eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wyszków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-22

Ogłoszenie nr 311765 - 2016 z dnia 2016-09-22 r.

Wyszków: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wyszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300908


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny 52493800000, ul. Aleja Róż  2, 07200   Wyszków, państwo , woj. mazowieckie, tel. 297 424 201, faks 297 424 209, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wyszków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.47.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania nawierzchni na: drogach gminnych publicznych i wewnętrznych, poboczach, parkingach, zjazdach, zatokach autobusowych, chodnikach i placach znajdujących się na terenie Gminy Wyszków. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w III częściach: 1. Część I - Utrzymanie zimowe na pierwszej, drugiej i trzeciej kolejności na terenie miasta, 2. Część II - Utrzymanie zimowe chodników, 3. Część III- Utrzymanie zimowe poza miastem na terenie gminy Wyszków. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.11.2016r do 15.04.2017r. Zamawiający zapewnia środki finansowe na utrzymanie gotowości zimowego utrzymania dróg w wysokości: a) 12 000,00 zł brutto miesięcznie do I części zamówienia b) 4 000,00 zł brutto miesięcznie do II części zamówienia c) 4 000,00 zł brutto miesięcznie do III części zamówienia. II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni na: drogach gminnych publicznych i wewnętrznych, poboczach, zjazdach, chodnikach, ścieżkach rowerowych, zatokach autobusowych, chodnikach, placach i dojściach do przejść dla pieszych znajdujących się na terenie gminy Wyszków. 2.2. Odladzanie nawierzchni, usuwanie śliskości, przy stosowaniu zabiegów mechanicznych oraz odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe, wynikiem czego ma być doprowadzenie nawierzchni do stanu wolnego od lodu, gołoledzi oraz ubitego i zajeżdżonego śniegu. Uzyskanie rezultatu zimowego utrzymania w postaci nawierzchni odśnieżonej, wolnej od śniegu, błota pośniegowego, i nabojów śnieżnych oraz pozbawionej śliskości nawierzchni (szczegółowość prac uzależniona jest od kategorii standardu odśnieżania, co opisano poniżej, w punkcie III.). Rodzaje środków chemicznych oraz nie chemicznych jakie mogą być stosowane przy zimowym utrzymaniu na drogach publicznych, ulicach i placach oraz warunki ich stosowania wskazano w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach /Dz. U. Nr 230 poz. 1960 [1]. 2.3. Usunięcie śniegu z nawierzchni, tj. doprowadzenie nawierzchni, do stanu, w którym będzie wolna od śniegu, błota pośniegowego, nabojów śnieżnych i podobnych (szczegółowość prac w zależności od kategorii standardu odśnieżania - opisana poniżej w punkcie III.). 2.4. Ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych lub trudno dostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przy krawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych. Ręczne odśnieżanie należy stosować również w miejscach gdzie pługi lub inne urządzenia mechaniczne mogłyby spowodować uszkodzenie mienia, np.: ławek, murków, nawierzchni chodników i ścieżek, elementów małej architektury, koszy na śmieci, ogrodzeń, itp. (szczegółowość prac w zależności od kategorii standardu odśnieżania - opisana poniżej w punkcie III.). 2.5. Terminowe przeprowadzenie akcji odśnieżania i odladzania. 2.6. Użycie przez Wykonawcę właściwej dla warunków atmosferycznych ilości: jednostek transportu, sprzętu oraz pracowników fizycznych do prowadzenia akcji odśnieżania, która zapewni uzyskanie założonego rezultatu prac w określonym w niniejszym przedmiocie zamówienia czasie. 2.7. Rozstawienie skrzyń z piaskiem będących własnością Zamawiającego w miejsca wskazane przez Zamawiającego, uzupełnianie ich piaskiem (środkami wymienionymi w [1]) oraz bieżące ich uzupełnianie, zwiezienie skrzyń po okresie zimowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości oraz przestawienie w inne miejsce rozstawionych skrzyń w trakcie realizacji zamówienia (dot. części drugiej przetargu) 2.8. Stałe patrolowanie dróg w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań w ramach realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i fax lub e-mail od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. 2.9. Po zakończeniu akcji zimowej (tj. do 31 marca a w przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych do 15 kwietna ) zamiecenie chodników, oczyszczenie ulic z piasku o nawierzchni utwardzonej I i II kolejności odśnieżania na terenie miasta i IV poza miastem (zebranie i wywiezienie piasku z jezdni, zamiecenie ulic przy użyciu sprzętu mechanicznego). W przypadku nie wykonania prac w terminie Zamawiający zleci wykonanie zastępcze, a należności zostaną potrącone z zabezpieczenia należytego wykonania umowy i faktury za wykonane roboty. III. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania usługi zimowego utrzymania dróg. 3.1. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg będą odbywały się na terenie Gminy Wyszków wg zestawienia dróg objętych zimowym utrzymaniem z uwzględnieniem standardów poszczególnych dróg oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska. Zamawiający szacuje wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia na długości dróg określonej w załącznikach do oferty (Załączniki nr 4 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany długości dróg i wykazów stanowiących załączniki do niniejszej Umowy bez konieczności sporządzenia aneksu do Umowy. 3.2. Standardy odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej dróg. 1. I kolejność odśnieżania - nawierzchnie na całej szerokości jezdni odśnieżone, wolne od lodu, gołoledzi oraz ubitego, zajeżdżonego śniegu i błota pośniegowego oraz pozbawione śliskości nawierzchni (w tym parkingi oraz skrzyżowania z drogami niższej kategorii odśnieżania oraz osiedlami), w ciągu 3 godzin od ustąpienia opadów i posypywane na całej długości i szerokości wg wytycznych poniżej - wykaz ulic według załącznika nr 4 do SIWZ pkt 1. W razie takiej potrzeby ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych lub trudno dostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych. Ręczne odśnieżanie należy stosować również w miejscach gdzie pługi lub inne urządzenia mechaniczne mogłyby spowodować uszkodzenie mienia, np.: ławek, murków, nawierzchni chodników i ścieżek, elementów małej architektury, koszy na śmieci, ogrodzeń, itp. Odladzanie nawierzchni, usuwanie śliskości, przy stosowaniu zabiegów mechanicznych oraz odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe, wynikiem czego ma być doprowadzenie nawierzchni do stanu wolnego od lodu, gołoledzi oraz ubitego i zajeżdżonego śniegu. Uzyskanie rezultatu zimowego utrzymania w postaci nawierzchni odśnieżonej, wolnej od śniegu, błota pośniegowego, i nabojów śnieżnych oraz pozbawionej śliskości nawierzchni. Odśnieżenie chodników, likwidacja gołoledzi i śliskości nawierzchni na chodnikach, ścieżkach rowerowych i ciągach pieszych (w tym: przy przejściach dla pieszych) - w ciągu 4 godzin od ustąpienia opadów, lub innych zjawisk atmosferycznych - gołoledzi, oblodzeń itp. (dotyczy chodników na terenie całego miasta, według załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku opadów ciągłych podjęcie akcji odśnieżania w tym standardzie nastąpi w ciągu 1 godziny i zakończenie będzie w ciągu 3 godzin od ustąpienia opadów (za wyjątkiem chodników - 4 godziny) W przypadku wystąpienia śliskości nawierzchni, usunięcie nastąpi niezwłoczne po jej wystąpieniu. Rozstawienie pojemników na piasek w miejscach wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz bieżące ich uzupełnianie środkami wymienionymi w [1], a po zakończeniu akcji zebranie pojemników i zawiezienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Wyszków. Odśnieżanie chodników z użyciem sprzętu nie przekraczającego masy całkowitej 2 000 kg oraz ręczne. Utrzymanie przejezdności dla I kategorii odśnieżania oraz wszystkich chodników wymaga stosowania zabiegów profilaktycznych, tj. działań hamujących tworzenie się śliskości zimowej w momencie opadów śniegu, marznącego deszczu bądź występowania gołoledzi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego monitoringu stanu nawierzchni, w szczególności odcinków zagrożonych tzw. śliskością lokalną i do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacji zagrożenia. W momencie wystąpienia opadu - Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego wysyłania do akcji posypywarek. Pierwsze odpłużanie jezdni lub/oraz posypywanie niezbędną dawką środków chemicznych (wg zasad podanych w [1]) musi nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny, licząc od momentu wystąpienia zjawiska. W przypadku ciągłego opadu odpłużenie i posypywanie musi być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą tworzenie się śliskości pośniegowej. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych oraz zajeżdżonej warstwy śniegu również podczas opadów. W szczególności należy zabezpieczyć obręby skrzyżowań. Jezdnie muszą być posypywane i odśnieżane na całej szerokości. Całkowite usunięcie pokrywy śnieżnej i doprowadzenie nawierzchni na całej szerokości do stanu wolnego od śniegu oraz błota pośniegowego musi mieć miejsce w ciągu 3 godzin, licząc od chwili ustania opadu. Wykonawca zobowiązany jest do wznowienia akcji jeżeli w ciągu doby wystąpią ponowne opady lub inne zjawiska atmosferyczne (gołoledź, oblodzenia itp.) 2. II kolejność odśnieżania - nawierzchnie jezdni odśnieżone na całej szerokości (w tym parkingi oraz skrzyżowania z drogami niższej kategorii odśnieżania) w ciągu 8 godz. od ustąpienia opadów. Posypywanie skrzyżowań oraz odcinków dróg zagrożonych tzw. śliskością lokalną (łuki, zakręty, odcinki dróg z progami zwalniającymi (min.30m), zatoki autobusowe, przy skrzyżowaniach z torami kolejowymi, odcinki o pochyleniu > 4%) - posypane niezwłocznie po wystąpieniu śliskości -wykaz ulic według załącznika nr 4 do SIWZ pkt 2. Pierwsze odpłużanie nawierzchni oraz/lub posypywanie niezbędną dawką środków chemicznych i uszorstniających (w zależności od warunków, mieszankę środków chemicznych dostosować na podstawie [1]) musi nastąpić nie później niż w czasie do 3,5 godziny, licząc od momentu wystąpienia zjawiska. W przypadku ciągłego opadu śniegu posypywanie i odpłużanie musi być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą zapewniającą przejezdność drogi. Zapewnienie przejezdności musi mieć miejsce w ciągu 5 godzin, a całkowite usunięcie śniegu i błota pośniegowego najpóźniej w ciągu 8 godzin, licząc od chwili ustania opadu. Wykonawca zobowiązany jest do wznowienia akcji, jeżeli w ciągu doby wystąpią ponowne opady lub inne zjawiska atmosferyczne (gołoledź, oblodzenia itp.) 3. III kolejność odśnieżania - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, w ciągu 12 godz. od ustąpienia opadów. Posypane skrzyżowania i miejsca oznakowane jako niebezpieczne ( łuki, zakręty, odcinki o pochyleniu > 4%). - wykaz ulic według załącznika 4 do SIWZ pkt 3). Wykonawca zobowiązany jest do odpłużenia i w razie takiej konieczności posypywania środkami jezdni sieci lokalnej w ciągu 8 godzin, licząc od momentu wystąpienia zjawiska. Odśnieżanie i posypywanie również musi być sukcesywnie ponawiane aż do ustania opadu, tak aby zapewnić przejezdność. Usunięcie pokrywy śnieżnej z nawierzchni w celu zapewnienia przejezdności musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 12 godzin licząc od chwili ustania opadu. Wykonawca zobowiązany jest do wznowienia akcji, jeżeli w ciągu doby wystąpią ponowne opady lub inne zjawiska atmosferyczne (gołoledź, oblodzenia itp.) 4. IV kolejność odśnieżania - w ciągu 8 godzin (wg wykazu określonego w załączniku nr 4 pkt 4.1) pozostałe ciągu 16 godzin od ustąpienia opadów. Nawierzchnie jezdni odśnieżone na całej szerokości (w tym parkingi oraz skrzyżowania z drogami niższej kategorii odśnieżania) w ciągu 8 godz. od ustąpienia opadów. Posypywanie skrzyżowań oraz odcinków dróg zagrożonych tzw. śliskością lokalną (łuki, zakręty, odcinki dróg z progami zwalniającymi (min.30m), zatoki autobusowe, przy skrzyżowaniach z torami kolejowymi, odcinki o pochyleniu > 4%) - posypane niezwłocznie po wystąpieniu śliskości. Wykonawca zobowiązany jest do wznowienia akcji, jeżeli w ciągu doby wystąpią ponowne opady lub inne zjawiska atmosferyczne (gołoledź, oblodzenia itp.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Utrzymanie zimowe na I, II i III kolejności na terenie miasta
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT342592
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowe CZYSTY ŚWIAT Dawid Wiaterski,  ,  Skorki 10,  07-206,  Somianka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 514000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT135185
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowe CZYSTY ŚWIAT Dawid Wiaterski,  ,  Skorki 10,  07-206,  Somianka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.