Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Klucze: BUDOWA,MODERNIZACJA I REMONT INFRASTRUKTURY ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA NA OBIEKTACH SPORTOWYCH Z NAWIERZCHNIĄ NATURALNĄ - ORLIK PLUS
Numer ogłoszenia: 311556 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA,MODERNIZACJA I REMONT INFRASTRUKTURY ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA NA OBIEKTACH SPORTOWYCH Z NAWIERZCHNIĄ NATURALNĄ - ORLIK PLUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zagospodarowanie terenu na istniejącym obiekcie sportowym w Kluczach polegające na wykonaniu: 1. modernizacji parkingów - pow. 387 m2 2. wydzieleniu miejsc postojowych dla autokaru drużyny gości i samochodów osób funkcyjnych - pow.374 m2 3. sadzenie krzewów iglastych wraz z przygotowaniem terenów pod nasadzenie - szt 860 4. wykonanie ogrodzenia - 75 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ metodą stwierdzenia spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 uzp - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorysy ofertowe z zestawieniem cen robocizny, sprzętu i materiałów w układzie jak załączone w załącznikach Nr 4 i 5 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w branży budowlanej drogowej niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów- Dz.U.Nr 5/2001, poz.42 z późn. zm.). 7. Polisa, a w przypadku jej barku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 50 % wartości składanej oferty brutto. 8. Udzielenie gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gmina-klucze.pl- link BIP-Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gmina-klucze.pl - link BIP Przetargi
Urząd Gminy Klucze 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1 pok. Nr 306 - III piętro od wtorku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30, w poniedziałek od 7:30 do 17:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1 Sekretariat Urzędu - I piętro pok. Nr 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WFOŚiGW.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Przebudowa cmentarza Cholerycznego z 1874 r.
- BZP.271.52.2024 Wykonanie robót budowlanych (...) Budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 188 obręb 115 na osiedlu Poręba Mała (...)"W trosce o miasto i jego mieszkańców".
- "ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO - ETAP II "
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.