eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Parku Kultury w Powsinie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31227

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Parku Kultury w Powsinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Park Kultury w Powsinie, do kontaktów: Dariusz Sieradz, ul. Maślaków 1, 02-973 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6484811, fax 022 6482791, e-mail: sekretariat@parkpowsin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Parku Kultury w Powsinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park Kultury w Powsinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci wodno-kanalizacyjnej w Parku Kultury w Powsinie. W szczególności, realizacja przedmiotu zamówienia musi uwzględnić kompleksowe wykonanie: - demontażu urządzenia hydroforowego wraz ze zbiornikami 2 szt. - dostawa i zamontowanie rozdzielaczy do śr. 150 szt. 3 - dostawa i zamontowanie sprężarki ze zbiornikami kpl. 1 - wykopów ręcznie o gł. do 1,5 m ok. 866 m.b. - ułożenie rurociągów śr. 50, 63 i 90 z rur polipropylenowych zgrzewanych elektrooporowo ok. 866 m.b. - montażu studni rewizyjnych śr. 1200 szt. 5 - remontu budynku hydroforni z wymianą okien i drzwi - dostawę i zamontowanie nowego zestawu hydroforowego o wydajności 12l/s, wys. podnoszenia 50m, max. mocy elektrycznej 12kW, 3 lub 4-ro. pompowy - instalacji wody pitnej i instalacji zraszającej korty wraz ze zbiornikami hydroforowymi - wymiany całościowej punktów poboru wody dla ludności (letni 24 i zimowy 7 stanowisk) - robót demontażowych starych rurociągów w ilości ok. 786 m.b. - wykonanie zadaszenia punktów poboru wody z poliwęglanu - urządzenie do podgrzewania zimowego punktu poboru wody. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia nie przekracza 211 000 euro netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 25.000,00 zł. Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wnoszenia wadium zobowiązani bedą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunku określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykażą, wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie, modernizacji, odbudowie lub rozbudowie sieci wodnej zewnętrznej z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy; c) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych (lub równoważne) - co najmniej 1 osoba; Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) d) posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczenia i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każdą zrealizowaną należycie robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych każda, odpowiadającą swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na budowie, modernizacji, odbudowie lub rozbudowie sieci wodnej zewnętrznej z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy, potwierdzoną dokumentami (np. referencjami) należytego wykonania. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców (nie więcej niż 5), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu a w szczególności wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, uzyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h) wykaz, wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych każda, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie, modernizacji, odbudowie lub rozbudowie sieci wodnej zewnętrznej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy, potwierdzoną dokumentami (np. referencjami) należytego wykonania. i) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane (pkt h) zostały wykonane należycie; j) uprawnienia osób, które będą nadzorować wykonywanie robót, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia tj. potwierdzenie posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych (lub równoważne) k) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób, które będą nadzorować wykonanie robót w wyżej wymienionym zakresie m) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Wzór formularza wniosku, oświadczenia i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (22 6482791) lub adres e-mail sekretariat@parkpowsin.pl Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosków przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; - oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Wykonawcy-Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę-Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do wniosku. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika. Formularz wniosku, oświadczenie, dokumenty, wykaz muszą być podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą-Pełnomocnikiem. Forma składanych dokumentów: Wniosek, wykaz i oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.