eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31217

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, do kontaktów: mgr inż Mirosław Klause mgr Beata Martyn, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, fax 058 5727331, e-mail: szpwejh@polbox.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ceynowahosp.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: SIEDZIBA WYKONAWCY. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH PRZEZ OKRES 12 MIESIECY (ILOŚĆ PRANEJ BIELIZNY OKOŁO 285000 KG ROCZNIE) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, że pralnia, środki piorąco - dezynfekujące i forma transportu spełniają wymogi sanitarno-techniczne wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22.06.2005 r. Dz. U. Nr 116 poz. 985 z 2005 r. oraz dopuszczająca Wykonawcę do wykonywania usług pralniczych dla szpitali. 2. Opis procedury: a/ postępowania z bielizną szpitalną ( z podziałem na bieliznę ogólnoszpitalną, skażoną oraz zanieczyszczoną materiałem organicznym oraz noworodkową) b/ transportu bielizny ( z podziałem na bieliznę czystą i brudną) sporządzony przez Wykonawcę. 3. Opis procesu piorącego (używane środki, czas) stosowanego przez Wykonawcę wg załącznika nr 9 4. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 10), że będzie wykonywał przedmiot zamówienia wyłącznie własnymi siłami z zachowaniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych , norm technologicznych oraz stosując wyłącznie środki piorąco - dezynfekujące posiadające pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie, zaś środki piorąco-dezynfekujące służące do prania bielizny noworodkowej nie działają drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków. - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie do wszystkich preparatów stosowanych w procesie prania wyszczególnionych w załączniku nr 9. - Do oferty należy również załączyć odpowiednie opinie lub badania, potwierdzające, iż środki piorąco-dezynfekujące (wyszczególnione w załączniku nr 9 a służące do prania bielizny noworodkowej) nie działają drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.20.00 - Usługi prowadzenia pralni Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: OKOŁO 285000 KG PRANEJ BIELIZNY ROCZNIE 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9240 PLN WPŁACONE DO DNIA 26.06.2006 R. DO GODZINY 8:30 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci odpowiadający wszystkim wymaganiom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) w szczególności nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełniania warunków Zamawiający oceni na podstawie dokumentacji złożonej w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6. Wykazanie doświadczenia w realizacji usług pralniczych świadczonych dla jednostek służby zdrowia tj. wykaz usług świadczonych w ciągu ostatnich 3 lat o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (co najmniej 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 SIWZ 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z podaniem okresu eksploatacji licząc od daty produkcji zgodnie z wymogiem Zamawiającego określonym w załączniku nr 6 SIWZ 8. Wykaz co najmniej 2 pracowników nadzoru wykonywania usługi, zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę ze stażem w zakresie nadzoru co najmniej 2-letnim - załącznik nr 7 SIWZ 9. Oświadczenie o formie władania pomieszczeniami, w których wykonywane będzie zamówienie. W przypadku władania w oparciu o inny tytuł prawny niż własność, umowa, której przedmiotem jest władanie pomieszczeniami zawarta musi być na dzień otwarcia ofert na okres nie krótszy niż do dnia 1 sierpnia 2007 r. - załącznik nr 8 siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW - 7 DNI. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 09:00, SALA KONFERENCYJNA NR 2 - SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.