT j) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, k) obsługa rewizji UDT, l) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji, m) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym IV. Wykonawca zapewni całodobowe pogotowie dźwigowe w ruchu ciągłym wraz z zabezpieczeniem awarii wraz z nadzorem i organizacją pracy pracowników eksploatacji oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. V. Zamawiający wymagania, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi. Wówczas Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o odbyciu wizji i zapoznaniem się z opisem przedmiotu zamówienia zawartej w SIWZ (podając nazwę procedury; termin odbytej wizji lokalnej; nazwę firmy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która odbyła wizję lokalną ze strony Wykonawcy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która potwierdzi odbytą wizję lok. ze strony Zamawiającego). ZAKRES NR 2 - KONSERWACJA DLA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD.-KAN., CIEPLNYCH (C. O., PARA, C. W. U. ) I GAZU - OBIEKTY RSZS I. Kod CPV: 50720000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania, 50531200-8 - usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej, 50712000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych, 50760000-0 - usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności publicznej II. Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, cieplnych (c.o., para, c.w.u.) i gazu w obiektach Szpitala. 1. Wykaz podstawowych budowli i urządzeń przedmiotu zamówienia: a) sieci zewnętrzne przesyłowe wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o. i pary (rurociągi, komory z zaworami, studnie, hydranty, podoczyszczalnia ścieków z o.Obserwacyjnego-Zakaźnego - bez automatyki), b) sieci i instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., pary i gazu wraz z armaturą i osprzętem oraz z automatyką w budynkach: - budynek Główny ( segm. A, B, C, D, E, F, ) - budynek Pawilon O.Dializ.Dziecięcy - budynek Izby Przyjęć - SOR - budynek O.Ginekologiczno-Położniczego (stary) - budynek O. Ginekologiczno-Położniczego (nowy) - budynek Przych. Gruźl.Archiwum - budynek O.Obserwacyjno- Zakaźnego i Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Lecznicznym i Hospicjum Stacjonarnym - budynek Zakładu Patomorfologii - budynek Laboratoriów i Szwalni - budynki warsztatowo-magazynowe - budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji ul. Lekarska 4 - budynek O.Rehabilitacji ul. Giserska 21 - budynek Kotłowni - budynek Tlenowni - budynek Podoczyszczalni ścieków c) węzły cieplne i hydroforowe wraz z automatyką (w tym wymienniki, pompy, zbiorniki kondensatu, centralki cieplne, rozdzielacze): węzły cieplne: - budynek Gł. - piwn (co, ccw, para, centr.ciepl.) - budynek Gł. - maszynownia Blok Operacyjny( centl.ciepl.para-woda ) - bud. Izby Przyjęć - SOR (co, ccw) - bud. Pawilon o.Dializ.Dziecięcy (co, ccw, para) - bud. Laboratorium i Szwalni (co, ccw, para) - bud. Warsztatowy (co, para) - bud. O.Ginekologiczno-Położniczego (starego) (co) - bud. O.Ginekologiczno-Położniczego (nowego) (co, ccw, para) - bud. Przych.Gruźl. - (dziecięcy) (co, ccw, para) - bud. O.Obserwacyjno- Zakaźnego i Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Lecznicznym i Hospicjum Stacjonarnym (co) - bud. Przychod. ul. Lekarska 4 (co, ccw, para, centr.ciepl.) - bud. O.Rehabilit. ul.Giserska 21 (co, ccw, para, kotły c.o. i ccw z zasobnikami) węzły hydroforowe: - bud. Laboratoriów i Szwalni - bud. Gł. - piwnica w węźle (pod kuchnią) - bud. O.Ginekologiczno-Położniczego (starego) - bud. Pawilon O.Dializ.Dziecięcy - bud. O.Ginekologiczno-Położniczego (nowego) - przepompownia wód deszczowych III. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych: Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, c.o. i gazu wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach: - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), - ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), - ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 239 poz. 2019 z późn. zm.), - i ich aktach wykonawczych, - i innych obowiązujących aktach prawnych. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, b) pełnienie dyżurów stałych w ruchu ciągłym na terenie Zamawiającego d) pomiary szczelności instalacji gazowej e) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne f) konserwacje, naprawy, drobne prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów g) niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczanie awarii h) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym i) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń j) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej k) obsługa rewizji UDT l) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji, m) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym n) naprawy instalacji gazów medycznych (w zakresie usuwania nieszczelności rurociągów) IV. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną (dyżur w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem i organizacją pracy pracowników eksploatacji oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. V. Zamawiający wymagania, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi. Wówczas Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o odbyciu wizji i zapoznaniem się z opisem przedmiotu zamówienia zawartej w SIWZ (podając nazwę procedury; termin odbytej wizji lokalnej; nazwę firmy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która odbyła wizję lokalną ze strony Wykonawcy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która potwierdzi odbytą wizję lok. ze strony Zamawiającego). ZAKRES NR 3 - KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI, URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, PRALNICZYCH I AGD, DRZWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH - OBIEKTY RSZS I. Kod CPV: 50730000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących, 50710000-5 - usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych, 50530000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn II. Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, drzwi i bram automatycznych oraz bieżące naprawy urządzeń agd w obiektach Szpitala. 1. Wykaz podstawowych urządzeń i instalacji przedmiotu zamówienia: a) urządzenia - węzły wentylacji mechanicznej i klimatyzacji we wszystkich budynkach R.Sz.S. (centrale klimatyzacyjne i wentylacyjne, centralki i zasilanie c.t., agregaty i zasilanie chłodnicze, wentylatory, nagrzewnice, kanały, zasilanie elektryczne i sterowanie) (bez wentylatorowni Bloku Operac. Chir. (tabela A): - Bud. Główny - węzły (x4): - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -Zakład Diagnostyki Obrazowej, O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -O.Anestezjologii i Intensywnej Terapii - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny - O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - agregat wody lodowej wraz ze skraplaczem zewn., modułem hydraulicznym i siecią wody lodowej dla - Bloku Operacyjnego Chirurgicznego, O.Anestezjologii i Intensywnej Terapii, O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - Izba Przyjęć (SOR) - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny - Bud. Pawilon O.Dializ.Dziecięcy- węzły wentylacyjne (x3): dializy, nefrologia, dziecięcy - O.Ginekologiczno-Położniczy nowy - węzły wentylacyjno-klimatyzacyjne (x9central+2agr.chł.+ct) - Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej + Budynek Szwalni - centrale wentylacyjne (x8) - Budynek O.Obserwacyjno-Zakaźny z Odcinkiem 1 Dnia leczenia Chorób Wątroby i Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym - centrale wentylacyjne (x4): zakaźny, zol - Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji ul. Lekarska 4 - węzły wentylacyjne (x1) Tabela A - główne urządzenia z węzłów klimatyzacyjno - wentylacyjnych L.p. Miejsce zamontowania Typ urządzenia 1. Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć Agregat chłodu Cool G20MR-KB02P 2. Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralną Sterylizatornią Agregat wody lod. Windex WMM1202E z mod.hydr. i skrapl.zewn. 3. -Zakład Diagnostyki Obrazowej -O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia Agregat chłodu Cool CBGE-2B45 4. Przechowalnia zwłok szpital - bud.gł. Agregat chłodu Aspera V.231F 5. Zakład Patomorfologii Agregaty chłodu szt.2 do komoryKZR16 6. Magazyn Żywnościowy Agregat chłodu SAN 1-D8-2R-28KE-TFD 7. O.Ginekologiczno-Położniczy(nowy) Agregat wody lod. z mod.hydr. i zbiorn.buf. (x2) 8. O.Dializ z Odcinkiem Nefrologii Centrala went BS1 VBW Clima Gdynia 9. O.Dializ z Odcinkiem Nefrologii Centrala went CV-A VTS Clima 10. O.Anestezjologii i Intensywnej Terapii Centrala went-klim MCK4 Klimor Gdynia 11. Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć Centrala went.klim MCK3L.P25 Inwent Lublin 12. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia Centrala went/klim CV-P VTS Clima 13. O.Dziecięcy z Odcinkiem Pediatrii 1 Dnia Centralka went VX (szt.2) Koss 14. O.Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby Centrala went (x2) CV VTS Clima 15. Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym Centrala went (x2) VTS Clima 16. -Zakład Diagnostyki Obrazowej -O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia Centrala went.klim VTS Clima 17. -Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej -Budynek Sortowni (Dział Administracyjno-Gospodarczy) Centrale went (x8) Klimor Gdynia 18. O.Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Centrala went/klim (x5) Clima Produst 19. O.Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Centrala went (x4) Clima Product 20. O.Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Wymiennik JAD 21. Piwnica w Budynku Głównym Wymiennik JAD b) urządzenia wentylacji i klimatyzacji mech. miejscowe (tabela B) - klimatyzatory lokalne Tabela B - klimatyzatory lokalne L.p. Miejsce zamontowania klimatyzatora Marka i typ klimatyzatora 1. Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej Acson A4LC30CR FFFA 2. Acson A4LC25CR AFCA 3. Lennox GHM 09 NLA 4. Lennox GHM 09 NLA 5. Zakład Patomorfologii Fujitsu ASY18E 6. O.Ortopedyczno - Urazowy Akaj AC-GS18HR 7. O.Ortopedyczno - Urazowy Tadiran TNL-20H 8. Dział Informatyki Tadiran TNL-20H 9. Dział Informatyki Tadiran GFL-S200H 10. Sekcja Dok. i Ruchu Chorych Lennox GHM 09 NLA 11. Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4 12. Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4 13. Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4 14. Zakład Diagnostyki Obrazowej Fujitsu AOY20ANB 15. Fujitsu AOY25RZAL 16. Lennox GHM12N 17. Tadiran GXL200HD 18. -Zakład Diagnostyki Obrazowej - O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia Tadiran GFL-S150H 19. RTG Poradnia Ortopedyczna Tadiran TNLS11 20. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia Acson A4LC10B 21. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - U.P.S. Lennox GHM 09 NLA 22. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - stymulatory Tadiran GXL200HD 23. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - echo Lennox GHM12N 24. O.Anestezjologii i Intensywnej Terapii Tadiran GFL-S 150H 25. Kaplica Lennox HM18NO 26. O.Chirurgii Ogólnej (sale R) Tadiran GXL200HD 27. O.Chirurgii Ogólnej Tadiran TFE 11 28. O.Urologii z Pracownią Litotrypsji Tadiran GXL200HD 29. O.Urologii z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia i Pracownią Litotrypsji Carrier 30. Pracownia RTG ul. Lekarska 4 Lennox GHN 12 NLA 31. Sekretariat ul. Lekarska 4 Fujitsu AOY12RSCJ 32. Blok Operacyjny -Ginekologiczny Tadiran GXL200HD 33. O.Ginekologiczno-Położniczy - II p. Lennox IHM 18 NO 34. O.Ginekologiczno-Położniczy - III p. Lennox GHM 24 NO 35. Poradnia Chirurgii Ogólnej Lennox GHN 09 NLA 36. Poradnia Gruźlicy, Chorób Płuc i Alergii Oddechowej Lennox GHM12H 37. Poradnia Chorób Piersi i profilaktyki Onkologicznej ul. Lekarska Lennox GHM12N 38. Apteka Szpitalna Hundaj 39. Bufet (Dział Żywienia) Lennox GHM12N 40. Lennox HM30NO 41. Zakład Diagnostyki Obrazowej Fujitsu AQY09 42. Zakład Diagnostyki Obrazowej USG Mitsubishi 43. O.Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby Fujtsu AQY09 44. Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralna Sterylizatornią Daikin 3MK350E1V1B 45. Daikin 3MK350E1V1B 46. Daikin 3MK350E1V1B 47. Daikin 3MK350E1V1B 48. Dział Informatyki (serwery) Mitsubiski MO2-GE35VA 49. Dział Informatyki (serwery) Mitsubiski PUH2P125 50. Dział Informatyki (serwery) Mitsubiski PUH2P125 51. SOR z Izbą Przyjęć (ups) Lennox GHM12N 52. O.Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - Ordynator Urlich 53. Poradnia Ortopedyczna Lennox HM18N 54. O.Okulistyki z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia Lennox HM18N 55. Zakład Patomorfologii -1p. Fujtsu 56. O.Dializ z Odcinkiem Nefrologii - Gabinet lekarski Tadiran 57. O.Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia 1 c) urządzenia kuchenne i pralnicze (lok. - kuchnia główna, kuchnia rehabilitacja, kuchnie oddziałowe, szwalnia i sortownia) - kuchnie i trzony gazowe i elektryczne, kotły warzelne parowe, gazowe i elektryczne, patelnie i piece elektryczne, zmywarki, maszyny gastronomiczne, chłodnie i lodówki, pralnica, suszarka, magiel, wirówka d) rogatki, bramy i drzwi automatyczne: - Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć (x8), - Poradnia Ortopedyczna (x2), - Blok Operacyjny Chirurgiczny(x10), - O/Ginekologiczno-Położniczy nowy (x8), - rogatki (x3) e) drobne urządzenia AGD z placówek R.Sz.S. (np. maszyny do szycia, myjnie basenów KEN, lodówki) Uwaga: przedmiotowi umowy nie podlegają urządzenia specjalistyczne np. medyczne. III. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych i agd, drzwi i bram automatycznych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach: - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), - ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), - i ich aktach wykonawczych, - i innych obowiązujących aktach prawnych. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, b) pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii c) próby, sprawdzenia i regulacja eksploatacyjna d) okresowa wymiana filtrów e) konserwacje, naprawy, drobne prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów f) niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczanie awarii g) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym h) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów instalacji i urządzeń i) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej j) obsługa rewizji UDT k) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji l) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym. IV. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną (dyspozycyjność w ruchu ciągłym w tym dyżur w dni robocze w godz. 7-15) wraz z nadzorem i organizacją pracy pracowników eksploatacji oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. V. Zamawiający wymagania, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi. Wówczas Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o odbyciu wizji i zapoznaniem się z opisem przedmiotu zamówienia zawartej w SIWZ (podając nazwę procedury; termin odbytej wizji lokalnej; nazwę firmy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która odbyła wizję lokalną ze strony Wykonawcy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która potwierdzi odbytą wizję lok. ze strony Zamawiającego). ZAKRES NR 4 - KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY (WRAZ Z FILTRAMI WSTĘPNYMI) BĘDOCYMI NA WYPOSAŻENIU RSZS I. Kod CPV: 65130000-3 - obsługa stacji wody; 50530000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn II. Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: 1. SUW B10 - O.Chirurgii Ogólnej, 2000 r. 2. SUW B10 - O.Chorób Wewnętrznych, 2000 r. 3. SUW KEN TB16 - O.Chirurgii Naczyń, 2009r. 4. SUW KEN TB16 - O.Urologii 2007r. 5. SUW Viessmann Aquaset Epuro RBS17ED - O.Ginekologiczno-Położniczy -2009 r. 6. SUW+ filtr węglowy+zbiornik+odwr.osm.RO-VeoliaOS3030 - O. Ginekologiczno-Położniczy - 2009 r. 7. SUW RO300.500 (Mini D30 RX i odwr.osmoza RO500) - Centr. Sterylizacja -2007 r. 8. SUW TW-OB. 065 - sterylizatornia O.Ginekologiczno-Położniczy - 1999 r. 9. SUW Global - kotłownia O.Rehabilitacji ul. Giserska 21 -2005r. 10. SUW Ultron - Pracownia Endoskopowa -2009r. 11. SUW Global Line TWIN 75 - kotłownia centralna -2004r. 12. SUW SELECT-TRONIC B10 - O.Neurologii -2002r. 13. SUW Junior Logix 740 - O.Ortopedyczno-Urazowy part. -2005r. 14. SUW Junior Logix 740 - O.Dziecięcy -2006 r. 15. SUW E-300 - O.Obserwacyjno-Zakaźny -2005 r. 16. SUW PURELAB Option-R 7-15 - Apteka Zakł. -2007 r. 17. SUW-1000 Telmed (z odwr.osm) - Blok Operacyjny Chirurgiczny -2009r. 18. SUW Euromat 25 SE-PL - Blok Operacyjny Chir.maszynownia -2009r. 19. SUW KEN A.S-TB16 - O.Ortopedyczno-Urazowy IIIp -2009r. 20. SUW Zmiękczacz ESM 15 CEt - O.Ginekologiczno-Położniczy-2010r. 21. 28. SUW KEN TB 24 - O.Ginekologiczno - Położniczy-2010r. (8szt.) III. Opis czynności naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych wchodzą a) wykonanie przeglądu eksploatacyjno-konserwacyjnego wszystkich stacji raz w tygodniu; b) konserwacja armatury; c) czyszczenie i wymiana filtrów i złoży filtracyjnych (w tym filtrów wstępnych przed urządzeniem); d) prace regulacyjne, ciągłe utrzymywanie właściwych parametrów wody wyjściowej; e) przy każdym przeglądzie usunięcie ewentualnych usterek i nieprawidłowości; f) dokonywanie badań parametrów wody wyjściowej g) niezwłoczne zabezpieczanie awarii h) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym i) prowadzenie zapisów z przeglądów, regulacji, czyszczenia i wymiany elementów, odczytów parametrów wody wraz z potwierdzeniami użytkowników tych czynności - do comiesięcznego raportu rozliczeniowego j) wystawianie orzeczeń o stanie technicznym. IV. Wykonawca zapewni regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z instrukcjami eksploatacji urządzeń jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz całodobowe zabezpieczenie awarii. V. Zamawiający wymagania, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi. Wówczas Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o odbyciu wizji i zapoznaniem się z opisem przedmiotu zamówienia zawartej w SIWZ (podając nazwę procedury; termin odbytej wizji lokalnej; nazwę firmy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która odbyła wizję lokalną ze strony Wykonawcy; czytelny podpis,pieczątka osoby, która potwierdzi odbytą wizję lok. ze strony Zamawiającego). ZAKRES NR 5 - KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I DSO I. Kod CPV: 50700000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych II. Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego oraz DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego Zestawienie urządzeń i wyzwalaczy alarmu pożarowego zainstalowanych w Systemie Sygnalizacji Pożaru i DSO w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. Dr Tytusa Chałubińskiego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1 na dzień: 20.08.2010 roku. 1. SSPOŻ: Nazwa oddziału Typ wyzwalacza ilość szt. na oddziale Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej DIO 36 63 DOR 35 56 ROP 5 Razem ilość wyzwalaczy 124 Oddział Chirurgii Szczękowej DIO-2196 10 DOR-2196 1 ROP 1 Razem ilość wyzwalaczy 12 Oddział Chirurgii DIO-2196 37 DOR-2196 4 TUP-2196 1 ROP 4 Razem ilość wyzwalaczy 46 Oddział Neurologii DIO-2196 22 DOR-2196 1 TUP-2196 1 ROP 4 Razem ilość wyzwalaczy 28 Poradnia Ortopedyczna DOR-2196 34 ROP 5 Razem ilość wyzwalaczy 39 Oddział OIOM DIO-2196 22 TUP-2196 3 ROP 2 Razem ilość wyzwalaczy 27 Szpitalny Oddział Ratunkowy DIO-2196 2 DOR-2196 97 TUP-2196 2 ROP 7 Razem ilość wyzwalaczy 108 Oddział Ortopedyczno-Urazowy III p DOR-2196 16 TUP-2196 1 ROP 3 Razem ilość wyzwalaczy 20 Oddział Kardiologii DIO-2196 50 TUP-2196 1 ROP 4 Razem ilość wyzwalaczy 55 Oddział Ortopedyczno-Urazowy wysoki parter DIO-2196 22 TUP-2196 1 ROP 4 Razem ilość wyzwalaczy 27 Oddział Urologii DIO-2196 23 DOR-2196 5 TUP-2196 1 ROP 3 Razem ilość wyzwalaczy 32 Blok Operacyjny Chirurgiczny sygnalizator akust. 3 moduł M921A ; 901A 40 opt.czujka dymu 2700ECM 76 ROP MCP5A 5 Razem ilość wyzwalaczy 124 Serwerownia laserowa czujka dymu 5 Razem ilość wyzwalaczy 5 Pawilon Ginekologiczno Połozniczy moduł przekaźnika odłączającego 4 przycisk przewietrzający 8 czujka - rurka próbkująca 3 czujka dymu 2700ECM 540 czujka dwusensorowa 2700TEM 3 elem.kontrolno-sterujący 40 ROP M500 28 Razem ilość wyzwalaczy 626 Łączna ilość wyzwalaczy 1273 Oddział Urologii komplet oddymiający (klapa, centralka, wentylator) 1 Oddział Urologii komplet oddymiający (klapa, centralka) 1 Bud. ul.Lekarska 4 komplet oddymiający (klapa, centralka) 1 Zakład Opieki Długoterminowej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Zakład Opiekuńczo Leczniczy i Hospicjum Stacjonarne komplet oddymiający (klapa, centralka) 2 Pawilon Ginekol.-Położn. centralka oddymiająca 4 Łączna ilość kpl oddymiających 9 centrala sygnalizacji pożaru system TELSAP 2100 typ CSP 2108 1 centrala sygnalizacji pożaru typ CSP 35A 1 centrala sygnalizacji pożaru typ BC 216-1 (Blok Oper.Chir.+Pawil.Ginek-Położn.) 3 centrala sygnalizacji pożaru typ BC 216-3 (Pawil.Ginek-Położn.) 1 Łączna ilość centralek p.poż 6 2. DSO: Pawilon Ginekologiczno Położniczy głośniki 262 Pawilon Ginekologiczno Położniczy centralka DSO 5 Pawilon Ginekologiczno Położniczy pulpit 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0, 50.72.00.00-8, 50.53.12.00-8, 50.71.20.00-9, 50.76.00.00-0, 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.00.00-9, 65.13.00.00-3, 50.70.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAKRES NR 1 - KONSERWACJA WIND (DŹWIGÓW) - OBIEKTY RSZS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Dźwigowo-Budowlany Hubert Janus, ul. Batorego 30, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45081,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14148,80

  • Oferta z najniższą ceną: 14148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 41089,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKRES NR 2 - KONSERWACJA DLA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD.-KAN., CIEPLNYCH (C. O., PARA, C. W. U. ) I GAZU- OBIEKTY RSZS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Wod.-Kan CO i Gazu Marian Bednarczyk, ul. Wstępna 44, m. 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213114,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 204960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZAKRES NR 3 - KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI, URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, PRALNICZYCH I AGD, DRZWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH - OBIEKTY RSZS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAL-TECH Waldemar Podgórski, ul. Ściegiennego 10, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122950,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZAKRES NR 4 - KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY (WRAZ Z FILTRAMI WSTĘPNYMI) BĘDOCYMI NA WYPOSAŻENIU RSZS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zieliński Jacek TERMO-POMIAR, ul. Kosowska 40/24, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49180,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26312,96

  • Oferta z najniższą ceną: 26312,96 / Oferta z najwyższą ceną: 183912,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZAKRES NR 5 - KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I DSO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUEL Halina i Andrzej Jackowscy Spółka Jawna, ul. Sandomierska 9, nr lok. 36, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30684,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15202,88 / Oferta z najwyższą ceną: 30684,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.