eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ewidencjonowanie grobów w terenie, kompletowanie akt grobów oraz wprowadzanie danych z akt grobów z terenów cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie do programu komputerowego EGERIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Kraków: Ewidencjonowanie grobów w terenie, kompletowanie akt grobów oraz wprowadzanie danych z akt grobów z terenów cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie do programu komputerowego EGERIA
Numer ogłoszenia: 312356 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych , ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199940, faks 012 6199990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewidencjonowanie grobów w terenie, kompletowanie akt grobów oraz wprowadzanie danych z akt grobów z terenów cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie do programu komputerowego EGERIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na ewidencjonowaniu grobów i inwentaryzacji miejsc grzebalnych w terenie oraz kompletowanie dokumentów akt grobów na terenie cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie wraz z wprowadzaniem danych o tych grobach do programu komputerowego EGERIA. Zakres zamówienia został opisany w informacji dla poszczególnych części zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy PZP, a w szczególności wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert, że posiadają wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali prace polegające na ewidencjonowaniu grobów w terenie i archiwizacji dokumentów grobowych na terenie cmentarzy - odpowiednio dla części zamówienia na którą składana jest oferta, o łącznej wartości co najmniej 26 000,00 zł dla każdej części zamówienia. Wykonawca powinien posiadać umiejętność pracy z zasobami archiwalnymi tj. odpowiednie doświadczenie w kompletowaniu akt archiwalnych oraz biegłą znajomość obsługi komputera, a w szczególności systemu komputerowego typu Egeria (Zamawiający wyjaśnia, że wyrażenie: -system komputerowy typu Egeria- jest wyrażeniem o charakterze informacyjnym i nawiązuje do przykładowego systemu komputerowego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu znajomości kwerendy zasobów archiwalnych tj. odpowiedniego doświadczenia w kompletowaniu akt archiwalnych oraz o posiadaniu biegłej znajomość obsługi komputera, a w szczególności systemu komputerowego typu Egeria - wg załącznika nr 5 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, jakie należy złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Formularz oferty-, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako uprawniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94.00
  • 2 - Termin płatności - 6.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisem istotnych postanowień umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak siedzia Zamawiającego i na stronie www.zck-krakow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kasie Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie ul. Rakowicka 26, pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.6. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.6. - 6.1.7. SIWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: a) każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w pkt. 6.1.6. - 6.1.7. SIWZ, b) dokumenty wskazane w pkt. 6.1.2. - 6.1.4. SIWZ składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 5.3. SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W niniejszym postępowaniu zabezpieczenie nie jest wymagane. 9. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 10. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kwerenda archiwalna i kompletowanie akt grobów z różnych kwater i pasów cmentarnych, wraz z ich opisaniem w formie spisu dokumentów i pochowań oraz wprowadzenie skompletowanych dokumentów do programu komputerowego EGERIA, łącznie z aktualizacją dokumentów i ich spisu, spisu pochowań oraz stanu prawnego danego grobu; aktualizacja dotyczy również istniejących książek kwater lub zakładanie nowych, w przypadku ich braku. Cmentarz Rakowicki: wprowadzenie do programu komputerowego EGERIA dokumentacji kwater Fa i Fb w całości; kompletowanie akt grobów kwatery IIa i IIb wraz z ich opisaniem w formie spisów dokumentów i pochowań oraz założenie i uzupełnienie dla nich książek kwater; bieżąca analiza dokumentów, a w razie konieczności - ich uzupełnienie w aktach, terenie oraz programie komputerowym. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na nie więcej niż 12 części, przy czym jedna część to jeden miesiąc kalendarzowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94.00
    • 2. Termin płatności - 6.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kwerenda archiwalna i kompletowanie akt grobów z różnych kwater i pasów cmentarnych, wraz z ich opisaniem w formie spisu dokumentów i pochowań oraz wprowadzenie skompletowanych dokumentów do programu komputerowego EGERIA łącznie z aktualizacją dokumentów i ich spisu, spisu pochowań oraz stanu prawnego danego grobu; tworzenie i aktualizacja kart grobów w terenie. Cmentarz Rakowicki: wprowadzenie do programu komputerowego EGERIA dokumentacji kwatery M w całości wraz z dodatkowymi dokumentami dotyczącymi tej kwatery; kompletowanie akt grobów kwatery Ba wraz z ich opisaniem w formie spisów dokumentów i pochowań; bieżąca analiza dokumentów, a w razie konieczności - ich uzupełnienie w aktach, terenie oraz programie komputerowym; tworzenie i aktualizacja kart grobów w terenie dla kwater: Ca, Cb, Cc, Cd oraz Ra. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na nie więcej niż 12 części, przy czym jedna część to jeden miesiąc kalendarzowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94.00
    • 2. Termin płatności - 6.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kwerenda archiwalna i kompletowanie akt grobów z różnych kwater i pasów cmentarnych wraz z ich opisaniem w formie spisu dokumentów i pochowań oraz tworzenie i aktualizacja kart grobów w terenie. Cmentarz Rakowicki: kwerenda archiwalna i kompletowanie akt grobów dla kwater: Gd, Aa i Ab w całości wraz z ich opisaniem w formie spisów dokumentów i pochowań; bieżąca analiza dokumentów, a w razie konieczności - ich uzupełnienie w aktach i terenie; tworzenie i aktualizowanie kart grobów w terenie dla kwater: Aa, Ab, Ac, Ad i Rb. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na nie więcej niż 12 części, przy czym jedna część to jeden miesiąc kalendarzowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94.00
    • 2. Termin płatności - 6.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest analiza skompletowanych dokumentów grobów z różnych kwater i pasów i ich wprowadzanie do systemu komputerowego Egeria, łącznie z aktualizacją dokumentów i ich spisu, spisu pochowań oraz stanu prawnego danego grobu; aktualizacja dotyczy również istniejących książek kwater lub zakładanie nowych, w przypadku ich braku. Cmentarz Prądnik Czerwony: uzupełnienie dokumentów akt grobów murowanych (nie mniej niż 750 sztuk) z różnych lokalizacji, akt grobów ziemnych z kwater: IV, IVa, V, VI, VII wraz z ich opisaniem w formie spisu dokumentów, spisu pochowań oraz wprowadzeniem danych do programu komputerowego EGERIA; bieżąca analiza dokumentów, a w razie konieczności - ich uzupełnienie w aktach, terenie oraz programie komputerowym; możliwość opracowania akt grobów ziemnych z różnych lokalizacji dla potrzeb biura. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na nie więcej niż 12 części, przy czym jedna część to jeden miesiąc kalendarzowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94.00
    • 2. Termin płatności - 6.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.