eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Przebudowa ulicy Storczyków na odcinku od ul. Sasanek do ul. Jana Pawła II w Podkowie Leśnej (Etap I)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Podkowa Leśna: Przebudowa ulicy Storczyków na odcinku od ul. Sasanek do ul. Jana Pawła II w Podkowie Leśnej (Etap I)
Numer ogłoszenia: 312222 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251154 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Storczyków na odcinku od ul. Sasanek do ul. Jana Pawła II w Podkowie Leśnej (Etap I).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Storczyków na odcinku od ul. Sasanek do ul. Jana Pawła II w Podkowie Leśnej (Etap I) 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia. 3. Wykonawca sprawdzi w terenie warunki wykonania zamówienia, w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje organizacji wizji lokalnej. 4. Wszystkie prace składające się na realizację zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem wykonawczym, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa zawiera nazwy własne lub wskazuje na pochodzenie towarów i urządzeń to określa ona minimalny standard materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że będą one posiadać jakość i parametry nie gorsze od zaprojektowanych. 7. Równoważność przyjętych rozwiązań obowiązany jest wykazać Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne( zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP). 8. Wbudowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych nie może wpłynąć na jakość robót. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sprawdzenie dokumentacji projektowej otrzymanej od zamawiającego i w przypadku stwierdzenia błędów niezwłocznie zgłasza je na piśmie Zamawiającemu. 10. Wykonawca jako wytwórca odpadów wytwarzanych podczas prowadzenia robót ponosi odpowiedzialność za ich zagospodarowanie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk, ul. Łowicka 127, 96-100 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179517,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113555,20

  • Oferta z najniższą ceną: 113555,20 / Oferta z najwyższą ceną: 113555,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.