eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Zakup dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu w ramach Rządowego programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej w Sieniawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Sieniawa: Zakup dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu w ramach Rządowego programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej w Sieniawie
Numer ogłoszenia: 311720 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa , Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, faks 016 6227301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu w ramach Rządowego programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej w Sieniawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dostawa oraz montaż komputerów i innych pomocy dydaktycznych spełniających wymogi rządowego programu - Cyfrowa Szkoła wraz z instalacją i uruchomieniem w Szkole Podstawowej w Sieniawie. Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Specyfikacja wymogów technicznych sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. Na każdym urządzeniu (komputerze) zainstalowany ma być zestaw programów zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wykonawca ma obowiązek ustawić punkty dostępowe Wi-Fi będące elementami szkolnej sieci bezprzewodowej. Wszystkie urządzenia mają być skonfigurowane do pracy w szkolnej sieci Wi-Fi. Laptopy uczniowskie połączone mają być z odpowiednim programem do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć lekcyjnych. Wykonawca ma obowiązek zainstalować i podłączyć sprzętowo oraz programowo tablice interaktywne i projektory. Wykonawca zapewni podstawowe, bezpłatne szkolenie nauczycieli, którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie lekcji, z zakresu podstawowej obsługi i pokazania możliwości sprzętu i oprogramowania. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów przenośnych - spełnienie wymogu normy Energy Star 5.0, d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, e) powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, f) okres gwarancji nie krótszy niż 3 lata ( w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat). Gwarancja świadczona na miejscu u klienta. Usunięcie usterki w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia lub zapewnienie sprzętu zastępczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej w Sieniawie im. Tadeusza Kościuszki ul.Rynek 4, 37-530 Sieniawa.30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe 30.23.21.10-8 - drukarki laserowe 32.32.20.00-6 - urządzenia multimedialne 39.16.20.00-5 - pomoce naukowe 32.41.31.00-2 - routery sieciowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 170 000 zł. -zgodnie z załącznikiem nr 6.- ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych dostaw metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (druk załącznik Nr 3) 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (druk załącznik Nr 2) 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (druk załącznik Nr 4). 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (druk załącznik Nr 5). 5) Wykaz zamówień (druk załącznik Nr 6). 6) Parafowany wzór umowy (druk załącznik Nr 7). 7) Podpisany wzór karty gwarancji jakości (załącznik Nr 8).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieniawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37-530 Sieniawa pok Nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37-530 Sieniawa pok Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.