eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku - ok. 4.500 mb kanału w ulicach wraz z odcinkami przyłączy w liniach rozgraniczających ulic i przyłączy kanalizacyjnych oraz budowa kompletnych pompowni ścieków - 3 szt. wraz z zasilaniem energetycznym i instalacj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31226

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sulejówek: budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku - ok. 4.500 mb kanału w ulicach wraz z odcinkami przyłączy w liniach rozgraniczających ulic i przyłączy kanalizacyjnych oraz budowa kompletnych pompowni ścieków - 3 szt. wraz z zasilaniem energetycznym i instalacją wod.-kan. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Sulejówek, do kontaktów: Maria Łepkowska, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, fax 022 7606213, e-mail: zamowienia_publiczne@sulejowek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sulejowek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, Budynek B, Maria Łepkowska, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 783 02 68, fax 022 783 51 00, e-mail: inwestycje@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, Budynek B, Maria Łepkowska, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 783 02 68, fax 022 783 51 00, e-mail: inwestycje@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku - ok. 4.500 mb kanału w ulicach wraz z odcinkami przyłączy w liniach rozgraniczających ulic i przyłączy kanalizacyjnych oraz budowa kompletnych pompowni ścieków - 3 szt. wraz z zasilaniem energetycznym i instalacją wod.-kan. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sulejówek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku - ok. 4.500 mb kanału w ulicach wraz z odcinkami przyłączy w liniach rozgraniczających ulic i przyłączy kanalizacyjnych oraz budowa kompletnych pompowni ścieków - 3 szt. wraz z zasilaniem energetycznym i instalacją wod.-kan. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres jak w p-kcie II.1.5). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót; 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty o podobnym zakresie i charakterze jak w niniejszym postępowaniu i o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł każde; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie płatne w jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót; 5/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenie punktowej będzie podlegać doświadczenie wykonawców, które zostanie ocenione na podstawie załączonego do wniosku wykazu robót oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Za każde dodatkowe zamówienie powyżej wymaganego minimum 2 (o wartości od 3.000 mln zł brutto) zrealizowane z należytą starannością potwierdzone odpowiednimi dokumentami wykonawca otrzyma po jednym punkcie. W przypadku, gdy kilka ofert otrzyma tę samą ilość punktów, zamawiający zakwalifikuje wykonawców, którzy wykażą zamówienia o najwyższej wartości. Do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszone firmy, które uzyskają największą ilość punktów i zajmą 5 pierwszych pozycji w rankingu ofert. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w/g zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2, odpowiadających swoim rodzajem robotom o podobnym zakresie i charakterze jak w niniejszym postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9/ polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w p-kcie 2/, 3/, 5/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu określonego w p-kcie 4/ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.