eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Przygotowanie dostawę i wydanie posiłków obiadowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Brzozie na lata 2012 - 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Brzozie: Przygotowanie dostawę i wydanie posiłków obiadowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Brzozie na lata 2012 - 2014
Numer ogłoszenia: 311775 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brzozie , Brzozie 50, 87-313 Brzozie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4912910, faks 056 4912911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzozie.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie dostawę i wydanie posiłków obiadowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Brzozie na lata 2012 - 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę posiłków dla uczniów szkół z terenu gminy Brzozie. Zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dziennie około 196 posiłków obiadowych dla uczniów szkół z terenu Gminy Brzozie w dni nauki szkolnej. 2. Rodzaj posiłków: dwa razy w tygodniu drugie danie ( 280g w tym: 130 g danie mięsne + 150g np. ziemniaki, ryż , kasza + napój, dwa razy w tygodniu zupa 450g + bułka lub chleb, raz w tygodniu obiad drugie danie bezmięsne np. pierogi, ryba, danie z jajkiem, naleśniki + napój oraz dostawa i wydanie posiłków do szkół na terenie Gminy Brzozie: Szkoła Podstawowa w Jajkowie dla 41 uczniów Szkoła Podstawowa w Brzoziu dla 57uczniów Szkoła Podstawowa w Wielkim Leźnie dla 48 uczniów Gimnazjum w Brzoziu dla 50 uczniów Zamawiający zobowiązuje wykonawcę, aby zapewnił różnorodność zup i drugich dań z zachowaniem norm kalorycznych wynoszących minimum 800 kcal. Liczba posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez uczniów nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gorących posiłków w specjalnych termosach służących do przewozu żywności, które spełniają wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne wraz z talerzami i sztućcami ( nóż, łyżka, widelec). Wybrany wykonawca zobowiązany jest do odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych oraz naczyń pozostałych po spożyciu posiłków. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do podawania tygodniowego jadłospisu do wiadomości zamawiającego oraz dyrektorów poszczególnych szkół, do których dostarczane będą posiłki najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień tygodnia, w którym obowiązuje jadłospis. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia przygotowania posiłków, pobranie próbek i przechowywanie ich zgodnie z przepisami Sanepidu. UWAGA! Ilość posiłków została określona szacunkowo na podstawie danych z roku szkolnego 2011/2012 i od 1 września 2012 r. może ulec zmianie. Dla potrzeb badań żywności przez Sanepid codziennie do każdej szkoły muszą być dostarczone próbki po 150 g. każdej składowej części potrawy w tym zup, mięs, potraw mięsnych i rybnych, jarzyn gotowanych, sosów, potraw mącznych lub mlecznych, sałatek, surówek, wyrobów garmażeryjnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. Nr 80, poz. 545)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.23.10 - 55.52.23.10 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków (ogólnych i szczegółowego) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, (co najmniej jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto) oraz dokument potwierdzający, że dostawy usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o tym, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o tym, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o tym, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Przedstawi dokument o tym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną dla jednego jak i wszystkich zdarzeń nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.brzozie.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzoziu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzoziu 87-313 Brzozie Nr 50 Pokój Nr 9 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.