eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek - (etap II) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312339 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Łódź: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek - (etap II) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47165836000000, ul. ul. Wólczańska  191, 90531   Łódź, państwo , woj. łódzkie, tel. 426 371 322, faks 426 371 322, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek - (etap II) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/65/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 3.3.1. Zakres branży budowlanej: 3.2.1.1. rozbiórka ścianek działowych oraz wykucie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży, zamurowanie otworów w ścianach wewnętrznych 3.2.1.2. wykonanie nowych ścianek działowych 3.2.1.3. przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania - poprzez skucie oraz uzupełnienie tynków, usunięcie spękań i zarysowań, zeskrobanie i zmycie starych farb, usunięcie nierówności (sfalowań) poprzez szpachlowanie ścian i sufitów, gruntowanie, wykonanie dwuwarstwowej gładzi na ścianach i jednowarstwowej na suficie, 3.2.1.4. malowanie ścian i sufitów do pełnego pokrycia farbami (posiadającymi atesty dla obiektów szpitalnych, zmywalnymi, higienicznymi), z wcześniejszym zagruntowaniem i przygotowaniem powierzchni, 3.2.1.5. wykucie starych i osadzenie nowych ościeżnic metalowych, montaż skrzydeł drzwiowych (90 i 110 cm, trój zawiasowe) pełnych wraz z regulacją i obróbką ościeżnicy, 3.2.1.6. wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych z cokolikami - fartuchy przy umywalkach, węzły sanitarne, brudowniki, po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w strefie mokrej, wykonanie przekuć i montaż kratek wentylacyjnych. Kolorystykę okładzin ściennych należy uzgodnić z użytkownikiem. 3.2.1.7. wymiana wykładzin podłogowych z tworzyw sztucznych z wywinięciem cokołu 12 cm na ściany, w tym; przygotowanie podłoża z wcześniejszym usunięciem starych posadzek (wykładzin i płytek), wykonaniu podkładów betonowych, wylewek samopoziomujących, szlifowaniu i szpachlowaniu powierzchni podłoża przed ułożeniem wykładzin (na połączeniach ścian z podłogą należy zastosować listwy wyobleniowe) 3.2.1.8. montaż narożników ochronnych na narożach ścian i otworach drzwiowych 40x40mm aluminiowych z okładziną PCV lub PCV, zamontowanie rolet wewnętrznych w pomieszczeniach nasłonecznionych 3.2.1.9. montaż odbojnic ściennych - korytarze i sale chorych, 3.2.1.10. wywiezienie gruzu spryzmowanego 3.2.1.11. utylizacja odpadów 3.3.2. Zakres branży sanitarnej: 3.2.2.1. wymiana i montaż nowych baterii umywalkowych, 3.2.2.2. wymiana i montaż nowych umywalek porcelanowych i zlewozmywaka z syfonami, 3.2.2.3. wymiana i montaż nowych ustępów z miską fajansową ( kompakt i/lub podwieszany ze stelażem) 3.2.2.4. wykonanie kabin natryskowych, 3.2.2.5. wymiana i montaż baterii natryskowych ściennych, wykonanie odpływów posadzkowych. 3.2.2.6. Instalacja wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej . Wymiana pionu kanalizacyjnego z O75 na O 110. Wymiana podejść do pionu kanalizacji sanitarnej w obrębie Oddziału. Wykonanie nowych pionów kanalizacji sanitarnej O 110 umożliwiających wykonanie projektowanych pomieszczeń sanitarnych II pietra oraz części III pietra Oddziału Urologii. 3.2.2.7. naprawa istniejących i wykonanie nowych ssaków na podciśnienie wodne (instalacja wodno-kanalizacyjna), 3.3.3. Zakres branży elektrycznej W ramach zamówienia należy wykonać kompletne nowe instalacje elektryczne wg zakresu: a. Zasilanie instalacji z tablicy piętrowej oraz wykonanie nowej dla modernizowanej części Oddziału . b. Instalacja oświetlenia ogólnego i miejscowego. c. Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego. d. Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia. e. Wentylacja mechaniczna miejscowa - pomieszczenia sanitarne. f. Ochrona przeciwprzepięciowa. g. Ochrona przeciwporażeniowa. Uwaga: stosowane w oprawach oświetleniowych źródła światła uzgodnić z Zamawiającym (unifikacja). Ponadto zakres prac remontowych obejmuje: wykonanie i montaż nowych kompletnych z wyposażeniem rozdzielni elektrycznych oddziałowych wg przedmiaru; wykonanie kompletnych tras kablowych w postaci korytach metalowych na podwieszanych uchwytach, odrębnie dla instalacji elektrycznej i instalacji teletechnicznej w ciągu komunikacyjnym nad sufitem podwieszanym Zastosowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw producenta bądź nazw handlowych materiałów ma na celu jedynie doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. W organizacji robót należy uwzględnić fakt, iż roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie szpitala w tym przewidzieć prace zabezpieczające plac budowy, a także wykonanie przepinek instalacji w celu wyeliminowania do minimum utrudnień w eksploatacji pozostałej części obiektu 3.3.4. Wentylacja i klimatyzacja. 3.3.4.1. Konieczny do wykonania zakres instalacji klimatyzacyjnej typu Split a) Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach stałego pobytu pacjentów i personelu medycznego typu Split z agregatem umieszczonym na dachu. 3.4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ: ? nr 2 do SIWZ - przedmiary robót ? nr 3 do SIWZ - projekty budowlano - wykonawcze ? nr 4 do SIWZ - opisy do projektów 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym, określonym w załączonej dokumentacji projektowej wyszczególnionej w pkt 3.4 powyżej. 3.6. Przekazane kosztorysy nakładcze i przedmiar robót budowlanych są jedynie materiałem pomocniczym (kosztorysy, przedmiar podglądowe, orientacyjne) i należy je interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji projektowej przekazanej wykonawcom. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia Dziennika Budowy. 3.8. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.9. W dokumentacji projektowej przytoczono nazwy własne produktów i materiałów specjalistycznych, w celu ustalenia pożądanego standardu wykonania oraz określenia właściwości i wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań systemowych w oparciu o produkty i wyroby innych producentów pod warunkiem uzyskania co najmniej tych samych parametrów technicznych. Przy remoncie pomieszczeń należy zastosować rozwiązania systemowe celem uzyskania pożądanego efektu końcowego oraz zachowania gwarancji dla zastosowanej technologii i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na co najmniej 3 lata (36 miesięcy), licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT600000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Multi Energy Sernice Sp. z o.o.,  ,  ul. Klaudyny 14 lok. 11,  01-684,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 738000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 738000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 970470.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.