eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-22

Ogłoszenie nr 311772 - 2016 z dnia 2016-09-22 r.

Wińsko: Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301187-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, krajowy numer identyfikacyjny 93193496300000, ul. Plac Wolności  2, 56160   Wińsko, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 713 898 186, faks 713 898 366, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://ugwinsko.bipgmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie, Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Wołowie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku i odwiezienie do miejsca zamieszkania w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia dotyczy dowozu i odwiezienia do miejsca zamieszkania niepełnosprawnych dzieci zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. Dowozem zostanie również objęty uczeń zamieszkały w Łęczycy w Gminie Jemielno - dwa razy w tygodniu. b) Dowóz dzieci będzie odbywał się w dni nauki szkolnej i odpracowywania dni wolnych w godzinach dostosowanych do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w szkole i stowarzyszeniu. c) Gmina Wińsko zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie przewozu na obu trasach. d) Oferent powinien posiadać co najmniej 1 pojazd minimum 19 osobowy dostosowany do przewozu niepełnosprawnych dzieci (w tym posiadający miejsce dla dziecka poruszającego się specjalistycznym wózkiem inwalidzkim). Dostosowanie pojazdu do przewozu niepełnosprawnych powinno być udokumentowane. Pojazd musi posiadać co najmniej trzypunktowe pasy bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom oraz klimatyzację w celu zapewnienia komfortu podczas przejazdu w cieplejsze dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innej niż ustalona trasy przejazdu po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy. Zmiany mogą wynikać m. in. ze zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. f) Pojazd uczestniczący w dowozach musi odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy "Prawo o ruchu drogowym" i innych przepisach związanych z przewozem osób. g) Wykonawca musi posiadać wszystkie niezbędne pozwolenia/licencje i polisy ubezpieczeniowe jakie są wymagane zgodnie z przepisami prawa dla zakresu prowadzenia działalności i dla zakresu przedmiotu zamówienia oraz na prośbę Zamawiającego udostępniać je do wglądu. h) Wykonawca musi dysponować kierowcą, posiadającym stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Kierowca prowadzący pojazd powinien współpracować z opiekunem zatrudnionym przez Zamawiającego i w sposób kulturalny odnosić się do przewożonych dzieci. i) Szacunkowa łączna dzienna ilość kilometrów dla trasy wskazanej w harmonogramie stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (tj. przywozy i odwozy) wynosi około 300 km (3 dni w tygodniu w przypadku trasy uwzględniającej miejscowość Łęczyca) lub 285 km (2 dni w tygodniu w przypadku trasy bez miejscowości Łęczyca). Szacunkowa liczba dni, w których będzie odbywał się przewóz dzieci wynosi 189. j) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie realnej liczby przejechanych kilometrów i stawek jednostkowych zaproponowanych w ofercie. k) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu rejestracyjnego oraz polisy OC, dokumentów z których wynika dostosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, jak również listy z wykazem kierowcy/kierowców przydzielonego do realizacji zamówienia z podaniem numerów telefonu kontaktowego do kierowców. Dopuszczalne jest zmiana dotycząca pojazdu w stosunku do tego, który Wykonawca zawarł w ofercie, tylko wtedy, gdy pojazd zamieniony będzie na inny o nie gorszych parametrach technicznych (rok produkcji oraz liczba miejsc siedzących). Zmiana kierowcy możliwa jest, pod warunkiem posiadania wszystkich wymaganych przez prawo uprawnień przez nowego kierowcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108090.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EXPRESS BUS Przewozy Osobowo-Towarowe Wacław Stasiulewicz,  waclaw.stasiulewicz@wp.pl,  Wołuszewo 3,  87-720,  Ciechocinek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116737,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116737,80Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131054,70
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.