eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych i osłonek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Złotoryja: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych i osłonek
Numer ogłoszenia: 31206 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złotoryja , ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788307(308).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zlotoryja

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych i osłonek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosztem wykonawcy siatki węzłowej do grodzenia upraw leśnych oraz osłonek przeciwko zgryzaniu i spałowaniu. Zadanie 1 - dostawa siatki węzłowej, ocynkowanej, do grodzenia upraw leśnych 200/17/15, wykonanie średnie. Ilość siatki - 19 500 mb. Zadanie 2 - dostawa siatki węzłowej, ocynkowanej, do grodzenia upraw leśnych 200/17/15 wykonanie mocne. Ilość siatki - 7 300 mb. Zadanie 3 - dostawa słonek przeciwko zgryzaniu sadzonek drzew. Ilość osłonek - 4 150 sztuk. Zadanie 4 - dostawa osłonek spiralnych, perforowanych, zabezpieczających przed spałowaniem pni przez jeleniowate. Ilość osłonek 300 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00 - Siatka druciana ogrodzeniowa 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : zadanie 1 - 4 000 zł, zadanie 2 - 1 500 zł, zadanie 3 - 150 zł, zadanie 4 - nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy o swobodzie działalności gospodarczej 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) 2. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według poniższych wytycznych: w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie dokument ten może być złożony przez każdego z wykonawców (jedynie w sytuacji gdy każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku Oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez uprawnione osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zlotoryja.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Złotoryja, ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Złotoryja, ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.