eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312360 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Łódź: Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302823


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30361


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000, ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus  8, 91348   Łódź, państwo , woj. łódzkie, tel. 42 6314 872; 871, faks 42 6314573, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności, dla pacjentów Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego (Oddział Chorób Zawodowych) oraz Kliniki Toksykologii (Izba Przyjęć i Oddział Toksykologii) wraz z najmem pomieszczeń kuchni z wyposażeniem stanowiących własność Zamawiającego - wyposażenie kuchni zostało wyszczególnione w załącznikach do umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Zakres świadczonych usług obejmuje przygotowanie następujących posiłków: śniadania, obiady, kolacje oraz diet wskazanych przez Zamawiającego, a także dostawę tzw. suchego prowiantu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (w szczególności chleb, jaja, suchary, dżem, mięso gotowane, cukier). 3. Codzienną ilość posiłków należy ustalić z upoważnionym pracownikiem Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego/Kliniki Toksykologii w oparciu o wystawiane codziennie druki "RELEWA". 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących żywienia zbiorowego, w szczególności żywienia w szpitalach, w przepisach o bezpieczeństwie żywienia i żywności, oraz w przepisach sanitarno-epidemiologicznych. 5. Usługi związane z przygotowaniem całodziennego wyżywienia muszą być wykonywane przez Wykonawcę w okresie trwania umowy (tj. od dnia 1 października 2016 roku do dnia 30 września 2018 roku), przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni ustawowo wolne od pracy. 6. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki z własnych surowców. 7. Zamawiający przewiduje następujące średnie szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie na posiłki: Średnie miesięczne zapotrzebowanie na wyżywienie pacjentów Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii o Śniadania 500 o Obiady 500 o Kolacje 500 8. Transport posiłków do Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii każdorazowo zapewnia Wykonawca. 9. Wykonawca ma obowiązek dostarczać posiłki codziennie do Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wg następującego harmonogramu: o Śniadania: 7.30 - 8.30 o Obiady: 12.30 - 13.30 o Kolacje: będą dostarczane do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z obiadem. Transport posiłków będzie odbywał się w naczyniach Zamawiającego (Zamawiający posiada naczynia, sztućce). W soboty, niedziele i święta obiady dla Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Kliniki Toksykologii wydawane są od godz. 12.00 do 13.00 razem z kolacją. 10. Dostawy posiłków do wyznaczonego pomieszczenia, nie mogą odbywać się poza wskazanymi w pkt 9 porami dostaw. 11. Posiłki nie mogą być zastępowane przemysłowymi posiłkami gotowymi. Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków nieświeżych, np. wyprodukowanych dzień wcześniej i poddanych regeneracji, muszą pochodzić z bieżącej produkcji dziennej. Posiłki muszą być przygotowane ze świeżych, naturalnych produktów o wysokiej jakości. Nie dopuszcza się żywności modyfikowanej genetycznie oraz żywności typu "instant". Dostarczane posiłki powinny zawierać prawidłowy smak, zapach, barwę, konsystencję. 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiedni jadłospis, z uwzględnieniem różnorodnych diet, na które będzie zapotrzebowanie w Klinice Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz Klinice Toksykologii, uzgodniony z dietetykiem (własnym) oraz Zamawiającym jak również zapewnić recepturę posiłków zgodnych ze sztuką kulinarną (nie dotyczy suchego prowiantu, który będzie oddzielnie fakturowany): a) Diety indywidualne i specjalistyczne przygotowywane będą według zaleceń lekarskich. b) Diety realizowane będą zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego, wydanymi po wizycie lekarskiej. Dane o rodzaju i ilości poszczególnych diet będą przekazywane pisemnie lub ustnie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. c) Diety zgłaszane będą rano przy pobieraniu pierwszego posiłku, tj. śniadania lub w trakcie dnia po zaleceniu lekarza. 13. Jadłospis będzie składany do uzgodnienia Przełożonej Pielęgniarce Klinik na dziesięć dni kalendarzowych przed rozpoczęciem jego realizacji i będzie zawierał następujące informacje: o wyszczególnienie potraw składających się na poszczególne posiłki; o wyszczególnienie użytych produktów, ich wagę, wartości energetyczne i odżywcze. Każdorazowo dla poszczególnych Klinik wraz z posiłkami dostarczany będzie przez Wykonawcę aktualny wyciąg z jadłospisu, zawierający ilość porcji oraz wagę pojedynczej porcji (ilość, objętość). Do wglądu w jadłospis upoważniony jest Kierownik Sekcji Administracyjnej oraz upoważnieni przez niego pracownicy. 14. Wykonawca dostarczy posiłki do Kliniki Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego oraz do Kliniki Toksykologii, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w taki sposób by posiłki nie straciły na wartości i miały odpowiednią temperaturę do spożycia. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sporządzanych posiłków na każdym etapie ich produkcji pod względem ich jakości i zgodności z obowiązującymi normami żywieniowymi. Do kontroli upoważniona jest Przełożona Pielęgniarek Kliniki lub osoba przez nią upoważniona oraz Kierownik Sekcji Administracyjnej lub osoby przez niego upoważnione. 16. Zamawiający wymaga również od Wykonawcy: a) przestrzegania zaleceń Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, b) utrzymania należytego reżimu higieniczno-sanitarnego i epidemiologicznego. 17. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym i nadzór nad realizacją usługi oraz zapewnić z nią stały kontakt telefoniczny. Zamawiający musi być pisemnie poinformowany przez Wykonawcę o zmianie osoby wyznaczonej do kontaktu w trakcie trwania umowy. 18. Zmniejszenie, bądź zwiększenie ilości wydawanych posiłków (w szczególności z przyczyn restrukturyzacji, zwiększenia lub zmniejszenia liczby pacjentów, nie spowoduje dla Zamawiającego ujemnych konsekwencji prawno - finansowych. 19. Zamawiający wyraża zgodę na produkcję i sprzedaż posiłków podmiotom zewnętrznym, pod warunkiem poinformowania o tym fakcie pisemnie Zamawiającego na dwa tygodnie przed podjęciem tych czynności. 20. Jednocześnie, w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia z Zamawiającym umowy najmu kuchni wraz z wyposażeniem będących własnością Zamawiającego. Wzór umowy najmu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15894220-9
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55321000-6, 55512000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT291600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Impel catering Company Sp. z o.o. Sp. K.,  t.jochymski@impel.pl,  ul. Ślężna 118,  53-111,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314928
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263865,60Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314928
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.