eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › dostawa oraz sfinansowanie zakupu w formie leasingu operacyjnego samochodu kontenerowego z urządzeniem hakowym do załadunku, transportu i wyładunku kontenerów oraz z żurawiem do opróżniania zasobników na surowce wtórne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31172

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stalowa Wola: dostawa oraz sfinansowanie zakupu w formie leasingu operacyjnego samochodu kontenerowego z urządzeniem hakowym do załadunku, transportu i wyładunku kontenerów oraz z żurawiem do opróżniania zasobników na surowce wtórne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, do kontaktów: Chciuk Robert, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, fax 015 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzk.stalowa-wola.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oraz sfinansowanie zakupu w formie leasingu operacyjnego samochodu kontenerowego z urządzeniem hakowym do załadunku, transportu i wyładunku kontenerów oraz z żurawiem do opróżniania zasobników na surowce wtórne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego 37-450 Stalowa Wola, ul. Komunalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I część przetargu - wybór oferty na dostawę samochodu kontenerowego z urządzeniem hakowym do załadunku, transportu i wyładunku kontenerów oraz z żurawiem do opróżniania zasobników na surowce wtórne o następującej charakterystyce: - pojazd fabrycznie nowy, - obsługujący kontenery typu KP 7 - KP 10 (rozstaw rolek pod kontenery o rozstawie podłużnic 1030 mm), - ładowność max. 8 000 kg, - sterowanie z kabiny kierowcy (dotyczy urządzenia hakowego), - zabezpieczenie przewożonego kontenera, - żuraw wyposażony we wciągarkę do otwierania zasobników o parametrach: moment udźwigu około 4,5 tonometra (minimum 4,0 tonometra), zasięg około 5 metrów, - dokumentacja UDT Podwozie dwuosiowe: - dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg, - kabina odchylana w kolorze białym, - rozstaw osi 4000 - 4200 mm, - rura wydechowa do góry - silnik wysokoprężny o mocy min. 220 KM, spełniający normy EURO 4 , - obciążenie osi przedniej 5 600 kg, - obciążenie osi tylnej 10 000 kg, - ABS, - blokada mechanizmu różnicowego, - szyba w tylnej ścianie kabiny, - belki przeciwnajazdowe boczne oraz tylna belka ze światłami, - wysokość kół R22,5 (7 szt. opon), - sygnalizator świetlny zespolony na dachu kabiny, - sygnał ostrzegawczy o cofaniu - homologacja II część przetargu - wybór oferty na sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu samochodu kontenerowego od dostawcy wyłonionego w części I przetargu. Wymagane warunki: - okres płatności 36 miesięcy - wpłata klienta 10% wartości netto - kwota wykupu (depozyt gwarancyjny) 50% wartości netto Ubezpieczenie OC i AC pojazdu zamawiający dokona we własnym zakresie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: wykonawca ubiegający się o dostawę samochodu - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - dokumentację techniczną oferowanego pojazdu określającą markę, jego parametry techniczne oraz wyposażenie, wykonawca ubiegający się o sfinansowanie zakupu - oświadczenie o ilości wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sfinansowania zakupu o wartości minimum 300 000 zł w formie leasingu operacyjnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. \C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, formularz ofertowy wspólny. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ok.85 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców oceniane będzie łącznie ich doświadczenie): - wykonawca ubiegający się o dostawę samochodu winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od trzech lat w tym okresie) co najmniej trzy dostawy o wielkości i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, - wykonawca ubiegający się o sfinansowanie zakupu winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od trzech lat w tym okresie) co najmniej trzy usługi sfinansowania w formie leasingu operacyjnego zakupu o wartości minimum 300 000 zł każdy. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub o treści nie odpowiadającej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: wykonawca ubiegający się o dostawę samochodu - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - dokumentację techniczną oferowanego pojazdu określającą markę, jego parametry techniczne oraz wyposażenie, wykonawca ubiegający się o sfinansowanie zakupu - oświadczenie o ilości wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sfinansowania zakupu o wartości minimum 300 000 zł w formie leasingu operacyjnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. \C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, formularz ofertowy wspólny. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.stalowa-wola.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 12:15, Siedziba zamawiającego: Miejski zakład Komunalny sp. z o.o. ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wybór oferty na dostawę samochodu kontenerowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: I część przetargu - wybór oferty na dostawę samochodu kontenerowego z urządzeniem hakowym do załadunku, transportu i wyładunku kontenerów oraz z żurawiem do opróżniania zasobników na surowce wtórne o następującej charakterystyce: - pojazd fabrycznie nowy, - obsługujący kontenery typu KP 7 - KP 10 (rozstaw rolek pod kontenery o rozstawie podłużnic 1030 mm), - ładowność max. 8 000 kg, - sterowanie z kabiny kierowcy (dotyczy urządzenia hakowego), - zabezpieczenie przewożonego kontenera, - żuraw wyposażony we wciągarkę do otwierania zasobników o parametrach: moment udźwigu około 4,5 tonometra (minimum 4,0 tonometra), zasięg około 5 metrów, - dokumentacja UDT Podwozie dwuosiowe: - dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg, - kabina odchylana w kolorze białym, - rozstaw osi 4000 - 4200 mm, - rura wydechowa do góry - silnik wysokoprężny o mocy min. 220 KM, spełniający normy EURO 4 , - obciążenie osi przedniej 5 600 kg, - obciążenie osi tylnej 10 000 kg, - ABS, - blokada mechanizmu różnicowego, - szyba w tylnej ścianie kabiny, - belki przeciwnajazdowe boczne oraz tylna belka ze światłami, - wysokość kół R22,5 (7 szt. opon), - sygnalizator świetlny zespolony na dachu kabiny, - sygnał ostrzegawczy o cofaniu - homologacja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Okolo 68 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wybór oferty na sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu samochodu kontenerowego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: II część przetargu - wybór oferty na sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu samochodu kontenerowego od dostawcy wyłonionego w części I przetargu. Wymagane warunki: - okres płatności 36 miesięcy - wpłata klienta 10% wartości netto - kwota wykupu (depozyt gwarancyjny) 50% wartości netto. Ubezpieczenie OC i AC pojazdu zamawiający dokona we własnym zakresie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ok. 17 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.