eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Lubin: ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN
Numer ogłoszenia: 312228 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215185 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do organizacji imprez plenerowych w ramach zadań realizowanych z Funduszu Sołeckiego na rok 2011 dla następujących miejscowości Gminy Lubin: Miroszowice, Zimna Woda, Pieszków, Raszowa Mała, Raszowa, Siedlce, Niemstów, Obora, Miłoradzice, Raszówka, Krzeczyn Mały, Szklary Górne, Wiercień, Księginice. Niniejsze zamówienie obejmuje 9 zadań: ZADANIE NR 1- Zakup pawilonu namiotowego o wymiarach 3x3m. Zakup pawilonu namiotowego o wymiarach 3 x 3 m dla sołectwa: a) Miłoradzice - 5 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 5 namiotów (pawilonów) o następujących parametrach: wymiary - 3 x 3 m, wysokość - min. 2,5 m, max. 2,8 m, materiał - nieprzepuszczający wody (poliester) o gramaturze min. 130 [g/m2], kolor - biało-zielony, zielono - biały lub zielony, stelaż - z rur aluminiowych, z możliwością składania i rozkładania, ścianki boczne - 4 z oknami (wysokość ścianek min. 190 cm), wyposażenie: elementy (np. szpilki, linki) niezbędne do mocowania konstrukcji do podłoża oraz torba (opakowanie) do przechowywania i transportu, waga - 10 - 20 kg. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 2 - Zakup namiotu gastronomiczno-wystawienniczego. Zakup namiotu gastronomiczno-wystawienniczego dla sołectwa: a) Raszówka -1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie namiotu gastronomiczno-wystawienniczego o następujących parametrach: wymiary 4 x 4 [m], wysokość - w szczycie min. 2,8 m, max. 3,2 m, poszycie - nieprzepuszczające wody (poliester) o gramaturze min. 200 [g/m2], kolor - zielony, biało - zielony lub zielono - biały, ściany boczne 4, w tym 3 ściany z oknami i 1 ściana z drzwiami w plandece, wysokość ściany bocznej - min. 1,9 m, stelaż wykonany z aluminium, wyposażenie: obciążniki, elementy (np. szpilki, linki) niezbędne do mocowania konstrukcji do podłoża oraz torba (opakowanie) do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 3 - Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny. Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny dla sołectwa: a) Krzeczyn Mały - 11 kpl. b) Obora - 10 kpl. c) Raszowa Mała - 6 kpl. d) Pieszków - 6 kpl. e) Miłoradzice - 10 kpl. f) Szklary Górne - 16 kpl. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 59 kompletów ław i stołów drewnianych typu komplet piwny (bawarski - stół plus 2 ławki) wykonanych z drewna o następujących parametrach: materiał - drewno sosnowe (lub inne o nie gorszych właściwościach), stół: grubość min. 28 mm, długość 220 cm, szerokość 50 cm, wysokość 78 cm, ławka: grubość min. 28 mm, długość 220 cm, szerokość 25 cm, wysokość 48 cm, poprzeczki min. 3 szt.; końcówki stołu i ławki zaokrąglone, powierzchnia górna (stół i ławka) czysto oszlifowana, lakierowana, odporna na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci; stelaż malowany proszkowo, kolor zielony. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania. ZADANIE NR 4 - Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny. Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny dla sołectwa: a) Wiercień - 10 kpl. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 10 kompletów ław i stołów drewnianych typu komplet piwny (bawarski - stół plus 2 ławki) wykonanych z drewna o następujących parametrach: materiał - drewno sosnowe (lub inne o nie gorszych właściwościach), stół: grubość min. 26 mm, długość 220 cm, szerokość 50 cm, wysokość 78 cm, ławka: grubość min. 26 mm, długość 220 cm, szerokość 25 cm, wysokość 48 cm, poprzeczki min. 2 szt., końcówki stołu i ławki zaokrąglone, powierzchnia górna (stół i ławka) czysto oszlifowana, lakierowana, odporna na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci; stelaż malowany proszkowo, kolor zielony. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania. ZADANIE NR 5 - Zakup stołów i krzeseł ogrodowych. Zakup stołów i krzeseł ogrodowych dla sołectwa: a) Raszowa - 2 stoły i 12 krzeseł. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie: 2 plastikowych stołów, 12 krzeseł ogrodowych. Stół owalny o wymiarach min. 140 x 80 x 70 cm (wys.), blat wzmocniony z otworem na parasol ( O min 4,8 cm) i zaślepką, nogi wyjmowane, konstrukcja wtryskowa z polipropylenu (lub innego tworzywa sztucznego o nie gorszych właściwościach), kolor zielony. Krzesło o wymiarach 57 x 53 x 79 cm (wys.), wzmocnione, dopuszczalne obciążenie statyczne min. 85 kg, konstrukcja wtryskowa z polipropylenu (lub innego tworzywa sztucznego o nie gorszych właściwościach), kolor zielony. WW. sprzęt powinien być odporny na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci. ZADANIE NR 6 - Zakup drewnianych podestów scenicznych. Zakup drewnianych podestów scenicznych dla sołectw: a) Siedlce - 40 m2, b) Niemstów - 40 m2. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 80 m2 (tj. 2 x 40 m2) rozkładanych, mobilnych, drewnianych podestów scenicznych wraz z legarami o wymiarach modułu 4,0 x 1,0 m, grubość deski bez legara min. 32 mm. Drewno sosnowe (lub inne o nie gorszych właściwościach), impregnowane ciśnieniowo. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 7 - Zakup aluminiowych podestów scenicznych wraz z akcesoriami. Zakup aluminiowych podestów scenicznych wraz z akcesoriami dla sołectwa: a) Księginice - 4 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 4 szt. modułowych podestów scenicznych SCA 01 o wymiarach 2,0 x 1,0 m każdy w konstrukcji aluminiowej. Blat podestu wykonany ze sklejki wodoodpornej o grubości min. 18 mm z powierzchnią antypoślizgową. Rama podestu zbudowana z lekkiego profilu aluminiowego o wysokości 110 mm. Nogi teleskopowe wykonane z profilu aluminiowego o kształcie kwadratu 60 x 60 mm, z płynną regulacją w zakresie 0,6 x 1,0 m, umożliwiające ustawienie podestu na zróżnicowanym podłożu. Wytrzymałość podestu min. 900 KG/m2. Poręcze do podestów o wymiarach: 2,0 m - 3 szt. 1,0 m - 2 szt. Łączniki barierek proste - 10 szt. Łączniki barierek narożne - 10 szt. Schody przegubowe regulowane - 1 szt. o wymiarach od 1,0 do 1,8 m, regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena i stopniami wodoodpornymi wraz z poręczą do schodów i uchwytami mocującymi poręcz do schodów (2 szt.), klamrami łączącymi nogi (25 szt.). Wyżej wymieniony sprzęt stanowi uzupełnienie podestów scenicznych SCA 01 zakupionych w roku 2010, dlatego też powinien być on z nim kompatybilny i zgodny z ww. opisem. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 24 miesiące, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Deklarację (certyfikat) zgodności z wymogami technicznymi, - Kartę gwarancyjną (na min. 24 miesiące). ZADANIE NR 8 - Zakup parasoli ogrodowych wraz z podstawą. Zakup parasoli ogrodowych wraz z podstawą dla sołectwa: a) Siedlce-2 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostawę 2 parasoli ogrodowych, z otwieraniem na linkę o rozpiętości min. 350 cm, wysokości min. 250 cm, ośmiokątnych, materiał poliester (min. 400g/m2), odporny na promienie UV, wodoodporny i łatwo zmywalny, w kolorze zielonym. Parasole w komplecie wraz z betonowym obciążnikiem. ZADANIE NR 9 - Zakup parasoli ogrodowych. Zakup parasoli ogrodowych dla sołectwa: a) Wiercień-4 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostawę 4 parasoli ogrodowych z płynną regulacją wysokości rozpiętość min. 240 cm, wysokość min 220 cm, materiał poliester (min. 200g/m2), odporny na promienie UV wodoodporny i łatwo zmywalny, w kolorze zielonym. Parasole w komplecie z obciążnikiem. ZADANIE NR 1 do ZADANIE NR 9: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony sprzęt z tytułu rękojmi, zgodnie z Kodeksem cywilnym (XI. Sprzedaż, Dział II Rękojmia za wady).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30 - Namioty 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 39.14.20.00 - Meble ogrodowe 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 39.29.52.00 - Parasole .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 - Zakup namiotu gastronomiczno-wystawienniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LITEX PROMO Sp. z o.o., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zakup aluminiowych podestów scenicznych wraz z akcesoriami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATHLETIC Sp. z o.o., ul. Katowicka 8A, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9737,91

  • Oferta z najniższą ceną: 9737,91 / Oferta z najwyższą ceną: 9737,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.