eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa dróg gminnych Nr 108567B i 108568B w Lipinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Hajnówka: Przebudowa dróg gminnych Nr 108567B i 108568B w Lipinach
Numer ogłoszenia: 31165 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych Nr 108567B i 108568B w Lipinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych w Lipinach. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu odwodnienia (przepust, osadnik i wpusty uliczne), wykonaniu jezdni z masy mineralno-asfaltowej, wykonaniu chodników, wykonaniu wjazdów bramowych, wykonaniu poboczy, przestawienie kolidującego z drogą słupa linii niskiego napięcia. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,854 km, 2. Zdjęcie warstwy humusu gr. 25 cm - 2515,9 m2, 3. Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - 11 m2, 4. Wykonanie wykopów - 217,2 m3, 5. Wykonanie nasypów - 1191 m3, 6. Wykonanie przepustu o śr. 60 cm z rur betonowych - 16 m, 7. Kanalizacja deszczowa - 15,5 mb, 8. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 4597,6 m2, 9. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabiliz. mechanicznie grubość warstwy 30 cm - 4221,4 m2, 10. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym stab. mechanicznie-72,2 m3, 11. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 warstwa ścieralna dla ruchu KR1 grub. 5 cm - 4795 m2, 12. Oznakowanie pionowe na słupkach - 11 szt, 13. Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej - 1518,6 mb, 14. Wykonanie chodników z płytek betonowych - 1751 m2, 15. Ustawienie obrzeży betonowych - 1273,9 mb, 16. Wykonanie wjazdów z kolorowej kostki betonowej gr. 8 cm - 280,8 m2, 17. Przestawienie słupa nn wraz z osprzętem i kablami - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót drogowych (Kierownika budowy) i kierownika robót elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 300 000 PLN, 5) wykażą się dysponowaniem ( własne, dzierżawione lub wynajęte) w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonywania robót , zgodnie z przyjętą technologią minimum następującego sprzętu: koparki, równiarki, samochody samowyładowcze, walca, rozściełacza (układarki do masy bitumicznej ) oraz otaczarki do produkcji masy mineralno-bitumicznej (wykonawca nie posiadający otaczarki musi przedstawić umowę z producentem masy mineralno-bitumicznej, który gwarantowałby mu jej sprzedaż w takiej ilości i czasie, umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zadania w terminie). 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 24 m-ce, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 niniejszego rozdziału. 9) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej 500 000 PLN każde stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 8. Wykaz podwykonawców; 9. Kosztorys ofertowy; 10. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój Nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.