eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Wieprz: Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010
Numer ogłoszenia: 312311 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz tj. sołectw Wieprz, Frydrychowice, Nidek, Gierałtowice, Gierałtowiczki i Przybradz w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykonawca winien przedłożyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca winien przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował W DANYM SEZONIE min 1 ciągnikiem o mocy silnika min 50KM z pługiem do odśnieżania i posypywarką (rozrzutnikiem) dla każdego zadania; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferenci winni przedłożyć oświadczenia - zgodne co do treści z treścią w/w artykułów; Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia) Zagadnienia ogólne Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93, ust.4 ustawy pzp. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym (komputerowo, na maszynie do pisania lub atramentem niezmywalnym). Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez uprawnionego reprezentanta. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiajmy zaleca, aby wszystkie kartki oferty były trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez upoważnione osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, to do oferty należy załączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopi pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopii. Poświadczenie winno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: (Za zgodność z oryginałem). Oferent może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku oferent dokumenty te zepnie w jeden oddzielny plik i dołączy do oferty w oddzielnej kopercie z napisem: (Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania.) Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. Oferty składa się w jednym egzemplarzu. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferent nie może wycofać oferty ani też wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oferta wina zostać złożona w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym danymi oferenta oraz napisem: (OFERTA - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu -Oryginał lub kopia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min 1 ciągnikiem o mocy silnika min 50KM z pługiem do odśnieżania i posypywarką (rozrzutnikiem) dla każdego zadania; - zał.nr 7; -Oświadczenia złożone na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń.zm.)-załącznik 3,4; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w dokumenty winien załączyć do oferty każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokumenty, które winna zawierać oferta 1. Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzorów stanowiących zał.nr 1 i 2 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winien zostać dołączony dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4.Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późń.zm.)-załącznik 3,4,5; 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 8; 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min 1 ciągnikiem o mocy silnika min 50KM z pługiem do odśnieżania i posypywarką (rozrzutnikiem) dla każdego zadania; - zał.nr 7; 8.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 9 9.Informacja o podwykonawcach - zał. Nr 10 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w dokumenty winien załączyć do oferty każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217 pok. 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217 pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.