eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa gaśnic, sprzętu przeciwpożarowego na indywidualne wyposażenie strażaka, środków gaśniczych oraz części zamiennych do sprzętu gaśniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Lublin: Dostawa gaśnic, sprzętu przeciwpożarowego na indywidualne wyposażenie strażaka, środków gaśniczych oraz części zamiennych do sprzętu gaśniczego
Numer ogłoszenia: 311724 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gaśnic, sprzętu przeciwpożarowego na indywidualne wyposażenie strażaka, środków gaśniczych oraz części zamiennych do sprzętu gaśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR I Gaśnica Proszkowa GP-2x - 375 szt. Gaśnica Proszkowa GP-6x - 590 szt. Gaśnica Proszkowa GP-6z - 250 szt. Gaśnica Proszkowa GP-12z - 65 szt. Gaśnica Śniegowa GS-2x - 115 szt. Gaśnica Pianowa GWP-2x - 10 szt. Urządzenie Gaśnicze UGS-2x - 95 szt. PAKIET NR II Buty specjalne skórzane - 8 par Buty specjalne gumowe - 5 par Buty koszarowe - 6 par Drabina przystawna lekka - 4 szt. Gwizdek - 40 szt. Hełm strażacki - 7 szt. Kamizelka ostrzegawcza - 12 szt. Kominiarka niepalna - 15 szt. Koszulka letnia - 16 szt. Koszulka zimowa - 16 szt. Latarka 3-światłowa - 41 szt. Nóż - 47 szt. Okulary ochronne - 6 szt. Pas strażacki - 4 szt. Rękawice specjalne bojowe (pięciopalcowe) - 44 pary Sygnalizator bezruchu - 32 szt. Sztormiak - 16 szt. Toporek strażacki - 2 szt. Ubranie strażackie specjalne - 7 kpl. Ubranie strażackie koszarowe - 35 kpl. PAKIET NR III Środek pianotwórczy - 60 l Proszek gaśniczy - 1000 kg PAKIET NR IV Zawór do butli azotowej 2 dm3 mały czop - 20 szt. Zawór do butli azotowej 3 dm3 duży czop - 10 szt. Zawór do butli śniegowej 2 dm3 mały czop - 50 szt. Dysza wylotowa do GP-2x - 400 szt. Manometr do GP-2x - 50 szt. Manometr do GP-6x - 50 szt. Uszczelka manometru Fi 7,7x1,8 - 200 szt. Uszczelka do AP-25 A 105x5mm oring - 10 szt. Uszczelka fibrowa do GS-5x - 300 szt. Etykieta informacyjna do GW-6z - 200 szt. Etykieta do GW-6z piorunek - 500 szt. Etykieta do GWP-6x - 50 szt. Etykieta do GS-5x - 200 szt. Karta kontroli i konserwacji - 2000 szt. Blokada do GW-6z - 100 szt. Wkładka stopy tworzywowej GW-6z - 100 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 18.81.50.00 - Buty 44.48.11.00 - Drabiny strażackie 37.31.25.00 - Gwizdek 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 35.11.34.30 - Kamizelki bezpieczeństwa 18.13.11.00 - 18.13.11.00 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 31.52.13.20 - Latarki 39.24.11.00 - Noże 18.14.20.00 - Okulary ochronne 35.81.11.00 - Mundury strażackie 35.12.13.00 - Osprzęt bezpieczeństwa 35.81.13.00 - Mundury wojskowe 24.95.12.20 - Środki gaśnicze 34.91.30.00 - Różne części zapasowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEJ CZĘŚCI zamówienia o niżej wymienionej wartości; PAKIET NR I 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 złotych) PAKIET NR II 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 złotych) PAKIET NR III 100,00 zł (słownie: sto 00/100 złotych) PAKIET NR IV 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 21.09.2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 21.09.2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.; prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XVIII SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 - Prawa zamówień publicznych. - Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku gdy wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na każdego przedsiębiorcę z osobna. - Kserokopie dokumentów dopuszczających wyroby do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP Józefów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 z 2007 r., poz. 1002) dla których taki wymóg określono w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) tj. w zakresie Pakietu nr I dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, 5, 6; w zakresie Pakietu nr II dla pozycji nr 1, 2, 6, 8, 14, 15, 16, 19, w zakresie Pakietu nr III dla pozycji nr 1, 2 . - Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 11,72 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa la, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR I - Gaśnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaśnica Proszkowa GP-2x - 375 szt. Gaśnica Proszkowa GP-6x - 590 szt. Gaśnica Proszkowa GP-6z - 250 szt. Gaśnica Proszkowa GP-12z - 65 szt. Gaśnica Śniegowa GS-2x - 115 szt. Gaśnica Pianowa GWP-2x - 10 szt. Urządzenie Gaśnicze UGS-2x - 95 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II - Sprzęt przeciwpożarowy na indywidualne wyposażenie strażaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty specjalne skórzane - 8 par Buty specjalne gumowe - 5 par Buty koszarowe - 6 par Drabina przystawna lekka - 4 szt. Gwizdek - 40 szt. Hełm strażacki - 7 szt. Kamizelka ostrzegawcza - 12 szt. Kominiarka niepalna - 15 szt. Koszulka letnia - 16 szt. Koszulka zimowa - 16 szt. Latarka 3-światłowa - 41 szt. Nóż - 47 szt. Okulary ochronne - 6 szt. Pas strażacki - 4 szt. Rękawice specjalne bojowe (pięciopalcowe) - 44 pary Sygnalizator bezruchu - 32 szt. Sztormiak - 16 szt. Toporek strażacki - 2 szt. Ubranie strażackie specjalne - 7 kpl. Ubranie strażackie koszarowe - 35 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5, 44.48.11.00-6, 37.31.25.00-3, 18.44.41.11-4, 35.11.34.30-2, 18.13.11.00-7, 18.33.00.00-1, 31.52.13.20-3, 39.24.11.00-4, 18.14.20.00-6, 35.81.11.00-3, 35.12.13.00-1, 35.81.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III - Środki gaśnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek pianotwórczy - 60 l Proszek gaśniczy - 1000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - Części zamienne do sprzetu gaśniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawór do butli azotowej 2 dm3 mały czop - 20 szt. Zawór do butli azotowej 3 dm3 duży czop - 10 szt. Zawór do butli śniegowej 2 dm3 mały czop - 50 szt. Dysza wylotowa do GP-2x - 400 szt. Manometr do GP-2x - 50 szt. Manometr do GP-6x - 50 szt. Uszczelka manometru Fi 7,7x1,8 - 200 szt. Uszczelka do AP-25 A 105x5mm oring - 10 szt. Uszczelka fibrowa do GS-5x- 300 szt. Etykieta informacyjna do GW-6z - 200 szt. Etykieta do GW-6z piorunek - 500 szt. Etykieta do GWP-6x - 50 szt. Etykieta do GS-5x - 200 szt. Karta kontroli i konserwacji - 2000 szt. Blokada do GW-6z - 100 szt. Wkładka stopy tworzywowej GW-6z - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.