eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na budowę obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przyłączywody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem ścieków, kablowym n/n wlz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Łambinowice: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na budowę obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem ścieków, kablowym n/n wlz wraz z linią oświetlenia terenu oraz przebudową linii 15 kV na dz. nr 202/33, 566/2 położonych w Jasienicy Dolnej
Numer ogłoszenia: 31204 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Łambinowice , ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, woj. opolskie, tel. 077 4311300, faks 077 4311301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na budowę obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem ścieków, kablowym n/n wlz wraz z linią oświetlenia terenu oraz przebudową linii 15 kV na dz. nr 202/33, 566/2 położonych w Jasienicy Dolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na budowę obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem ścieków, kablowym n/n wlz wraz z linią oświetlenia terenu oraz przebudową linii 15 kV na dz. nr 202/33, 566/2 położonych w Jasienicy Dolnej, a w tym m.in: a) budowa budynku jednokondygnacyjnego; b) wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej; c) budowa szczelnego zbiornika kanalizacji sanitarnej; d) wykonanie przyłącza wodociągowego; e) wykonanie wlz i linii oświetlenia terenu; f) wykonanie dojścia i zagospodarowanie terenu przyległego; g) przebudowa linii elektroenergetycznej 15kV; h) oraz wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; i) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach robót wykonywanych w sposób zamienny, pod względem technologii zastosowanych materiałów lub urządzeń, od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. W szczególności roboty zamienne nie mogą naruszać określonych w dokumentacji projektowej technologii wykonywania i parametrów jakościowo-technicznych zasadniczych robót będących przedmiotem zamówienia. Wykonanie robót zamiennych nie może mieć wpływu na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy. Orientacyjna wielkość ilustrująca wielkość zamówienia: ­- budynek jednokondygnacyjny o powierzchni ~125 m2; ­- przyłącz wodociągowy o dł. 55 m; ­- szczelny zbiornik kanalizacji sanitarnej o poj. 10 m3, ­- wlz o dł. 65 m, ­- oświetlenie terenu - 3 pkt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w cz. I, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego ustalonego zgodnie z art. 32 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót tego samego rodzaju, co objęte niniejszym zamówieniem przedmiotowym

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: (wadium - Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego w Jasienicy Dolnej). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, powinien być dołączony do oferty jako odrębny załącznik, umożliwiający łatwe oddzielenie go od pozostałych dokumentów ofertowych lub osobno przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Dokument winien zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, być właściwie podpisany, w którym podane są okoliczności, w jakich wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, z podaniem ich szacunkowej wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty potwierdzające dysponowanie lub zapewnienie dysponowania w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana umowy na wniosek wykonawcy dotyczący przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Wniosek w tej kwestii zamawiający rozważy jedynie w sytuacji, jeżeli wystąpią przesłanki wskazujące, że konieczność przedłużenia wynika z przyczyn nie pozostających po stronie wykonawcy lub z innych ważnych przyczyn uniemożliwiających terminową realizację zamówienia (jak np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych w przedmiarze, nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, których wykonanie jest niezbędne dla właściwego wykonania zamówienia podstawowego), których wykonawca nie mógł przewidzieć przystępując do postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku wykonawcy, jeśli uzna, że przesłanki wniosku nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu, - zmiana umowy wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub wprowadzenia robót zamiennych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zmiana polegać będzie na uwzględnieniu robót dodatkowych w umowie (zakres rzeczowy i wymiar finansowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. lambinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 48-316 Łambinowice ul. Generała Zawadzkiego 29 pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 48-316 Łambinowice ul. Generała Zawadzkiego 29 pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie realizowane jest przy zaangażowaniu środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Opolskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.