eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2008/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 311845 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232472 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2008/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: I. Zakres zamówienia. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace (kierowanie i wykonawstwo) związane z utrzymaniem zimowym ulic, placów, chodników i alejek w parkach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza a w szczególności: 1) pogotowie dyspozytorsko - sprzętowe, 2) akcję czynną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od 15 listopada 2008 r. do 31 marca 2009 r. 3) sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2009 r. Ad.1 a) Pod pojęciem pogotowia dyspozytorsko - sprzętowego należy rozumieć czynności polegające na: - pełnieniu przez dyspozytora codziennego dyżuru - pełnej gotowości do natychmiastowego, wielokrotnego, podjęcia czynności odśnieżania i zwalczania śliskości przez 1 szt. pługo - piaskarki. b) Zamawiający wymaga aby pogotowie było pełnione w dni robocze od godz 16.00 do godz 8,00 rano, zaś w dni wolne od pracy całodobowo, z wyłączeniem godzin trwania akcji czynnej. c) do obowiązków dyspozytora należy w szczególności: - zbieranie informacji o stanie śliskości jezdni i chodników, - uruchamianie akcji czynnej; - wysyłanie do Zamawiającego codziennych raportów z prac wykonanych w ramach Akcji Zima zawierających ewidencje: temperatur, opadów, rodzaju i ilości użytego sprzętu, godziny jego pracy, kilometrażu oraz interwencji mieszkańców; - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji odnośnie szkód powstałych u osób trzecich związanych z przedmiotem zamówienia. Na pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe przewiduje się okresy czasu: - dyspozytor : przyjęto 60% całości czasu akcji tj. 137dni x 24h x0,60=1973 godz. - sprzęt: przyjęto 60% czasu akcji czynnej =1973 godz. Naliczanie opłat za pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe z chwilą uruchomienia akcji czynnej ulega zakończeniu. Jednostką rozliczeniową będzie godzina pełnionego dyżuru przez dyspozytora i sprzęt. Ad2: Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Decyzję o jej uruchomieniu podejmuje Wykonawca samodzielnie lub na polecenie Zamawiającego powiadamiając o tym fakcie Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od polecenia Zamawiającego. Rozliczenie za akcję czynną odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych prac wg stawek jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady : a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po stwierdzeniu przez dyspozytora zjawiska śliskości; b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach, aby odsłonić studzienki odwadniające znajdujące się w jezdni; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle (krańcówki) i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować 80% ich szerokości wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) utrzymywanie zimowe chodników na wiaduktach i mostach oraz innych odcinków ręcznie utrzymywanych przez Wykonawcę należy rozpocząć w pierwszej kolejności, po rozpoczęciu akcji czynnej; h) Wykonawca zobowiązany jest udostępniać Zamawiającemu środek transportu do przeprowadzenia kontroli stanu dróg i realizacji akcji zimowej, po telefonicznym zgłoszeniu; i) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu (telefonicznie lub faxem) rozpoczęcie i zakończenie prac na danym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi - 182 km x 50-cio krotność odśnieżania = 9100 km Przewidywana powierzchnia odśnieżania chodników i alejek wynosi 30 000 m2 UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic i odśnieżanie chodników oraz alejek musi nastąpić w ciągu 24 godzin od ustania opadów. W przypadku zwiększenia areału, na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tę dodatkowa powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania zmian w standardach zimowego utrzymania jezdni i chodników. Wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy wszystkich dni kalendarzowych i godzin w ciągu całej doby, przy czym akcja czynna jest podejmowana przez Wykonawcę każdorazowo na telefoniczne polecenie Zamawiającego lub bez niego w razie zaistnienia sytuacji wymagającej jej uruchomienia. Wezwanie do usuwania śliskości może nastąpić każdorazowo na telefon, w zależności od zaistniałej sytuacji na ulicach i potrzeb kierujących akcją zimową ze strony służb Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego wykonywania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza (Wydział Zarządzania Kryzysowego, pracownicy Wydziału Infrastruktury Miejskiej, Straż Miejska - poprzez w/w wydziały). 3) Wykonawca zabezpieczy specjalne numery telefonów: jeden stacjonarny i komórkowy przeznaczone wyłącznie do akcji zima 4) Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, jakość materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno - techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości. 5) W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. W szczególnie uzasadnionym przypadku, gdy Wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić akcji czynnej zgodnie ze standardem określonym w opisie przedmiotu zamówienia, winien zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie przed lub w czasie trwania wykonywania tej usługi. Ad3. Sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na uprzątnięciu jezdni i chodników z zanieczyszczeń, wraz z ich wywozem. Należy je wykonywać w terminach oraz zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Przewidywana powierzchnia pozimowego czyszczenia jezdni i chodników wynosi 200 000 m2. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. Do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej na drogach stosowane będą następujące materiały: a) w zakresie temperatury do -9 st. C - posypywanie piaskiem i mieszanką solno-piaskową w proporcji 0-15% w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych - przewidywana długość jezdni do posypania - 182 km x 30-to krotność posypania = 5460 km, w tym: posypywanie mieszanką bez soli tj. piaskiem - 90 km x 30-to krotność posypania = 2700 km oraz mieszanką solno-piaskową 15% - 92km x 30-to krotność posypywania =2760km. b) w zakresie temperatur poniżej -9 st. C - mieszanka solno-piaskowa w proporcji 30% - przewidywana długość jezdni do posypania - 86 km x 30-to krotność posypania = 2.190,00 km c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach stosowany będzie piasek - przewidywana powierzchnia do posypania 30 000 m2 Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień 15 listopada 2008r, 60% przewidzianych do zużycia materiałów na zabezpieczenie akcji zimowej tj. piasek - 120 t., mieszanka solno-piaskowa 15 % - 170 t., mieszanka solno-piaskowa 30% - 550 t. III. Sprzęt stosowany w utrzymaniu zimowym. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - pługopiaskarka 5szt. - pług skośny 3szt. - ładowarka 1szt. - równiarka 1szt. - koparko-ładowarka 7szt. - zamiatarka do ulic i chodników 1szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości zostanie wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 45 Ustawy z dnia 7 marca 2007r. O zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr 57, poz. 381). Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu umowy tzn. ma on obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego. IV. Załączniki: 1) Wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik nr 1, 2) Wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania na terenie m. Zgierza - załącznik nr 2, 3) Standardy zimowego utrzymania jezdni i chodników na terenie m. Zgierza - załącznik nr 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 783469.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 783469.16
  • Oferta z najniższą ceną: 783469.16 oferta z najwyższą ceną: 783469.16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.