Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Młynary: Remont i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Młynary
Numer ogłoszenia: 312293 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Młynary , ul. Dworcowa 29, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2486082 w. 41, faks 055 2486400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlynary.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Młynary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Część I - Termomodernizacja budynku - polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, remoncie instalacji c.o., dociepleniu stropu pod strychem oraz wymianie stolarki zewnętrznej. Szczegółowy zakres i opis tych robót zawarty jest od poz. 1 do poz. 15 i od poz. 43 do poz. 71 przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Część II - Roboty remontowe pokrycia dachowego - polegające między innymi na przełożeniu pokrycia z dachówki ceramicznej, wymianie deskowania i łacenia dachu, pokrycie jednowarstwowe dachów papą, wykonanie konstrukcji nośnej dla osadzenia okien w połaci dachowej. Szczegółowy zakres i opis tych robót zawarty jest od poz. 16 do poz. 42 przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom - Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonanie zamówienia części zamówienia podwykonawcom. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne - podczas remontu dachu należy zabezpieczyć dach przed wystąpieniem szkód spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą, 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik Nr 1) A.2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik Nr5) A.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę (załącznik Nr 2) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik Nr 3). C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. B. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 10
- 3 - Termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Młynary 14-420 Młynary, ul. Dworcowa 29, pokój Nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Młynary 14-420 Młynary, ul. Dworcowa 29, pokój Nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.01.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku - polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, remoncie instalacji c.o., dociepleniu stropu pod strychemoraz wymianie stolarki zewnętrznej. Szczegółowy zakres i opis tych robót zawarty jest od poz. 1 do poz. 15 i od poz. 43 do poz. 71 przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe pokrycia dachowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe pokrycia dachowego - polegające między innymi na przełożeniu pokrycia z dachówki ceramicznej, wymianie deskowania i łacenia dachu, pokrycie jednowarstwowe dachów papą, wykonanie konstrukcji nośnej dla osadzenia okien w połaci dachowej. Szczegółowy zakres i opis tych robót zawarty jest od poz. 16 do poz. 42 przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI MŁYNARY
- "Modernizację infrastruktury parkingowo-drogowej na terenie Gminy Młynary"
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Bieżąca konserwacja dróg leśnych
więcej: przetargi MŁYNARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.