eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › PZD-11/ 343 /P-9/2011 - Wykonanie chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chojnickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Chojnice: PZD-11/ 343 /P-9/2011 - Wykonanie chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chojnickiego
Numer ogłoszenia: 312146 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach , Pawłówko, ul. Bydgoska 14, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, faks 052 3971697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD-11/ 343 /P-9/2011 - Wykonanie chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chojnickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chojnickiego Zadanie nr 1 - Wykonanie chodnika z kostki betonowej w ciągu ulicy powiatowej nr 2676G ul. Łubianka w Czersku 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej średniej gr, 10 cm - 571,0 m2 2. Rowki pod krawężnik - 317,0 mb 3. Wykonanie krawężnika bet. 15x30 na ławie betonowej (b-15) z oporem - 317,0 mb 4. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm - 571,0 m2 5. Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 na ławie betonowej (B-15) - 317,0 mb 6. Wykonanie podbudowy na wjazdach z betonu (B-15) gr. 10 cm - 75,0 m2 7. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej - 400,5 m2 8. Wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej - 75,0 m2 9. Uzupełnienie poboczy śr.grubości 10 cm - 317,0 m2 Zadanie nr 2 - Wykonanie chodnika z kostki betonowej w ciągu drogi powiatowej nr 2629G Czyczkowy-Rudziny w miejscowości Czarniż 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej średniej gr. 10 cm - 198,0 m2 2. Rozebranie krawężnika bet. 15x30 z wywozem gruzu - 26,0 mb 3. Rowki pod krawężnik - 110,0 mb 4. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej (B-15) z oporem - 110,0 mb 5. Ustawienie obrzeża bet. 8x30 na ławie bet. (B-15) - 110,0 mb 6. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniej gr. 10 cm - 172,5 m2 7. Wykonanie podbudowy na wjazdach z betonu (B-15) gr. 10 cm - 45,0 m2 8. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej - 120,0 m2 9. Wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej - 45,0 m2 10. Uzupełnienie poboczy śr.grubości 10 cm - 165,0 m2 Zadanie nr 3 - Wykonanie chodnika z kostki betonowej w ciągu drogi powiatowej nr 2618G Lendy-Lamk w miejscowości Główczewice 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm - 684,0 m2 2. Rowki pod krawężnik - 380,0 mb 3. Ustawienie krawężnika bet. 15x30 na ławie betonowej (B-15) z oporem - 380,0 mb 4. Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 na ławie betonowej (B-15) - 383,0 mb 5. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr.10 cm - 570,0 m2 6. Wykonanie podbudowy z betonu (B-15) na wjazdach - 60,0 m2 7. Wykonanie nawierzchni chodnika i wjazdów z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej ( MATERIAŁ POWIERZCONY Z ODZYSKU) - 570,0 m2 8. Uzupełnienie poboczy śr.grubości 10 cm - 380,0 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy -Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. dot. Wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ww dróg powiatowych na terenie powiatu Chojnickiego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt dz.IX p.2.2.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę winni wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty (porównywalne z zakresem robót polegające na wykonaniu chodnik z kostki betonowej) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spycharka gąsienicowa 100 KM - szt. 1;Spycharka gąsienicowa 75 KM - szt. 1; Koparka gąsienicowa 0,40 m3;Samochód samowyładowczy 5 t - szt. 1; Walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - szt. 1;Walec statyczny samojezdny 10 t - szt. 1; Ubijak - szt.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownik budowy - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt dz.IX p.2.2.1.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do siwz. 2)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 5) wystąpienie siły wyższej, 6) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 7) sądowej waloryzacji zamówienia, 8) wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-8, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2) rezygnacji podwykonawcy, 3) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 4.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy zarząd Dróg w Chojnicach, Pawłówko ul.Bydgoska 10/6, 89-620 Chojnice Dział techniczny I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach, Pawłówko ul.Bydgoska 10/6, 89-620 Chojnice Dział techniczny I piętro. Otwarcie ofert 14/10/2011 godz. 09:15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.