eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › roboty budowlane - remontowe wg 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: roboty budowlane - remontowe wg 3 części

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny, do kontaktów: Szwedkowski Adam, Makowczyńska Małgorzata, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3427021, fax 071 3436747, e-mail: zampub_marciniak@poczta.onet.pl, www.szpital-marciniak.wroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: SP ZOZ DSS im. T. Marciniaka - CMR, Szwedkowski Adam, Makowczyńska Małgorzata, ul. Traugutta 116, bud. C, I piętro, lok. 111, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7890198, fax 071 3414333. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: SP ZOZ DSS im. T. Marciniaka - CMR, Makowczyńska Małgorzata, ul. Traugutta 116, bud. C, II piętro, lok. 210, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3427021, fax 071 3436747.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remontowe wg 3 części. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane - remontowe: Zadanie nr 1 - Remont Oddziału Kardiologii - roboty malarskie, wymiana wykładzin typu TARKET oraz remont schodów i podestów na klatce schodowej Zadanie nr 2 - Roboty malarskie i posadzkarskie (TARKET) oraz instalacyjne na Oddziałach Chirurgii Ogólnej, Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej i Otolaryngologii Zadanie nr 3 - Dostawa wraz z wymianą okien i drzwi (PCV wysokoudarowe). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3 części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Łącznie 3 790,00 PLN (wymagane dopiero przy składaniu ofert). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) zatrudniają kierownika budowy, który posiada doświadczenie na tym stanowisku, tj. kierował co najmniej jednym zadaniem o podobnym charakterze, c) dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zrzeszonymi w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 100 tys. zł oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykażą się obrotem za ostatni rok w wysokości 800 tys. zł, g) wykażą się posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. 2.2) Ocena dysponowania potencjałem technicznym i organizacyjnym dokonana zostanie na podstawie wykonanych robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - za każdą wykonaną z należytą starannością robotę o wartości minimum 100 tys. zł wykonawca otrzyma 10 pkt, za następne warte 50 tys. zł wykonawca otrzyma 5 pkt. Zadania o wartości poniżej 50 tys. zł nie będą punktowane. Ostateczna ocena punktowa dysponowania potencjałem technicznym i organizacyjnym stanowić będzie iloczyn sumy punktów i wagi wynoszącej 60%. Sytuacja finansowa wykonawcy oceniana będzie na podstawie rocznych obrotów oraz zdolności kredytowej. Wykonawca, którego obroty są największe - otrzyma 10 pkt, wykonawca, którego zdolność kredytowa będzie największa - otrzyma 10 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej wykonawcy stanowić będzie iloczyn sumy punktów obu składowych sytuacji finansowej i wagi wynoszącej 40%. 2.3) Każdy z Wykonawców składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien do niego dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z rejestru firmy albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, e) aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia, doświadczenie, przynależność do izby samorządu zawodowego), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, j) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, k) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, l) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4) Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące wniosek lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do wniosku. 2.5) Dokumenty, o których mowa w ust. 3), sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 2.6) W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z tych podmiotów musi dołączyć do wniosku dokumenty, o których mowa w ust. 3) lit. c)-g). Do wniosku złożonego przez te podmioty winna być dołączona podstawa prawna współpracy, tj. umowa konsorcjum.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.