eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31180

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, do kontaktów: Ewa Szafranek, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, fax 022 8749115, e-mail: zp@icm.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uw.edu.pl, www.icm.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego,, Ewa Szafranek, ul. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 87 49 100, 0-22 87 49 173, fax 0-22 87 49 115, e-mail: E.Szafranek@icm.edu.pl, www.uw.edu.pl, www.icm.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : UW ICM ul. Pawińskiego 5A 02-106 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych (notebooków), komputerów stacjonarnych z monitorami, serwera oraz innego sprzętu kmputerowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp i złożą stosowne oświadczenie, - spełniają wymagania art. 22 ust 1 ustwy - Pzp i złożą stosowne oświadczenie, -złożą ofertę spełniajacą wymagania zamawiającego określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Komputery przenośne (notebooki) o różnej konfiguracji - 5 sztuk, Komputery stacjonarne z monitorami (w tym stacja graficzno-obliczeniowa oraz serwer) - 3 sztuki, Sprzęt komputerowy - kontroler Xpower PCI SATA RAID - 1 szt., dyski o pojemności 750GB - 3 szt., dysk o pojemności min. 140GB, router szerokopasmowy - 1 szt. oraz kable z wtyczkami katowymi - 4 szt., kable zasilające - 4 szt., rozgałęziacze - 3 szt. Dokładny opis znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ, gdzie każda z części zamówienia została dokładnie wyspecyfikowana. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez wykonawców ofert zgodnych z warunkami określonym w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każda część zamówienia wymieniona w SIWZ będzie oceniana oddzielnie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia, tak/nie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykonania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców winien złożyć wraz z ofertą - zgodną z załączonym do SIWZ formularzem OFERTA (zał. nr 2 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: - oświadczenie wykonawcy dotryczące art. 22 ust 1 i 2 oraz art. 24 uat. 1 ustawy Pzp - aktualany odpis z wlaściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem wolnienie, odroczenie lub rozłożenie naraty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczęśniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - jeżeli nie wynika to wprost z aktualnego rejestru lub z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, że do reprezentowania wykonawcy upoważnione są osoby wymienione w w/w dokumentach to konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa/upoważnienia dla osoby reprezentujacej wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 11:30, siedziba zamawiającego: ICM UW ul. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa blok D, piętro V.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa komputera przenośnego - notebooka. 1) Krótki opis: notebook Fujitsu-Simens Amilo Xi1554 lub równoważny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: 24 miesiące lub dłuższa, liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa komputerów przenośnych (notebooków). 1) Krótki opis: Notebook Asus F3TC albo Fujitsu Amilo Pa1538 lub równowazny, Notebook DELL Latitude D630 Intel lub równoważny, Notebook ASUS U1F lub równoważny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 sztuki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja dla pierwszego notebooka - 24 miesiące liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru, dla drugiego notebooka - 3 letni międzynarodoway serwis w następnym dniu roboczym w miejscu awarii oraz dodatkowa trzyletnia ochrona CompleteCare przed uszkodzeniami w wyniku zdarzeń losowych, liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru, dla trzeciego notebooka - 24 miesiące od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru z serwisem w siedzibie zamawiającego. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa komputera stacjonarnego z monitorem. 1) Krótki opis: stacja graficzo-obliczeniowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: 36 miesięcy od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru z serwisem w miejscu użytkowania i z reakcją nie więcej niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia awarii. Dostawa w ciągu 7 dni od przekazania przez zamawiającego do wykonawcy stosownego zaświadczenia o możliwości zastosowania 0% stawki VAT. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Sprzęt komputerowy: - kontroler Xpower PCI SATA RAID, - kable z wtyczkami katowymi, - kable zasilające, - rozgałęziacze, - dyski o pojemności 750GB - dysk o pojemności min. 140GB - router szerokopasmowy standardu Wireless-G. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00. 3) Wielkość lub zakres: kontroler - 1 szt. kable z wtyczkami katowymi - 4 szt. kable zasilajace - 4 szt. rozgałęziacze - 3 szt. dyski o pojemności 750Gb - 3 szt. dysk o pojemności min. 140GB - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: 36 miesięcy na wszystkie podzespoły i urządzenia liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: dostawa serwera i zasilacza awaryjnego. 1) Krótki opis: Serwer pamięci dyskowej SUN Fire X4500 lub równoważny, zasilacz awaryjny APC Smart-UPS lub równoważny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00, 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Serwer - 1 sztuka, zasilacz awaryjny - 1 sztuka,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: dla serwera - 24 miesiące, serwis w miejscu instalacji serwera w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia awarii, liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru, dla zasilacza awaryjnego - 24 miesiące, serwis w miejscy instalacji, czas reakcji nie więcej niż 2 dni robocze, liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: dostawa koomputera przenośnego - notebooka. 1) Krótki opis: Notebook Acer TravelMate 6292 lub równoważny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: 24 miesiące lub dłuższa, liczona od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: dostawa komputera stacjonarnego z monitorem. 1) Krótki opis: Komputer stacjonarny, monitor LCD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: komputer - 1 sztuka, monitor - 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Gwarancja: 36 miesięcy od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru, serwis w miejscu instalacji z reakcją w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Dostawa w ciągu 7 dni od przekazania przez zamawiającego do wykonawcy stosownego zaświadczenia o możliwości zastosowania 0% stawki VAT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.